10.06 – 25.06

Szanowni Państwo,
ponieważ według harmonogramu zdalnego nauczania w naszej szkole ( z uwzględnieniem dni wolnych od zajęć dydaktycznych 11.06, 12.06, 16.06, 17.06, 18.06) mogłabym podać zadania dopiero 19.06, postanowiłam, że podam zadania powtórzeniowe dziś i wtedy łatwiej będzie zaplanować wykonanie zadań powtórzeniowych przez dzieci. To ostatnie zadania w tym roku szkolnym.

Poniższe zadania z dziś 10.06.2020 r. obejmują 3 jednostki lekcyjne. Ostateczny termin wykonania zadań upływa 25.06. 2020 r.

☺☺☺
!!! NIE MA ZADAŃ NA OCENY DO KOŃCA ROKU SZKOLNEGO !!!

LESSON 1, 2, 3 (LEKCJA 1, 2, 3):

SUBJECT (Temat): Big revision – powtórki kumulatywne z U.1-8 


Unit 1



Unit 2



Unit 3





Unit 4



Unit 5



Unit 6




Unit 7




Unit 8




Zapraszam także do obejrzenia kilku filmików związanych z letnim odpoczynkiem:






!!!Udanych wakacji!!!





04.06 – 10.06

Dzień dobry,

Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach przypomnienia:
  • link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy na kwadracik 3 c – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego na kolejny tydzień):

  • link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 3, w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty piosenek):


Poniższe zadania z dziś 04.06.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa w środę 10.06. 2020 r.

☺☺☺
!!! W TYM TYGODNIU NIE MA ZADAŃ NA OCENY I TAK JUŻ BĘDZIE DO KOŃCA ROKU SZKOLNEGO !!!
☺☺☺


!!! W PRZYSZŁYM TYGODNIU 11.06 (CZWARTEK) JEST DNIEM WOLNYM, WIĘĆ ZADAM ZADANIA OSTATNI RAZ W TYM ROKU SZKOLNYM DOPIERO 18.06 (CZWARTEK) – BĘDĄ ONE OBEJMOWAŁY 3 LEKCJE, BO TYLE WYPADA DO REALIZACJI ZGODNIE Z PLANEM LEKCJI PO ODLICZENIU DNI WOLNYCH OD ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH. NIE BĘDZIE JUŻ ZADAŃ NA OCENY CZY ZADAŃ DO ODSYŁANIA, TYLKO ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA W DOMU!!!


LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): Does Minnie like tenis?

!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!


  1. Unit 7 – Podręcznik s. 64- 65 zad. 10, 12:
Wykonaj poniższe zadania w zeszycie do j. angielskiego. PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

  • Zad. 10 -posłuchaj nagrania z eDesku do HISTORYJKI (3.25) z linku poniżej i i śledząc obrazki    w podręczniku odpowiedz na pytanie: Does Minnie like tennis? (Czy Minnie lubi tenis?).      W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ  Z ZADANIEM!


*(Odp: No, she doesn`t)


  • Zad. 12 - posłuchaj nagrania eDesk (3.27) z linku poniżej i dokończ zdania nazwami sportów.     W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ           Z ZADANIEM!


*(Odp: 1 – diving, 2 – surfing, 3 – tenis, 4 - riding)


  1. ĆWICZENIA S. 62 - 63 zad. 8, 9, 10, 11. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:






LESSON 2 (LEKCJA 2):
SUBJECT (Temat): Extreme sports.

Rozpoczniemy od kilku nowych słówek:

  • Fall off the horse – spaść z konia
  • Scuba diving – nurkowanie głębinowe
  • Hiking – piesze wędrówki
  • Climbing – wspinaczka

  1. Unit 7 – Podręcznik s. 66 - 67 zad. 14, 17
Wykonaj poniższe zadania w zeszycie do j. angielskiego. PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

  • Zad. 14 - posłuchaj nagrania eDesk (3.29) z linku poniżej o sportach ekstremalnych śledząc tekst na s. 66 w podręczniku. Zwróć uwagę na nowe słówka. Odpowiedz ustnie na następujące pytania: Która dyscyplina jest według ciebie najciekawsza? Która dyscyplina jest według ciebie najbardziej niebezpieczna

  • Zad. 17 - posłuchaj nagrania eDesk (3.30) z linku poniżej. Przeczytaj zdania opisujące obrazek i zdecyduj, o której osobie jest mowa 1,2, 3 oraz wybierz prawidłową odpowiedź w zdaniach pod obrazkami.  W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!


(*Odp: osoby: 2, 3; zdania: 1 – surfing, 2 – swimsuit, 3 – doesnt like, 4 – surfboard)


  1. ĆWICZENIA S. 64 -65 zad. 12, 13, 14, 15 (można wkleić naklejkę). Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:








28.05-03.06

Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach przypomnienia:
  • link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy na kwadracik 3 c – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego na kolejny tydzień):

  • link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 3, w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty piosenek):


Poniższe zadania z dziś 28.05.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa w środę 03.06. 2020 r.

☺☺☺
!!! W TYM TYGODNIU ZADANIA SĄ TYLKO DLA CHĘTNYCH !!!
☺☺☺

LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): She likes swimming.

!!! ZAPAMIĘTAJ!!!

HE/SHE LIKES … = ON/ONA LUBI

HE/SHE DOESN`T LIKE…= ON/ONA NIE LUBI

DOES HE/SHE LIKE..? = CZY ON/ONA LUBI…?


!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!


  1. Unit 7 – Podręcznik s. 62- 63:
Wykonaj poniższe zadania w zeszycie do j. angielskiego. PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

  • Zad. 6 - posłuchaj nagrania eDesk (3.22) z linku poniżej i dokończ zdania nazwami odpowiednich czynności.
*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:


*ODP: (a – swimming, b – surfing, c – diving, d - surfing)

  • Zad. 7 – popatrz na obrazek i dokończ zdania odpowiednimi słowami zapisanymi przy ilustracjach.
SWIMSUIT – STRÓJ KĄPIELOWY
TRUNKS – KĄPIELÓWKI
SURFBOARD – DESKA DO SURFOWANIA

*ODP: (1 – swimsuit, 2 – trunks, 3 - surfboard)

  • Zad. 8 – posłuchaj nagrania eDesk (3.23) z linku poniżej i podaj numery opisywanych obrazków.
*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:


(*Odp: 6, 5, 2, 3, 4, 1)

PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z POWŻSZYMI ZADANIAMI!

  1. ĆWICZENIA S. 60-61 zad. 5, 6, 7. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach(przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:




LESSON 2 (LEKCJA 2):
SUBJECT (Temat): International Children's Day. Międzynarodowy Dzień dziecka.

        
 1 st JUNE



Kiedy zamknę oczy i przypomnę sobie swoje dzieciństwo, widzę:


- puszkę z cukierkami w kuchni u moich Dziadków (zawsze była pełna łakoci!)

- wyprawy do lasu i na działkę z Dziadkiem

- pyszne obiady mojej Babci

- pikniki z kuzynami w lesie

- mojego tatę, który idąc ze mną do przedszkola- uczył mnie nazw marek napotkanych samochodów…


*** ZADANIE DLA CHĘTNYCH (NA OCENĘ)


A Tobie-  z czym Ci się kojarzy Twoje dzieciństwo?

Kto jest zawsze obok Ciebie?

Co sprawia, że jesteś wesoły?

Dzięki komu masz nowe wspomnienia, których nie zapomnisz do końca życia?


Narysuj mi to proszę!

Ale......żeby nie było tak łatwo- dodaj kilka słów/haseł na swoim plakacie po angielsku (poniżej znajdziesz kilka podpowiedzi, ale oczywiście liczę na Twoje pomysły!)

Uwaga uwaga- jedno słówko musi być dla Ciebie zupełnie nowe!
(Znaczenie słów możesz sprawdzić np. na babla.pl)


radość- happiness

wesoły- happy

fun- zabawa

love- miłość

szkoła- school;p

family/ brother/sister...


Użyj dowolnej techniki/ materiałów, a swoją sfotografowaną pracę wyślij do 2 czerwca na mój adres mailowy: agrzesik@op.pl wpisując w temacie wiadomości DZIEŃ DZIECKA.


I zgodnie z obietnicą i już chyba cotygodniową tradycją, poniżej linki do bajek i piosenki w języku angielskim w wersjach dla dzieci. Mam nadzieję, że się Wam spodoba ten prezent z okazji Dnia Dziecka- miłego oglądania!!!

Song:



Peter Rabbit Story for Kids | Animated Bedtime Story | Kids Academy



Cinderella - ChuChu TV Fairy Tales and Bedtime Stories for Kids



Snow White story & Snow White songs | Fairy Tales and Bedtime Stories for Kids






21.05-27.05

Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach przypomnienia:
  • link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy na kwadracik 3 c – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego na kolejny tydzień):

  • link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 3, w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty piosenek):


Poniższe zadania z dziś 21.05.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa we środę 27.05.2020 r.

☺☺☺
!!! W TYM TYGODNIU ZADANIA SĄ TYLKO DLA CHĘTNYCH !!!
☺☺☺


LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): Sports.

  1. Unit 7 – obejrzyj filmiki poniżej, które pozwolą wprowadzić i utrwalić słownictwo dotyczące dyscyplin sportowych (SPORTS):









!!! ZAPAMIĘTAJ!!!

I LIKE … = LUBIĘ

I DON`T LIKE…= NIE LUBIĘ

DO YOU LIKE..? = CZY TY LUBISZ…?


2.     ZADANIE DLA CHĘTNYCH (BEZ OCENY). Jeśli masz ochotę, rozwiąż poniższe zadania interaktywne, aby utrwalić słownictwo związane ze sportami. Po ukończeniu- kliknij Check, żeby sprawdzić, czy miałeś/miałaś jakieś błędy). !!! Nie wysyłaj do mnie odpowiedzi.          W przypadku braku głosu w zadaniach należy spróbować zmienić przeglądarkę.










  1. Po relaksie piosenkowym klasycznych zadań z podręcznika i ćwiczeń.
!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!

  1. Unit 7 – Podręcznik s. 60 - 61:

  • Zad. 1 - posłuchaj nagrania eDesk (3.16) z linku poniżej i zastanów się z jakiej znanej ci bajki Disneya pochodzą bohaterowie i jak mają na imię?


*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:

*(Odp: „Lilo and Stich”  - Lilo, Stich, Nani)

  • Zad. 2 -posłuchaj nagrania eDesk (3.17) z linku poniżej i powtórz na głos nazwy sportów, które widzisz na obrazku:


  • Zad. 4 – posłuchaj nagrania eDesk (3.19) z linku poniżej i ustnie odpowiedz na pytania YES/NO w zależności od tego, czy osoby wspomniane w nagraniu lubią dane sporty czy nie.

*Zapis nagrania poniżej:

(*Odp: 1 – Yes, 2 – No, 3 – Yes, 4 – No, 5 – Yes, 6 – No)

PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z POWŻSZYMI ZADANIAMI!

  • Zad. 5 – posłuchaj nagrania piosenki (3.20) z linku poniżej, zwróć uwagę na nazwy sportów w tekście piosenki. Posłuchaj nagrania jeszcze raz i śledząc tekst piosenki postaraj się dołączyć do śpiewania:


  1. ĆWICZENIA S. 58-59 zad. 1, 2, 3, 4. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:






LESSON 2 (LEKCJA 2):
SUBJECT (Temat): Mother's Day. Dzień Matki. Lekcja kulturowa.

1.26 maja obchodzimy w Polsce Dzień Matki. A jak to święto wygląda w Wielkie Brytanii? Zapraszam do poczytania:



2.I kilka piosenek dla z okazji Dnia Mamy w języku angielskim:












3.Po relaksie piosenkowym klasycznych zadań z podręcznika i ćwiczeń.

!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!

  1. Mother`s Day - Podręcznik s. 72:

·        Zad. 1 - posłuchaj nagrania eDesk (3.39) z linku poniżej i ustnie podaj numer osoby wypowiadającej się w nagraniu.

*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:

(*Odp: 2,3,1,4)

  • Zad. 2 - Przeczytaj zdania, spójrz na obrazek i zdecyduj, czy zdania są prawdziwe czy fałszywe.

(*Odp: 1.no, 2.yes, 3.yes, 4.no, 5.no , 6.yes)


Mother`s Day - ĆWICZENIA s. 70 zad. 1, 2. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!


Rozwiąż zadania ze str. 70  (w zad. 2 możesz użyć sformułowania I wish You...- życzę Ci.../I love You/ Have a good day!)


*** ZADANIE DLA CHĘTNYCH (BEZ OCENY).


Jeśli masz ochotę, przygotuj coś miłego dla swojej mamy z okazji Jej święta:

Oto moje propozycje:





 Albo po prostu.... mocno przytul Swoją Mamę i powiedz jak bardzo ją kochasz!:               - I LOVE YOU MUM!!!) 



14.05-20.05

Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach przypomnienia:
  • link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy na kwadracik 3 c – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego na kolejny tydzień):

  • link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 3, w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty piosenek):

Poniższe zadania z dziś 14.05.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa w środę 20.05.2020 r.


☺☺☺
!!! W TYM TYGODNIU NIE MA ŻADNYCH ZADAŃ NA OCENY!!!
☺☺☺



LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): Carnivore, herbivore and omnivore animals.

Dziś rozpoczniemy od kilku trudnych słówek:

  • herbivore- roślinożerca

  • carnivore- mięsożerca

  • omnivore- wszystkożerny

  • sharp teeth – ostre zęby

  • flat teeth – płaskie zęby

  • beak - dziób


A teraz poniżej link do piosenek i filmików w języku angielskim w wersji dla dzieci, które wyjaśnią nasze trudne pojęcia – mam nadzieję, że się Wam spodoba - miłego oglądania!!!


Herbivore, Carnivore, Omnivore Song



Herbivore Carnivore Omnivore Animals



Herbivores | Carnivores | Omnivores | Types of Animals



What do Carnivores, Herbivores and Omnivores Animals Eat? 




Po relaksie piosenkowo – bajkowym pora na trochę klasycznych zadań z podręcznika i ćwiczeń.


!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!

  1. Unit 7 – Podręcznik s. 58-59:

  • Zad. 14 i zad. 15 - posłuchaj nagrania z eDesk (3.14) z linku poniżej, popatrz na zdjęcia zwierząt oraz opisy. Zwróć uwagę na nasze nowe słówka. Na podstawie zadania 14 uzupełnij zdania w zadaniu 15 wpisując YES lub NO. W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!

*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
*(Odp: 1 – NO, 2- NO, 3- YES, 4- YES)

  • Zad. 17 - posłuchaj nagrania z eDesk (3.15) z linku poniżej, popatrz na zdjęcie zwierząt oraz zdania pod obrazkiem. Uzupełnij luki w zdaniach wpisując nazwy jedzenia podane w nawiasach w odpowiednią lukę. W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!

*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
*(Odp: 1 – meat, grass, 2- grass, fruit, 3- fruit, grass, 4- meat, seeds)

  1. ĆWICZENIA S. 55-57 zad. 10, 11, 12, 13, 14, 15 . Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:







LESSON 2 (LEKCJA 2):
SUBJECT (Temat): Stories and fables for kids.

Zgodnie z obietnicą poniżej link do bajek w języku angielskim w wersjach dla dzieci, których bohaterami są zwierzęta – mam nadzieję, że się Wam spodoba - miłego oglądania!!!

Mickey Mouse Clubhouse - Safari (Disney Cartoons)



The Stubborn Baby Elephant Bedtime Stories for Kids



Dimbo The Stubborn Baby Elephant 2 Bedtime Stories for Kids in English



The Jungle Book (Jungle Boy) | Fairy Tales and Bedtime Stories for Kids | Adventure Story







07.05-13.05

Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach przypomnienia:
  • link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy na kwadracik 3 c – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego na kolejny tydzień):

  • link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 3, w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty piosenek):

Poniższe zadania z dziś 07.05.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa w środę 13.05.2020 r.

!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!

LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): Does Goofy like monkeys? – historyjka.

!!! Kochani Uczniowie, ponieważ po niespodziance bajkowo-piosenkowej z poprzedniego tygodnia dostałam bardzo dużo wiadomości od Was z informacjami, że taka forma zadań bardzo się Wam spodobała, postanowiłam ją kontynuować w kolejnych tygodniach naszego zdalnego nauczania jako dodatek do zadań z podręcznika i ćwiczeń!!!

Dziś rozpoczniemy od przypomnienia sobie piosenki z bajki `The Lion King`, której bohaterowie towarzysza nam w U. 7. Poniżej link, w którym znajduje się filmik z piosenką `Hakuna Matata` w języku angielskim oraz tekst piosenki i jego tłumaczenie na język polski. Być może śledząc tekst niektórzy z Was dołączą do śpiewania?

Hakuna Matata | The Lion King 1994


A teraz poniżej link do bajki `The Lion King` w języku angielskim w wersji dla dzieci – mam nadzieję, że się Wam spodoba - miłego oglądania!!!


Lion King Full Story in English | Fairy Tales for Children 



Po relaksie piosenkowo – bajkowym pora na trochę klasycznych zadań z podręcznika i ćwiczeń.

  1. Unit 7 – Podręcznik s. 56-57:

  • Zad. 10 -posłuchaj nagrania z eDesku do HISTORYJKI (3.10) z linku poniżej i i śledząc obrazki    w podręczniku odpowiedz na pytanie: Does Goofy like monkeys? (Czy Goofy lubi małpki?).      W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ           Z ZADANIEM!

*(Odp: No, he doesn`t)

  • Zad. 12 -posłuchaj nagrania z eDesk (3.12) z linku poniżej, popatrz na zdjęcia zwierząt oraz opisy/zagadki. Uzupełnij opisy nazwami zwierząt w j. ang, których one dotyczą. W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!

*(Odp: 1 – crocodiles, 2- monkeys, 3-antelopes, 4- giraffes)

  1. ĆWICZENIA S. 52-54 zad. 5, 6, 7, 8, 9 . Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach(przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

!!! ZAPAMIĘTAJ!!!

Kiedy mówimy o zwierzętach w liczbie mnogiej, o tym co jedzą i piją używamy następujących zdań:

  • Zdania twierdzące: nazwa zwierzęcia w l. mn + eat/drink + nazwa pokarmu/napoju
Przykład: Lions eat meat.

  • Zdania przeczące: nazwa zwierzęcia w l. mn + don`t eat/drink + nazwa pokarmu/napoju
Przykład: Lions don`t eat meat.

  • Zdania pytające:
a)      Do + nazwa zwierzęcia w l.mn + eat/drink + nazwa pokarmu/napoju?

Krótkie odpowiedzi: Yes, they do./No, they don`t

Przykład: Do lions eat meat? Yes, they do./No, they don`t.

b)      What + do + nazwa zwierzęcia w l.mn + eat/drink?

Odpowiedzi: They + eat/drink + nazwa pokarmu/napoju.

Przykład: What do lions eat? They eat meat.

*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:

  • S. 52 zad. 5


  • S. 53 zad. 6, 7


  • S. 54 zad 8, 9



LESSON 2 (LEKCJA 2):
SUBJECT (Temat): Wild animals – stories and fables.

Zgodnie z obietnicą poniżej link do bajek w języku angielskim w wersjach dla dzieci, których bohaterami są zwierzęta – mam nadzieję, że się Wam spodoba - miłego oglądania!!!

The Old Lion and the Fox | Aesop's Fables


The Lion and the Rabbit | Bedtime Stories For Kids


The Lion and the Mouse | Bedtime Stories for Kids in English |



!!! ZADANIE NA OCENĘ (WAGA 2)!!!:



Zbuduj z dowolnych klocków (dzikie lub domowe) zwierzę lub spróbuj z kartki papieru wyczarować jakiegoś zwierzaka ORIGAMI. Na Youtube jest dużo tutoriali jak to zrobić. Wystarczy wpisać ANIMAL i nazwę wybranego przez siebie zwierzaka. A może pójdziecie o krok dalej i zrobicie...prawdziwą dżunglę z papieru?:-) To byłby czad!!!!! Niech ogranicza się tylko Twoja wyobraźnia! Wykorzystaj te materiały, które posiadasz w domu. Zdjęcia prac zostaną umieszczone na szkolnym profilu Facebook.

Do swojej pracy dołącz do niego karteczkę z angielskim podpisem, np. Crocodiles eat meat (Krokodyle jedzą mięso); Birds eat bugs (Ptaki jedzą robaki) itp. Zdjęcie gotowej budowli lub origami z opisem (imię, nazwisko, klasa) prześlij mi na maila: agrzesik@op.pl


*** Jeżeli ktoś z Państwa potrzebuje i chce skorzystać z mojej pomocy
proszę o kontakt telefoniczny 605 929 696***






30.04. – 06.05

Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach przypomnienia:
  • link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy na kwadracik 3 c – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego na kolejny tydzień):

Poniższe zadania z dziś 30.04.2020 r. - Ostateczny termin wykonania zadań upływa w środę 06.05.2020 r.

Mam dla Was Drodzy Uczniowie NIESPODZIANKĘ!!!
W tym tygodniu odkładamy na bok podręczniki i ćwiczenia! Nie będzie też żadnych zadań na ocenę w nagrodę za Waszą dotychczasową sumienną pracę. Dla tych uczniów, którzy mają jeszcze jakieś zaległości, będzie to czas na ich nadrobienie i uzupełnienie.


Ogłaszam ten tydzień WIELKIM TYGODNIEM ANGIELSKICH BAJEK I PIOSENEK! Cieszycie się? Nie słyszę!!!

Poniżej podaję linki do bajek i piosenek w języku angielskim, które chciałabym, żebyście obejrzeli i posłuchali. Jest to doskonała forma nauki języka poprzez zabawę. Nie martwcie się jeśli nie rozumiecie każdego słowa, postarajcie się zrozumieć ogólny sens – to ćwiczenie na osłuchanie się z językiem. Mam nadzieję, ze Wam się spodoba. Pamiętajcie, że nie musicie oglądać i słuchać wszystkiego od razu – macie na to cały tydzień.

Miłego oglądania i słuchania!

BAJKI:

Bajka o Franklinie “Franklin Plants a Tree”









Bajka o Gruffalo










“Nawet nie wiesz jak bardzo Cię kocham”/ “Guess How Much I Love You”










“Tug the Pup- Big Pig”










“MR BIRTHDAY by Roger Hargreaves”










“Where's Spot?”









Bajki Erica Carla:“The Very Quiet Cricket”










“The Mixed-Up Chameleon”










“Papa, Please Get The Moon For Me”










PIOSENKI:

The Alphabet song


Are you hungry?


What`s the weather like today?


Action verbs


Places in town


My day




23.04. – 29.04

Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach przypomnienia:
  • link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy na kwadracik 3 c – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego na kolejny tydzień):

  • link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 3, w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty piosenek):


Poniższe zadania z dziś 23.04.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa we wtorek 29.04.2020 r.

LESSON 1 (LEKCJA 1):

  1. Unit 7 – obejrzyj filmiki poniżej, które pozwolą wprowadzić i utrwalić słownictwo dotyczące dzikich zwierząt (WILD ANIMALS):






!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!


  1. Unit 7 – Podręcznik s. 52-53:
  • Zad. 1 - posłuchaj nagrania (3.1) z linku poniżej i zastanów się z jakiej znanej ci bajki Disneya pochodzą bohaterowie i jak mają na imię?


*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:


*(Odp: „The Lion King” („Król Lew”) – Simba lion, Rafiki – monkey, Zazu - bird)

  • Zad. 2 -posłuchaj nagrania (3.2) z linku poniżej i w cz.1 powtórz na głos nazwy zwierząt, które widzisz na obrazku, a w cz.2 powtórz zdania o tym, co jedzą te zwierzęta:

*Zapis nagrania poniżej:


  • Zad. 4 – posłuchaj nagrania (3.4) z linku poniżej i ustnie odpowiedz na pytania co jedzą zwierzęta z tego zadania?:

*Zapis nagrania poniżej:

PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z POWŻSZYMI ZADANIAMI!

  • Zad. 5 – posłuchaj nagrania piosenki (3.5) z linku poniżej, zwróć uwagę na nazwy zwierząt i tego co jedzą w tekście piosenki. Posłuchaj nagrania jeszcze raz i śledząc tekst piosenki postaraj się dołączyć do śpiewania:


  1. Wykonaj poniższe 1 zadanie interaktywne (ZADANIE NA OCENĘ) i prześlij je na maila nauczyciela według załączonej poniżej instrukcji:


(dopasuj prostokąty z nazwami dzikich zwierząt do odpowiedniej ilustracji)

***Uczeń rozwiązuje wybrane przez nas zadanie, wpisuje mail swojego nauczyciela oraz swoje dane i rozwiązanie wysyła się automatycznie do nas. Nie trzeba zakładać żadnego konta na tej stronie.

Instrukcja: po wykonaniu każdego zadania klikamy na dole strony FINISH.  Następnie kliknij w ikonkę z kopertą i wypełnij dane. (Pod grafiką jest instrukcja):
*** Enter your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko
   Grade – Klasa (3 C)
   Subject - Wpisz nazwę zadania podaną przez nauczyciela: WILD ANIMALS
   Enter your teacher’s email - wpisz email nauczyciela: agrzesik@op.pl


LESSON 2 (LEKCJA 2):

  1. Unit 7 : obejrzyj filmik poniżej, które pozwolią utrwalić słownictwo dotyczące dzikich zwierząt oraz dźwięków, które wydają (WILD ANIMALS AND SOUNDS):





  1. Unit 7 : obejrzyj filmik poniżej, które pozwolią utrwalić słownictwo dotyczące dzikich zwierząt oraz ich pokarmów (WILD ANIMALS AND FOOD)




  1.  ĆWICZENIA S. 50-51. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
  • S. 50 zad. 1, 2

  • S. 51 zad. 3, 4

*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:





  1. Wykonaj poniższe 1 zadanie interaktywne (ZADANIE NA OCENĘ) i prześlij je na maila nauczyciela według załączonej poniżej instrukcji: 

(dokończ zdania odpowiednią nazwą jedzenia i wybierz poprawną odpowiedź w zdaniach)

***Uczeń rozwiązuje wybrane przez nas zadanie, wpisuje mail swojego nauczyciela oraz swoje dane i rozwiązanie wysyła się automatycznie do nas. Nie trzeba zakładać żadnego konta na tej stronie.

Instrukcja: po wykonaniu każdego zadania klikamy na dole strony FINISH.  Następnie kliknij w ikonkę z kopertą i wypełnij dane. (Pod grafiką jest instrukcja):
*** Enter your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko
   Grade – Klasa (3 C)
   Subject - Wpisz nazwę zadania podaną przez nauczyciela: ANIMALS FOOD
   Enter your teacher’s email - wpisz email nauczyciela: agrzesik@op.pl



16.04. – 22.04

Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach przypomnienia:
  • link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy na kwadracik 3 c – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego na kolejny tydzień):
  • link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 3, w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty piosenek):

Poniższe zadania z dziś 16.04.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa w środę 22.04.2020 r.

!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!

LESSON 1 (LEKCJA 1):

SUBJECT (Temat): Days of the week. Hobbies.

Unit 6 – Podręcznik s. 48-49:

  • Zad. 10 -posłuchaj nagrania HISTORYJKI (2.42) z linku poniżej i i śledząc obrazki w podręczniku odpowiedz na pytanie: What day is it? (Jaki jest dzień tygodnia?). W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*(Odp: It`s Thursday.)

  • Zad. 12 -posłuchaj nagrania (2.45) z linku poniżej, popatrz na obrazki – chmurki Sama i Lucy. Odpowiedz na pytanie: Kto jest opisywany w nagraniu? W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*(Odp: Sam)

2. ĆWICZENIA S. 46-47. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

  • S. 46 zad. 9
Posłuchaj nagrania (2.44) z linku poniżej potrzebnego do wykonania zadania w ćwiczeniach: (Połącz obrazki 1,2,3 z odpowiednimi nazwami tygodnia)

 *Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:


  • S. 46 zad. 10
Uczniowie rysują w ramce Myszkę Miki wykonującą jakąś czynność i uzupełniają zdanie czynnością zgodnie z rysunkiem.

  • S.47 zad 11
!!! Pamiętaj o zmianie formy czasownika dla He/She:
I go – He/She goes
I do – He/She does
I have – He/She has

*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:



  • S. 47 zad 12
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:




LESSON 2 (LEKCJA 2):

SUBJECT (Temat): Scouts.

1.Zobacz filmik z poniższego linku, który przybliży Ci temat Scouts (odpowiednik Zuchów):


2.Unit 6 – Podręcznik s. 50-51:

  • Zad. 14 -posłuchaj nagrania o Scouts i ich umiejętnościach (2.47) z linku poniżej. Podane słówka mogą być pomocne w zrozumieniu tekstu/nagrania:
to have fun- bawić się
to help people- pomagać ludziom
exciting- ekscytujący, ciekawy
a badge- odznaka
a neckerchief- apaszka
archery- łucznictwo


  • Zad. 15 – na podstawie wcześniejszego nagrania (2.47) i tekstu z zad. 14 w podręczniku połącz odpowiednie połówki zdań. W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!

  • *Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:


  •  Zad. 17 – na podstawie nagrania (2.48) z poniższego linku odpowiedz na pytania 1-6 YES (TAK) lub NO (NIE). W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!

  • https://edesk.pearson.pl/Audio/Index/13475?p=1395

*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:




2. ĆWICZENIA S. 48-49. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

  • S. 48 zad. 13

*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:


  • S. 48 zad. 14



  • S. 49 zad. 15
!!! Pamiętaj o zmianie formy czasownika dla He/She:
  • I go – He/She goes
  • I do – He/She does
  • I have – He/She has
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:


!!! ZADANIE NA OCENĘ (WAGA 2):


Czy masz jakieś specjalne umiejętności? W czym jesteś dobry/dobra? Chciałbyś/chciałabyś zostać harcerzem/harcerką? Zastanów się.

What can You do?
Can you put up a tent?
Can you swim?
Do You help other people?

!!! Zaprojektuj harcerską odznakę (Scout`s badge)!!! i prześlij mi jej zdjęcie z opisem       (imię, nazwisko, klasa oraz nazwa umiejętności (w j. ang np. swimming, archery, fishing…)      na maila: agrzesik@op.pl

Odznaka może być zrobiona w dowolnej technice. Może to być praca 2D lub 3D (rysunek, praca z plasteliny, wycinanek, bibuły, klocków…) - niech ogranicza Cię tylko Twoja wyobraźnia! Wykorzystaj te materiały plastyczne, które posiadasz w domu. Zdjęcia prac zostaną umieszczone na szkolnym profilu Facebook.


*** Jeżeli ktoś z Państwa potrzebuje i chce skorzystać z mojej pomocy
proszę o kontakt telefoniczny 605 929 696***



08.04.2020


Drodzy Rodzice, Kochani Uczniowie,
z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych
życzę Wam dużo zdrowia i radości
oraz mnóstwo wiosennego uśmiechu na co dzień.
HAPPY EASTER!



Dzisiejsze zadania są dla chętnych, nie są na ocenę i nie trzeba odsyłać żadnych materiałów.

Poniższe zadania przybliżą dzieciom słownictwo i zwyczaje związane z Wielkanocą -  EASTER

  •  Z czym kojarzy Ci się Wielkanoc. Posłuchaj i powtórz:


Dzieci w krajach anglosaskich wierzą, że jajka wielkanocne przynosi i chowa zajączek wielkanocny (Easter Rabbit lub Easter Bunny), dlatego jedną z tradycji jest zabawa w szukanie czekoladowych jajek,
zwana Easter Egg Hunt. 

  • Czas na piosenki:


  • Jesteście ciekawi czy śwince Peppie udało się znaleźć Easter Bunny?
    Zobaczcie koniecznie:-)



***ZADANIE DODATKOWE NA OCENĘ (DLA OSÓB CHĘTNYCH!!!):

Stwórz JEDEN Z SYMBOLI WIELKANOCNYCH (EASTER BUNNY, CHICK, LAMB…). Jeśli chcesz możesz zbudować też EASTER BASKET (KOSZYCZEK WIELKANOCNY). Praca przestrzenna - technika pracy dowolna (klocki, tektura, pudełka, plastikowe butelki, nakrętki, plastelina… - cokolwiek podpowie Ci wyobraźnia i pomysłowość!). Do pracy dołącz karteczkę z podpisem/podpisami w j. ang (np. Easter Bunny, chick, lamb, Easter basket) oraz swoim imieniem i nazwiskiem.

Zdjęcie gotowej pracy/budowli wyślij na mój adres mailowy: agrzesik@op.pl

Nadesłane zdjęcia zostaną umieszczone na szkolnym profilu Facebook:) (zadanie na dodatkową ocenę).




02.04. – 08.04

Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach przypomnienia:
  • link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy na kwadracik 3 C – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego na kolejny tydzień):

  • link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 3, w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty piosenek):


Poniższe zadania z dziś 02.04.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa we wtorek 08.04.2020 r.

!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD DZISIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!

LESSON 1 (LEKCJA 1):
  1. Unit 6 – Podręcznik s. 44-45:
  • Zad. 1 -posłuchaj nagrania (2.32) z linku poniżej i zastanów się z jakiej znanej ci bajki Disneya pochodzą bohaterowie?

*(Odp: „ODLOT” – bohaterowie Mr. Fredricksen i chłopiec Russel)
  • Zad. 2 -posłuchaj nagrania (2.33) z linku poniżej i powtórz na głos słownictwo związane z hobby:

  • Zad. 3 – posłuchaj nagrania (2.35) z linku poniżej i wskaż palcem w książce odpowiedni obrazek pasujący do zdania, które słyszysz:


W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedzi do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*(Odp: 1D, 2F, 3B, 4E, 5C, 6A)

  • Zad. 4 – posłuchaj nagrania (2.36) z linku poniżej, zwróć uwagę na nazwy hobby, które pojawiają się w tekście piosenki. Posłuchaj nagrania jeszcze raz i śledząc tekst piosenki postaraj się dołączyć do śpiewania:


  1. Wykonaj poniższe 1 zadanie interaktywne (ZADANIE NA OCENĘ) i prześlij je na maila nauczyciela według załączonej poniżej instrukcji:
(pod każdym obrazkiem zaznacz/kliknij odpowiednie wyrażenie, które określa hobby pokazane na obrazku)

***Uczeń rozwiązuje 1 zadanie z linku powyżej, wpisuje mail swojego nauczyciela oraz swoje dane i rozwiązanie wysyła się automatycznie do nas. Nie trzeba zakładać żadnego konta na tej stronie.
Instrukcja: po wykonaniu przydzielonego zadania klikamy na dole strony FINISH. Następnie kliknij w ikonkę z kopertą i wypełnij dane według następującej instrukcji:
*** Enter your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko
   Grade – Klasa (3 C)
   Subject - Wpisz nazwę zadania podaną przez nauczyciela: HOBBY
   Enter your teacher’s email - wpisz email nauczyciela: agrzesik@op.pl


LESSON 2 (LEKCJA 2):
  1. Unit 6 : Podręcznik s. 46:
  • Zad. 6 - posłuchaj nagrania (2.38) z linku poniżej, aby przypomnieć sobie/powtórzyć dni tygodnia. Posłuchaj nagrania jeszcze raz i postaraj się dołączyć do śpiewania:

  • Zad. 7 - popatrz na terminarz dziewczynki z tabeli, posłuchaj nagrania (2.39) z linku poniżej:


W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedzi do następujących poleceń: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
a)      Jakiego dnia tygodnia brakuje? (do jednego z dni tygodnia brakuje opisu w nagraniu

*(Odp: Saturday)

b)      Przeczytaj zdania 1-7 i dopasuj do nich dni tygodnia zgodnie z tym, co widzisz w terminarzu dziewczynki

*(Odp: 1D, 2F, 3G, 4B, 5A, 6C, 7E)

  1. Wykonaj poniższe 1 zadanie interaktywne (ZADANIE NA OCENĘ) i prześlij je na maila nauczyciela według załączonej poniżej instrukcji:
(posłuchaj piosenki utrwalającej dni tygodnia a następnie wykonaj zadania pod spodem: w zadaniu po lewej stronie uzupełnij brakujące litery, w zadaniu po prawej stronie wpisujemy nazwy dni tygodnia w kolejności zaczynając od niedzieli)

***Uczeń rozwiązuje 1 zadanie z linku powyżej, wpisuje mail swojego nauczyciela oraz swoje dane i rozwiązanie wysyła się automatycznie do nas. Nie trzeba zakładać żadnego konta na tej stronie.
Instrukcja: po wykonaniu przydzielonego zadania klikamy na dole strony FINISH. Następnie kliknij w ikonkę z kopertą i wypełnij dane według następującej instrukcji:
*** Enter your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko
   Grade – Klasa (3 C)
   Subject - Wpisz nazwę zadania podaną przez nauczyciela: 7 DAYS
   Enter your teacher’s email - wpisz email nauczyciela: agrzesik@op.pl



*** Jeżeli ktoś z Państwa potrzebuje i chce skorzystać z mojej pomocy

proszę o kontakt telefoniczny 605 929 696***




28.03.2020                          INSTRUKCJE DO eDesku

!!! Szanowni Państwo często zadajecie pytanie jak założyć konto w STERFIE UCZNIA na portalu eDesk?
(w pierwszym tygodniu zdalnego nauczania nie podałam klasom, w których uczę jeszcze niczego, co wymagałoby korzystania z tego portalu. Jednak w kolejnym tygodniu/tygodniach korzystanie z nagrań tu dostępnych może okazać się niezbędnę do wykonania zadań).
Dla tych z Państwa, którzy chcieliby założyć dziecku konto na spokojnie, w wolnej chwili podaję wyjaśnienia jak to zrobić. Mam nadzieję, ze te wskazówki i wyjaśnienia okażą się pomocne.


eDesk to PORTAL UCZNIOWSKI, w którym na czas zawieszenia zajęć w szkole uczeń otrzymuje bezpłatny dostęp do: zeszytów ćwiczeń i podręczników dopuszczonych przez MEN do użytku szkolnego (w formacie pdf online, bez możliwości wydruku) oraz materiałów multimedialnych, w tym audio oraz gier wspomagających naukę języka (zależnie od kursu).


Podczas zawieszenia zajęć dostęp wymaga rejestracji na stronie edesk.pearson.pl, ale nie wymaga użycia kodu aktywacyjnego.

Podaje link do instrukcji jak założyć konto po raz pierwszy i jak później zalogować się do eDesku (czasami kiedy sieć jest mocno przeciążona to są kłopoty z logowaniem, proszę spróbować założyć konto w mniej "obleganych" godzinach):

https://www.pearson.pl/fileadmin/poland/english/catalogue/Digital_products/Rejestracja_do_eDesku-_student.pdf


Kiedy już założą Państwo konto i zalogują się to po lewej stronie będą widoczne zakładki, które trzeba rozwinąć:

*Język angielski

*Szkoła podstawowa

*New English Adventure (to kurs dla klas 1-3, szukamy odpowiedniego poziomu podręcznika i tak               z numerem 1 – klasa 1, numerem 3 – klasy 3; po kliknięci ma tu Pani dostęp do wszystkich potrzebnych materiałów i nagrań.



Pozdrawiam

Agnieszka Grzesik




26.03.2020

Dzień dobry,

Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice bardzo się cieszę, że będziecie korzystać z naszego bloga podczas zdalnego nauczania. Mam nadzieję, ze to rozwiązanie się Wam spodoba i znacznie ułatwi naszą współpracę w zdalnym nauczaniu. Doradzam skopiowanie linku do bloga (działa on przy dostępie do internetu z komputera, telefonu komórkowego nawet, jeśli nie ma dostępu do dziennika elektronicznego Vulcan).







Dla klasy 3 C zadania będą się pojawiały w czwartki z terminem oddania w środę w kolejnym tygodniu (termin nieprzekraczalny). Wszystkie zadania będą szczegółowo opisane komentarzem i instrukcjami i będą zawierały linki bezpośrednio do stron lub zadań. Nie wszystkie zadania podlegają ocenie (zaznaczę każdorazowo, które zadania będą oceniane). Będą pojawiały się zadania obowiązkowe dla wszystkich oraz zadania dodatkowe dla chętnych.

Poniżej podaję link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 3, w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty piosenek):


Rekomenduję także zalogowanie do eDesku. eDesk.pearson.pl to portal uczniowski dedykowany nauce języka angielskiego, w którym uczeń otrzymuje dostęp do wielu materiałów multimedialnych pomocnych w utrwalaniu słów, wyrażeń i struktur gramatycznych (tu zanjdują się nagrania, gry i zabawy oraz podręcznik i ćwiczenia w wersji online). Pod tym linkiem znajduje się strona, na której trzeba się zarejestrować: 


Poniższe zadania z dziś 26.03.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa w środę 01.04.2020 r.

LESSON 1 (LEKCJA 1):

  1. Revision Unit 5 – powtórka Unitu 5: obejrzyj filmik poniżej, który pozwoli utrwalić słownictwo dotyczące czynności dnia codziennego i godzin:

  1. Wykonaj poniższe 2 zadania interaktywne (ZADANIA NA OCENĘ) i prześlij je na maila nauczyciela: agrzesik@op.pl według załączonej poniżej instrukcji:
     (przeciągnij podpisy z godzinami pod odpowiedni zegar)

    (uzupełnij brakujące litery w godzinach)


***Uczeń rozwiązuje wybrane przez nas zadanie, wpisuje mail swojego nauczyciela oraz swoje dane i rozwiązanie wysyła się automatycznie do nas. Nie trzeba zakładać żadnego konta na tej stronie.
Instrukcja: po wykonaniu każdego zadania klikamy na dole strony FINISH.  Następnie kliknij w ikonkę z kopertą i wypełnij dane. (Pod grafiką jest instrukcja):

*** Enter your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko

       Grade – Klasa (3 A)

       Subject - Wpisz nazwę zadania podaną przez nauczyciela:

 a)      godziny a

 b)      godziny b

      Enter your teacher’s email - wpisz email nauczyciela: agrzesik@op.pl

LESSON 2 (LEKCJA 2):

1. Unit 6 : obejrzyj filmik poniżej, który pozwoli utrwalić słownictwo dotyczące hobbies: 


2. Unit 6 : obejrzyj filmik poniżej, który pozwoli utrwalić słownictwo dotyczące dni tygodnia:


3. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu) - proszę nie przesyłać zdjęć zrobionych ćwiczeń:

·         S. 42 zad. 1,2

·         S.43 zad 3,4

·         S. 44 zad 5,6

Komentarze