10-25.06
Topic: Big revision (obejmuje 3 jednostki lekcyjne- na 3 ostatnie lekcje w tym roku szkolnym) 
Unit 1
Unit 2
Unit 3
Unit 4
Unit 5
Unit 6
Unit 7
Unit 8
Zapraszam także do obejrzenia kilku filmików związanych z letnim odpoczynkiem:
Udanych wakacji!!!!!!!
03.06-09.06
Topic: Extreme sports. Sporty ekstremalne.
Zapraszam do posłuchania bajki o Franklinie:
Podręcznik 
zad. 14 str. 66
Przeczytaj proszę teksty o sportach ekstremalnych. Następnie posłuchaj ich na eDesk (3.29). Jeśli chcesz- przeczytaj je sobie na głos. Która dyscyplina jest wg ciebie najciekawsza? A która najniebezpieczniejsza?
/scuba diving- nurkowanie głębinowe/
zad. 17 str. 67
Przeczytaj zdania opisujące obrazek, posłuchaj nagrania (eDesk 3.30), zdecyduj o której osobie jest mowa, a następnie wybierz prawidłową odpowiedź w zdaniach pod obrazkami. 
Zeszyt ćwiczeń:
Rozwiąż zadania ze str. 63-65.
Instrukcje do wszystkich zadań znajdują się na dole każdej strony. 
Jeśli będziesz miał/ miała problem z zadaniem- napisz do mnie na eDzienniku.
Topic: Jobs in my family.
Jakie znasz zawody? (tak, tak- chodzi mi o słówka wyłącznie w języku angielskim:-))
i (....tradycyjne już pytanie) Kim chciałbyś zostać jak dorośniesz?:-)
Zastanów się proszę nad tymi pytaniami. 
W trakcie oglądania tego filmiku...:
... spróbuj przetłumaczyć na język polski poszczególne zawody. 
Podręcznik str. 74
(Do tych zadań nie macie dostępnych nagrań).
Zadanie 1.
Przeczytaj nazwy zawodów, posłuchaj jak brzmi po angielsku na babla.pl
np.:
i trzeba kliknąć głośnik.
Zadanie 2. 
Przeczytaj opisy zawodów i odgadnij kim są rodzice tych dzieci.
Poniżej znajdują się linki do zadań dot. zawodów. Po rozwiązaniu każdego z nich, kliknij Check. Nie wysyłaj ich do mnie.
W tym tygodniu nie ma zadań obowiązkowych. 
(ps. I tak właściwie to już nie będzie ich do końca roku!!:-))
ŁATWE:
TRUDNIEJSZE:
(UWAGA: jeśli zadanie ze słuchania nie będzie działać, należy zmienić przeglądarkę)
27.05-02.06

Topic: Children's Day. Dzień Dziecka
Kiedy zamknę oczy i przypomnę sobie swoje dzieciństwo, widzę:
- puszkę z cukierkami w kuchni u moich Dziadków (zawsze była pełna łakoci!)
- wyprawy do lasu z Dziadkiem
- pikniki z kuzynami w lesie
- mojego tatę, który idąc ze mną do przedszkola- uczył mnie nazw marek napotkanych samochodów
:-)
a Tobie- z czym Ci się kojarzy Twoje dzieciństwo?
Kto jest zawsze obok Ciebie?
Co sprawia, że jesteś wesoły?
Dzięki komu masz nowe wspomnienia, których nie zapomnisz do końca życia?
Narysuj mi to proszę!
Ale........
.
.
.
.
Żeby nie było tak łatwo- dodaj kilka słów/haseł na swoim plakacie po angielsku (poniżej znajdziesz kilka podpowiedzi, ale oczywiście liczę na Twoje pomysły!)
Uwaga uwaga- jedno słówko musi być dla Ciebie zupełnie nowe!
(Znaczenie słów możesz sprawdzić np. na babla.pl)
radość- happiness
wesoły- happy
fun- zabawa
love- miłość
szkoła- school;p
family/ brother/sister...
Użyj dowolnej techniki/ materiałów, a swoją sfotografowaną pracę wyślij do 2 czerwca na mojego mejla hilerka@wp.pl. (Jest to zadanie obowiązkowe, na ocenę)
20- 26.05
Topic: Fashion show.
Na rozgrzewkę proponuję szybki test Kahoot dotyczący ubrań:
https://kahoot.it/challenge/07562414?challenge-id=5769a4ea-1619-4594-8c1a-ddc3d8a190fd_1589876338280
PIN do gry: 07562414
Test będzie aktywny do 26 maja.
Na stronie 64 w podręczniku znajdziesz komiks.
Posłuchaj go (eDesk 3.25), a następnie przeczytaj sobie na głos.
Zad. 12/65
Posłuchaj nagrania (eDesk 3.27); śledź tekst wzrokiem i wskazuj sprzęt sportowy/ ubrania, których nazwy usłyszysz.
Klucz:
Zeszyt ćwiczeń:
Rozwiąż zadania ze str. 60-62.
Instrukcje do wszystkich zadań znajdują się na dole każdej strony. 
Jeśli będziesz miał/ miała problem z zadaniem- napisz do mnie na eDzienniku.
Zadanie dla chętnych:
Korzystając z wyrażeń:
I'm/ She's/He's wearing...
I've got/ She's got/ He's got...
przygotuj prezentację modela/modelki podczas pokazu mody:
Możesz np.:
- przebrać siebie i wysłać swoje zdjęcie plus opis tego, co masz na sobie.
- z gazet/ulotek wyciąć ubrania i ozdobić nimi narysowaną przez siebie postać 
(uwaga! zanim zabierzesz się za pocięcie gazety- spytaj rodziców o zgodę:-) 
- z dowolnych materiałów papierniczych zaprojektować jakieś szalone/ eleganckie ubranie
Do każdej pracy/zdjęcia dołącz jego opis - (jak wygląda Twoja postać, jakie ubranie ma itp.)
(minimum 3 zdania)- tylko takie prace zostaną ocenione.
(minimum 3 zdania)- tylko takie prace zostaną ocenione.
Uwaga: wysłanie swojej pracy jest równoznaczne ze zgodą na umieszczenie jej na profilu FB szkoły.
Termin nadsyłania prac: 27 maja.
Topic: Mother's Day. Dzień Matki. Lekcja kulturowa.
26 maja obchodzimy w Polsce Dzień Matki.
A jak to święto wygląda w Wielkie Brytanii?
Zapraszam do poczytania: https://okenglish.eu/dzien-matki-wielka-brytania/
Spójrz proszę na str. 72 w podręczniku.
Zad. 1:
Słuchając nagrania (eDesk 3.39) podaj numer osoby wypowiadającej poszczególne zdania.
Transkrypcja:
Klucz: 2,3,1,4
Zad. 2:
Przeczytaj zdania, spójrz na obrazek i zdecyduj, czy zdania są prawdziwe czy fałszywe.
Klucz: 
1.no
2.yes
3.yes
4.no
5.no 
6.yes
Zeszyt ćwiczeń:
Rozwiąż zadania ze str. 70  (w zad. 2 możesz użyć sformułowania I wish You...- życzę Ci.../I love You/ Have a good day!)
Zadanie dodatkowe- (nie na ocenę)
Jeśli masz ochotę, przygotuj coś miłego dla swojej mamy z okazji Jej święta:
Oto moje propozycje:
Albo po prostu.... mocno przytul swoją mamę i powiedz jak bardzo ją kochasz!:-) 
(To zawsze działa:-)
13-19.05
Otwórz podręcznik na str.62-63. Spójrz na dużą ilustrację.
Zastanów się nad odpowiedziami na następujące pytania:
Who can you see in the picture?
Where are they?
What are they doing?
What’s the weather like?
Czy znasz słowa swimsuit/trunks/surfboard? Jeśli nie, sprawdź ich znaczenia w słowniku.
Zad. 6/62
Posłuchaj nagrania 3.22 i dokończ zdania.
Zad. 7/62 
Dokończ podane zdania- zapisz je w zeszycie. 
Zad. 8/63
Posłuchaj nagrania i zapisz numer obrazka pasującego do tekstu. 
Przypominajka: ‘Does he like…?’- ‘czy on lubi….?’
Swoje odpowiedzi do zad. 6, 7 i 8 sprawdź z kluczem:
Zeszyt ćwiczeń:
Rozwiąż zadania ze str. 58-59. Instrukcje do wszystkich zadań znajdują się na dole każdej strony. Jeśli będziesz miał/ miała problem z zadaniem- napisz do mnie na eDzienniku. 
Jeśli masz ochotę, rozwiąż następujące zadania:
(po ukończeniu- kliknij Check, żeby sprawdzić, czy miałeś/miałaś jakieś błędy). 
Nie wysyłaj do mnie odpowiedzi. 
W przypadku braku głosu w zadaniach należy zmienić przeglądarkę.
W tym tygodniu nie ma żadnych zadań na oceny:-) 
Miłego dnia!!!!!
Topic: Sport (2 jednostki lekcyjne)
Zaczynamy dzisiaj nowy dział- Sport. 
Act. 1 Przygotuj stoper (tradycyjny lub w komórce).
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Masz już?:-)
.
.
.
.
Ustaw licznik na 3 min.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ile angielskich nazw dyscyplin sportowych uda Ci się wymienić w tym czasie?:-)))
Czas start!
Act. 2 A teraz zapraszam na hity sportowe z You Tube’a:
Podręcznik, str. 60:
Rozpoznajesz bohaterów z bajki z głównego obrazka? Lubisz tę bajkę?
(Ps. ja nie przepadam. Wolę Psi Patrol;p)
W zadaniu 2/61 znajdziesz nazwy sportów. Spróbuj je przeczytać, a następnie pobaw się z rodzeństwem/rodzicem- pokazuj im za pomocą gestów te dyscypliny tak, aby je odgadli:-)
Zad. 4/61
Popatrz na obrazki, posłuchaj na eDesk nagrania 3.19.
Posłuchaj krótkich rozmów dzieci.
Zastanów się potem nad swoją odpowiedzią na pytanie:
What sports do You like? (Jaki lubisz sporty?)
Zeszyt ćwiczeń:
Rozwiąż proszę zadania ze stron: 56- 57. Nie wysyłaj mi ich odpowiedzi, ale jeśli czegoś nie będziesz wiedział/ rozumiał- napisz do mnie. 
Zadanie obowiązkowe, na ocenę:
Dopasuj zdania do obrazków. Wpisz odpowiednią cyferkę do kwadracika.
Po zrobieniu zadania, kliknij FINISH i wyślij wg wzoru:
Po kliknięciu na stronie FINISH, wybieracie: Email my answers to my teacher
Enter your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko
Grade - podaj swoją klasę
Subject - Wpisz nazwę zadania podaną przez nauczyciela- PLAYGROUND
Enter your teacher’s email - wpisz email nauczyciela.- hilerka@wp.pl
Zadanie dla chętnych:
/tylko dla odważnych!/
Zadzwoń do kogoś bliskiego, porozmawiaj z nim krótko, ALE nie wolno Ci używać języka polskiego:-) Moja rada: wybierz kogoś, kto choć odrobinę rozumie po angielsku;p Będzie Ci ciut łatwiej hihi
Przygotuj sobie wcześniej pytania.
na początku przywitaj i przedstaw się, np. 
Hello ……. it’s ‘....’ here! (cześć…. z tej strony ….)
How do You do? (Jak się masz?) 
What are you doing? (Co robisz?)
a potem zapytaj to, o co chcesz- o pogodę/ ulubiony dzień tygodnia/ kolor itp.
Do You like….?
What’s Your favourite….?
Pamiętaj, żeby na końcu rozmowy się pożegnać:-)
Swoją rozmowę  (oraz to jak się czułeś- czy towarzyszyły ci jakieś emocje?) opisz mi w kilku zdaniach (po polsku) i wyślij wyłącznie eDziennikiem (nie mejlem) w treści wiadomości wpisując TELEFON.
Uwaga: Wysłanie Waszych relacji jest równoznacze ze zgodą na umieszczenie ich na profilu FB szkoły (pozostaną anonimowe). 
Powodzenia!!
29.04-05.05.2020
W tym tygodniu odkładamy na bok podręczniki i ćwiczenia:-))
Cieszycie się?
Nie słyszę!!!;p
Ogłaszam ten tydzień Wielkim Tygodniem Angielskich Bajek!
Chciałabym, żebyście obejrzeli/posłuchali/poczytali sobie bajki, 
a następnie na ich podstawie narysowali ilustrację do jednej z nich
(z dopiskiem tytułu bajki lub imieniem bohatera po angielsku) i wysłali na mojego mejla (hilerka@wp.pl) do 5 maja.
a następnie na ich podstawie narysowali ilustrację do jednej z nich
(z dopiskiem tytułu bajki lub imieniem bohatera po angielsku) i wysłali na mojego mejla (hilerka@wp.pl) do 5 maja.
Jest to zadanie obowiązkowe, na ocenę.
Mam tylko jedną prośbę- nie oglądajcie tych wszystkich bajek za jednym zamachem:-) 
Dziękuję!
Dziękuję!
Miłego oglądania!
Bajka o Franklinie “Franklin Plants a Tree”
Bajka o Gruffalo
“Nawet nie wiesz jak bardzo Cię kocham”/ “Guess How Much I Love You”
“Tug the Pup- Big Pig”
“MR BIRTHDAY by Roger Hargreaves”
“Where's Spot?”
Bajki Erica Carla:
“The Very Quiet Cricket”
“The Mixed-Up Chameleon”
“Papa, Please Get The Moon For Me”
W najbliższych dniach chciałabym podsumować nasze ostatnie lekcje dotyczące opisywania zwierząt. 
Przypomnimy sobie czasownik can (umieć) i have got (mieć).
Przypomnimy sobie czasownik can (umieć) i have got (mieć).
-Na rozgrzewkę rozwiążcie poniższe zadania. 
(Po każdym zadaniu kliknijcie FINISH i CHECK my answers- nie wysyłajcie do mnie rozwiązań).
(Po każdym zadaniu kliknijcie FINISH i CHECK my answers- nie wysyłajcie do mnie rozwiązań).
-Zgadnij, kim jestem? 
(‘pretend’- udawać). Obejrzyj filmik i odgadnij nazwy poszczególnych zwierząt. Wykonaj drobne ćwiczenia gimnastyczne:-)
(‘pretend’- udawać). Obejrzyj filmik i odgadnij nazwy poszczególnych zwierząt. Wykonaj drobne ćwiczenia gimnastyczne:-)
-Zachęcam do wysłuchania bajki o ‘Bardzo głodnej gąsienicy’- https://www.youtube.com/watch?v=75NQK-Sm1YY
Podręcznik:
Zad. 14/ 58 popatrz na tekst i posłuchaj nagrania 3.14. 
(trudne słówka:
herbivore- roślinożerca
carnivore- mięsożerca
omnivore- wszystkożerny)
Spróbuj przeczytać tekst na głos.
Zad. 15/ 58
Przeczytaj zdania i zdecyduj, czy są prawdziwe czy fałszywe.
- no 2. no 3. yes 4.yes
Zadania dla chętnych: 
- ORIGAMI
Spróbuj z kartki papieru wyczarować jakiegoś zwierzaka:-)) 
Na Youtube jest pełno tutoriali jak to zrobić. Wystarczy wpisać ANIMAL i nazwę wybranego przez siebie zwierzaka. 
A może pójdziecie o krok dalej i zrobicie...prawdziwą dżunglę z papieru?:-) To byłby czad!!!!!
- KARTY PRACY:
na eDesk znajdź i wydrukuj: 
New English Adventure 3: karty pracy: stronę 8 i 15. Rozwiąż zadania, a zdjęcia swoich odpowiedzi wyślij na hilerka@wp.pl.
Zadanie obowiązkowe- na ocenę:
str. 51 w ćwiczeniach. (Na dole strony są instrukcje do zadań). 
Rozwiąż zadania, a zdjęcia swoich odpowiedzi wyślij na hilerka@wp.pl do 28.04.
Rozwiąż zadania, a zdjęcia swoich odpowiedzi wyślij na hilerka@wp.pl do 28.04.
15.04-21.04
Topic: What do lions eat? 
W tym tygodniu poćwiczymy opisywanie zwierząt oraz tego, co jedzą i lubią.
Na początek zapraszam Was do wysłuchania pewnej piosenki o zwierzakach, 
którą uwielbiała moja córka, kiedy była mała:-)
którą uwielbiała moja córka, kiedy była mała:-)
Jaki głos wydaje ‘angielska’ świnka?:-)  
Otwórzcie podręczniki na stronie 54.
Zadanie 6: Spójrz na obrazek, posłuchaj zdań (nagranie 3.7 na eDesk), 
wskazuj odpowiednie zwierzęta i mów YES lub NO.
wskazuj odpowiednie zwierzęta i mów YES lub NO.
Do zeszytu wpisz początki zdań a-e i dokończ je.
Swoje odpowiedzi sprawdź z kluczem:
a- Yes. bugs
b- Yes. leaves
c- No. grass
d- Yes. fruit
e- No. meat
Kiedy chcemy powiedzieć, że lwy nie jedzą cukierków, mówimy:
Lions don’t eat candies. 
Zastanówcie się, czego nie jedzą: cats, giraffes, mice (myszy).
Zad. 7
Spójrzcie na zdania 1-5 i wybierzcie odpowiedni czasownik ‘eat’ lub ‘don’t eat’ (ustnie).
Topic: Story time.
Posłuchaj komiksu ze str. 56 (nagranie 3.10 na eDesk).
12/ 57- przeczytaj opisy zwierząt i odgadnij o jakie zwierzęta chodzi:
Klucz: 1. crocodiles 2. monkeys  3. antelopes  4. giraffes
Zachęcam do wykonania zadań interaktywnych:
Po rozwiązaniu tych zadań, klikacie na dole Finish, a następnie ‘Check my answers’. 
Dzięki temu zobaczycie ile zdobyliście punktów. Nie są to zadania na ocenę.
Dzięki temu zobaczycie ile zdobyliście punktów. Nie są to zadania na ocenę.
Natomiast poniższe zadanie jest na ocenę (dla chętnych). 
Po kliknięciu na stronie FINISH, wybieracie: Email my answers to my teacher
 i proszę to zadanie  wysłać wg wzoru:
Enter your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko
Grade - podaj swoją klasę
Subject - Wpisz nazwę zadania podaną przez nauczyciela- ANIMALS
Enter your teacher’s email - wpisz email nauczyciela.- hilerka@wp.pl
Ponieważ jest to trudniejsze zadanie- będę wpisywała wyłącznie 5 i 6. Słabszych ocen nie:-) 
Odpowiedzi proszę przesyłać wyłącznie do dnia 21.04.
Odpowiedzi proszę przesyłać wyłącznie do dnia 21.04.
08.04.2020
Drodzy Rodzice, Kochani Uczniowie,
z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych
życzę Wam dużo zdrowia i radości
oraz mnóstwo wiosennego uśmiechu na co dzień.
HAPPY EASTER
Przesyłam również parę materiałów, które przybliżą dzieciom słownictwo
i zwyczaje związane z Wielkanocą - EASTER (tylko dla chętnych :-)
i zwyczaje związane z Wielkanocą - EASTER (tylko dla chętnych :-)
- Z czym kojarzy Ci się Wielkanoc. Posłuchaj i powtórz:
Dzieci w krajach anglosaskich wierzą, że jajka wielkanocne przynosi
i chowa zajączek wielkanocny (Easter Rabbit lub Easter Bunny),
i chowa zajączek wielkanocny (Easter Rabbit lub Easter Bunny),
dlatego jedną z tradycji jest zabawa w szukanie czekoladowych jajek,
zwana Easter Egg Hunt. 
- Czas na piosenkę:
- Jesteście ciekawi czy śwince Peppie udało się znaleźć Easter Bunny?
 Zobaczcie koniecznie:-)
Poniższy temat obejmuje 2 jednostki lekcyjne. 
Topic: Lions eat meat.
Na dzisiejszej lekcji przypomnimy sobie słownictwo związane z dzikimi zwierzętami 
oraz nauczymy się opowiadać o tym, co te zwierzaki jedzą:-)
Jesteście gotowi do zajęć?
No to ruszamy:-)
a). Zaczniemy od zadania interaktywnego.
Kliknij w link poniżej, dopasuj nazwy zwierząt do obrazków.
(należy przeciągnąć wyraz w odpowiednie miejsce), a po rozwiązaniu zadania, 
kliknij na dole FINISH!!, a następnie CHECK MY ANSWERS. 
Dzięki temu zobaczysz, ile dostałeś punktów. 
Nie wysyłaj mi swoich wyników:-)
b). Otwórzcie proszę swoje podręczniki na stronach: 52 i 53 i zalogujcie się na eDesk.
Wchodzimy w zakładki- szkoła podstawowa- język angielski i wybieramy New English Adventure 3
Logujemy się na eDesk.po prawej stronie wybieramy Class CD 3.
Klikamy w wybrane nagranie i słuchamy.
Zadanie 1: What animals can You see?
Spójrz na główny obrazek: Czy potrafisz nazwać te zwierzęta? Zastanów się.
Zadanie 2:
Czy pamiętasz, co oznacza słówko ‘eat’?  (jeść)
What do dogs eat? Co jedzą psy?
Dogs eat…. meat.
What do cats drink? Co piją koty?
Cats drink...milk.
PART 1/Część 1- powtarzaj nazwy zwierząt za nagraniem i wskazuj je na obrazkach. 
PART 2/Część 2- posłuchaj pytań i odpowiadaj YES lub NO (poprawne odpowiedzi są w nagraniu).
Spójrz na obrazki i posłuchaj nagrania na eDesk (3.02).
Zadanie 4. 
Posłuchaj nagrania 3.4 i wskazuj odpowiednie obrazki. 
What do crocodiles eat? Co jedzą krokodyle?
Crocodiles eat meat. Krokodyle jedzą mięso. 
Do zeszytu zapisz proszę (rysunki mile widziane:-)
grass- trawa
meat- mięso
seeds- nasionka
leaves- liście
Zadanie na ocenę:
Zbuduj z dowolnych klocków (dzikie lub domowe) zwierzę i dołącz do niego karteczkę z angielskim podpisem, np. Crocodiles eat meat (Krokodyle jedzą mięso); Birds eat bugs (Ptaki jedzą robaki) itp. *
Zdjęcie gotowej budowli z podpisem wyślij proszę na hilerka@wp.pl do 7 kwietnia.
*Robicie troszkę błędów przy tym zadaniu, dlatego dopiszę:
Jeśli chcemy powiedzieć w liczbie mnogiej, to mówimy np. BirdS eat bugs. Ale...w liczbie pojedynczej 'A bird eatS bugs'.
1 bird- 2 birds
W czasie teraźniejszym, do czasownika w 3 osobie w l. poj dodaje się 's' (eats, drinks).
**********
Zdjęcie gotowej budowli z podpisem wyślij proszę na hilerka@wp.pl do 7 kwietnia.
*Robicie troszkę błędów przy tym zadaniu, dlatego dopiszę:
Jeśli chcemy powiedzieć w liczbie mnogiej, to mówimy np. BirdS eat bugs. Ale...w liczbie pojedynczej 'A bird eatS bugs'.
1 bird- 2 birds
W czasie teraźniejszym, do czasownika w 3 osobie w l. poj dodaje się 's' (eats, drinks).
**********
31.03.2020
Poniżej zamieszczam klucz z odpowiedziami do zadań z podręcznika ze str. 50 i 51:
Zad. 15/50:
1. c
2.d
3.b
4.a
Zad. 17/51:
1. yes
2. yes
3.no
4.no
5.yes
6.yes
25.03.2020
Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice bardzo się cieszę, że będziecie korzystać z naszego bloga podczas zdalnego nauczania. 
Mam nadzieję, ze to rozwiązanie się Wam spodoba i znacznie ułatwi naszą współpracę w zdalnym nauczaniu. 
Doradzam skopiowanie linku do bloga 
(działa on przy dostępie do internetu z komputera, telefonu komórkowego nawet, jeśli nie ma dostępu do dziennika elektronicznego Vulcan).
Topic:Scouts- proszę zapisać temat do zeszytu
Poniższe zadania do opracowania obejmują 2 kolejne lekcje:
Ostateczny termin oddania zadań na ocenę to 31.03, godz. 15.00. Po tym terminie rozwiązania nie będą uwzględnianie. 
Część zadań jest do samodzielnego wykonania i proszę nie wysyłać mi swoich odpowiedzi.
Klucz do nich zamieszczę w najbliższy wtorek.
Część zadań jest do samodzielnego wykonania i proszę nie wysyłać mi swoich odpowiedzi.
Klucz do nich zamieszczę w najbliższy wtorek.
Zadania obowiązkowe:
Podręcznik- str. 50 i 51
Zad. 14: przeczytaj tekst, a następnie go posłuchaj na platformie eDesk (nagranie 2.47). Czy wiesz kto to jest ‘scout’- harcerz? 
Czym się zajmuje?
Logujemy się na eDesk. Wchodzimy w zakładki- szkoła podstawowa- język angielski i wybieramy swój podręcznik. *Zeszyt ćwiczeń - Wchodzimy w nagrania do zeszytu ćwiczeń (tam znajdują się nagrania tylko do zeszytu ćwiczeń). *Podręcznik - Wchodzimy do Class CD 1 lub Class CD 2. Klikamy w wybrane nagranie i słuchamy.
Czym się zajmuje?
Logujemy się na eDesk. Wchodzimy w zakładki- szkoła podstawowa- język angielski i wybieramy swój podręcznik. *Zeszyt ćwiczeń - Wchodzimy w nagrania do zeszytu ćwiczeń (tam znajdują się nagrania tylko do zeszytu ćwiczeń). *Podręcznik - Wchodzimy do Class CD 1 lub Class CD 2. Klikamy w wybrane nagranie i słuchamy.
Zapisz następujące wyrażenia do zeszytu i się ich naucz. Wymowę tych wyrazów możesz znaleźć np. w słowniku internetowym https://pl.bab.la/
to have fun- bawić się
to help people-  pomagać ludziom
exciting- ekscytujący, ciekawy
a badge- odznaka
a neckerchief- apaszka
archery- łucznictwo
Zad. 15- Dopasuj części zadań do siebie. Zapisz w zeszycie.
Zad. 17- Posłuchaj nagrania na eDesk (nagranie 2.48) Przy każdym numerze wpisz YES lub NO. Zapisz w zeszycie.
Klucz do zadań pojawi się 31.03. na blogu.
Zeszyt ćwiczeń: str. 48 i 49 (instrukcje do zadań znajdują się na dole stron)
Zeszyt ćwiczeń: str. 48 i 49 (instrukcje do zadań znajdują się na dole stron)
Zrób zdjęcie WYŁĄCZNIE rozwiązanych zadań w zeszycie ćwiczeń i prześlij mi je na adres: hilerka@wp.pl
Zadanie dodatkowe:
Czy masz jakieś specjalne umiejętności? W czym jesteś dobry/dobra? Chciałbyś/chciałabyś zostać harcerzem/harcerką? 
Zastanów się.
Zastanów się.
What can You do?
Can you put up a tent?
Can you swim?
Do You help other people?
Odznaka może być zrobiona w dowolnej technice. Może to być praca 2D lub 3D- niech ogranicza się tylko twoja wyobraźnia! 
Wykorzystaj jedynie te materiały plastyczne, które posiadasz w domu. Nie idź po nie specjalnie do sklepu. #zostańwdomu.
Termin nadsyłanie prac to 31.03, godz. 15.00. Po tym terminie rozwiązania nie będą uwzględnianie. Zdjęcia zostaną umieszczone na szkolnym profilu Facebook.
Wykorzystaj jedynie te materiały plastyczne, które posiadasz w domu. Nie idź po nie specjalnie do sklepu. #zostańwdomu.
Termin nadsyłanie prac to 31.03, godz. 15.00. Po tym terminie rozwiązania nie będą uwzględnianie. Zdjęcia zostaną umieszczone na szkolnym profilu Facebook.
pozdrawiam,
Kasia Sadłowska
24.03.2020
Dzień dobry,
Przesyłam Państwu ćwiczenia, które pomogą 
utrwalić dzieciom słownictwo dotyczące  dni tygodnia, godziny i czynności.
Ćwiczenia są przeznaczone wyłącznie dla chętnych dzieci.
Proszę wyjątkowo nie przesyłać mi żadnych odpowiedzi na te zadania. Dziękuję:-)
Proszę wyjątkowo nie przesyłać mi żadnych odpowiedzi na te zadania. Dziękuję:-)
Ćwiczenie 1
Rozwiąż quiz:
a. za każdym razem jak usłyszysz spikera, powtórz po nim zdanie na głos
b. wybierz odpowiednią odpowiedź
https://www.gamestolearnenglish.com/telling-the-time/
b. wybierz odpowiednią odpowiedź
https://www.gamestolearnenglish.com/telling-the-time/
Ćwiczenie 2 
Rozwiąż quiz online dotyczący rzeczy znajdujących się w domu
(Proszę na ekranie z testem zjechać odrobinę w dół, a następnie klikać po kolei cyferki z pytaniami i zaznaczać odpowiednie odpowiedzi):
https://www.anglomaniacy.pl/livingRoomQuiz.htm(Proszę na ekranie z testem zjechać odrobinę w dół, a następnie klikać po kolei cyferki z pytaniami i zaznaczać odpowiednie odpowiedzi):
Pozdrawiam serdecznie,
Kasia Sadłowska







Komentarze
Prześlij komentarz