1a








10.06 – 25.06

Szanowni Państwo,
ponieważ według harmonogramu zdalnego nauczania w naszej szkole ( z uwzględnieniem dni wolnych od zajęć dydaktycznych 11.06, 12.06, 16.06, 17.06, 18.06) mogłabym podać zadania dopiero 19.06, postanowiłam, że podam zadania powtórzeniowe dziś i wtedy łatwiej będzie zaplanować wykonanie zadań powtórzeniowych przez dzieci. To ostatnie zadania w tym roku szkolnym.

Poniższe zadania z dziś 10.06.2020 r. obejmują 3 jednostki lekcyjne. Ostateczny termin wykonania zadań upływa 25.06. 2020 r.


☺☺☺
!!! NIE MA ZADAŃ NA OCENY DO KOŃCA ROKU SZKOLNEGO !!!



LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): Big revision part 1 – powtórki kumulatywne z U.1-8 

  1. Drodzy Uczniowie, w nagrodę za ciężką pracę, poniżej link do piosenki i bajki w języku angielskim w wersji dla dzieci z Kopciuszkiem (Cinderella), naszą główną bohaterką Unitu 8 - miłego oglądania!!!

PIOSENKA:



BAJKA:



  1. ĆWICZENIA S. 62 - 67 zad. 5 - 16 Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

LESSON 2 (LEKCJA 2):
SUBJECT (Temat): Big revision part 2 – powtórki kumulatywne z U.1-8 

!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!


  1. ĆWICZENIA S. 87 - 88  - otwórz ćwiczenia na stronach ze słowniczkiem obrazkowym z U. 1-8.
Posłuchaj wszystkich nagrań z eDesk z linku poniżej, popatrz na obrazki i powtórz na głos wszystkie słowka z U. 1-8.


SŁOWNICZEK OBRAZKOWY (PICTURE DICTIONARY) eDesk link do nagrań:




  1. ĆWICZENIA S. 79 – 86 EXTRA ADVENTURE U. 5 - 8 Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!


LESSON 3 (LEKCJA 3):
SUBJECT (Temat): SUMMER HOLIDAYS!  


!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!


  1. Powtórz słownictwo z U. 1-8 grając w edukacyjne gry językowe, które znajdują się na eDesku.

GRY INTERAKTYWNE eDesk link do językowych gier edukacyjnych:





  1. Zapraszam także do obejrzenia kilku filmików w języku angielskim związanych z letnim odpoczynkiem:







!!! DZIĘKUJĘ ZA SUMIENNĄ I CIĘŻKĄ PRACĘ

 PODCZAS ZDALNEGO NAUCZANIA.


ŻYCZĘ UDANYCH WAKACJI I DUŻO ZDROWIA!!!




04.06 -10.06

Dzień dobry,

Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach przypomnienia:
  • link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy na kwadracik 1 A – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego na kolejny tydzień):

  • link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 1, w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty piosenek):


Poniższe zadania z dziś 04.06.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa w środę 10.06.2020 r.


☺☺☺
!!! W TYM TYGODNIU NIE MA ZADAŃ NA OCENY I TAK JUŻ BĘDZIE DO KOŃCA ROKU SZKOLNEGO !!!
☺☺☺



!!! W PRZYSZŁYM TYGODNIU 11.06 (CZWARTEK) JEST DNIEM WOLNYM, WIĘĆ ZADAM ZADANIA OSTATNI RAZ W TYM ROKU SZKOLNYM DOPIERO 18.06 (CZWARTEK) – BĘDĄ ONE OBEJMOWAŁY 3 LEKCJE, BO TYLE WYPADA DO REALIZACJI ZGODNIE Z PLANEM LEKCJI PO ODLICZENIU DNI WOLNYCH OD ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH. NIE BĘDZIE JUŻ ZADAŃ NA OCENY CZY ZADAŃ DO ODSYŁANIA, TYLKO ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA W DOMU!!!



LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): What colour is your shirt?


!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!



  1. Unit 7 – Podręcznik s. 57 - 59 zad. 11, 13, 14, 16:
Wykonaj poniższe zadania ustnie lub kiedy to konieczne w zadaniu zapisz odpowiedzi w zeszycie do j. angielskiego. PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!


  • Zad. 11 posłuchaj nagrania eDesk (3.13) z linku poniżej i podaj numery postaci, które są opisywane w dialogu. Następnie popatrz na puzzle pod obrazkiem i podaj numer postaci, która ma na sobie dane ubranie. W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania:     PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!




*(Odp: Postaci: 7, 9, 2, 6; Puzzle – od lewej strony: 9, 7, 6, 2 )


  • Zad. 13 - posłuchaj nagrania eDesk (3.15) z linku poniżej i wskaż w książce, które dzieci są opisane w nagraniu.   



*(Odp: od lewej strony: zdjęcie 2 i 3)


  • Zad. 14 – popatrz na obrazki z termometrami, wciel się w rolę dzieci i ustnie opisz jakie ubrania założą dzieci. Rozpocznij zdania od I`m wearing….


  • Zad. 16 - posłuchaj nagrania eDesk (3.16) z linku poniżej i ustnie odpowiedz YES (jeśli zdanie jest zgodne z obrazkiem) lub NO (jeśli zdanie jest nieprawdziwe)






  1. ĆWICZENIA S. 57 - 59 zad. 11, 12, 13, 14, 15, 16 Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:










LESSON 2 (LEKCJA 2):

SUBJECT (Temat): I`ve got a dog.?

  1. Unit 8 – obejrzyj filmiki poniżej, które pozwolą utrwalić słownictwo dotyczące zwierząt domowych (Animals):






  1. Po relaksie piosenkowym kilka klasycznych zadań z podręcznika i ćwiczeń.

!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!


  1. Unit 8 – Podręcznik s. 60 - 61:

  • Zad. 1 - zastanów się z jakiej znanej ci bajki Disneya pochodzą bohaterowie? Pamiętacie o czym jest ta historia?
*(Odp: „Cinderella” – „Kopciuszek”)

Posłuchaj nagrania eDesk (3.17) z linku poniżej i zapoznaj się z rymowanką o zwierzętach. (Przypomnij sobie wyrażenie: I`ve got… = Ja mam…) Posłuchaj nagrania jeszcze raz i postaraj się dołączyć do rymowanki śpiewając i pokazując na odpowiednie ubrania.




*Zapis nagrania poniżej:



  • Zad. 2 -posłuchaj nagrania eDesk (3.19) z linku poniżej i powtórz na głos nazwy zwierzat, które widzisz na obrazku:


  • Zad. 3 – posłuchaj nagrania eDesk (3.20) z linku poniżej i ustnie odpowiedz, które zwierzątko jest opisywane w nagraniu, wskaż w podręczniku odpowiedni obrazek, podaj numer zwierzatka.



*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:

(*Odp: 2, 3, 4, 1)

  • Zad. 4 – posłuchaj nagrania eDesk (3.21) z linku poniżej i ustnie odpowiedz, które dziecko ma jakie zwierzatko – podaj numer dziecka przyodpowiednim zwierzatku.


*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:


(*Odp: 1- dog, 2 – tortoise, 3 – cat, 4 - hamster)


  1. ĆWICZENIA S. 60 - 61 zad. 1, 2, 3, 4. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:










28.05 – 03.06

Dzień dobry,

Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach przypomnienia:

  • link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy na kwadracik 1 A – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego na kolejny tydzień):

  • link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 1, w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty piosenek):


Poniższe zadania z dziś 28.05.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa w środę 03.06.2020 r.


☺☺☺
!!! W TYM TYGODNIU NIE MA ŻADNYCH ZADAŃ NA OCENY!!!
☺☺☺

!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!


LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): What colour is it?


!!! ZAPAMIĘTAJ!!!


Ważne słówka i wyrażenia z rozdziału 7 – przypomnienie w tabeli poniżej:




  1. Unit 7 – Podręcznik s. 54-56 zad. 5, 6, 7, 9:
Wykonaj poniższe zadania w zeszycie do j. angielskiego. PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

  • Zad. 5 - Czy wiesz jak powstają kolory? Mieszając ze sobą podstawowe kolory, możemy uzyskać zupełnie nowe barwy. Zobacz na plamy kolorów, których użyła Roszpunka. Przerysuj je do zeszytu i pomieszaj je (Mix the colours). Jaki nowy kolor powstanie?
(Yellow and blue. What colour is it?/Żółty i niebieski. Jaki to kolor?
Yellow and red. What colour is it?/Żółty i niebieski. Jaki to kolor?)

*(Odp: Green - zielony, orange – pomarańczowy)

  • Zad. 6 - posłuchaj nagrania piosenki z eDesk (3.7) z linku poniżej, zwróć uwagę na nazwy kolorów, które pojawiają się w tekście piosenki. Posłuchaj nagrania jeszcze raz i śledząc tekst piosenki postaraj się dołączyć do śpiewania:


*Zapis nagrania piosenki poniżej:


·         Zad. 7 -posłuchaj nagrania eDesk (3.10) z linku poniżej, popatrz na obrazki i odpowiedz na pytanie: Który obrazek nie został opisany?



*Zapis nagrania i odpowiedź do sprawdzenia poniżej:




·         Zad. 9 -posłuchaj nagrania HISTORYJKI (3.11) z linku poniżej i i śledząc obrazki w podręczniku odpowiedz ustnie na pytanie: What colour is Minnie`s dress? (Jakiego koloru jest sukienka Minnie?).



*Zapis nagrania:


            
*(Odp: Pink and brown.)



2. ĆWICZENIA S. 54 - 56 zad. 5, 6, 7, 8, 9, 10. 

Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:

*** Nagranie (3.9) potrzebne do wykonania zad. 5












LESSON 2 (LEKCJA 2):
SUBJECT (Temat): International Children's Day. Międzynarodowy Dzień dziecka.


          



1 st JUNE

Kiedy zamknę oczy i przypomnę sobie swoje dzieciństwo, widzę:


- puszkę z cukierkami w kuchni u moich Dziadków (zawsze była pełna łakoci!)

- wyprawy do lasu i na działkę z Dziadkiem

- pyszne obiady mojej Babci

- pikniki z kuzynami w lesie

- mojego tatę, który idąc ze mną do przedszkola- uczył mnie nazw marek napotkanych samochodów…


*** ZADANIE DLA CHĘTNYCH (NA OCENĘ)


A Tobie-  z czym Ci się kojarzy Twoje dzieciństwo?

Kto jest zawsze obok Ciebie?

Co sprawia, że jesteś wesoły?

Dzięki komu masz nowe wspomnienia, których nie zapomnisz do końca życia?


Narysuj mi to proszę!

Ale......żeby nie było tak łatwo- dodaj kilka słów/haseł na swoim plakacie po angielsku (poniżej znajdziesz kilka podpowiedzi, ale oczywiście liczę na Twoje pomysły!)

Uwaga uwaga- jedno słówko musi być dla Ciebie zupełnie nowe!
(Znaczenie słów możesz sprawdzić np. na babla.pl)


radość- happiness

wesoły- happy

fun- zabawa

love- miłość

szkoła- school;p

family/ brother/sister...

candyfloss - wata cukrowa

funfair - wesołe miasteczko

toys - zabawki

Użyj dowolnej techniki/ materiałów, a swoją sfotografowaną pracę wyślij do 2 czerwca na mój adres mailowy: agrzesik@op.pl wpisując w temacie wiadomości DZIEŃ DZIECKA.


I zgodnie z obietnicą i już chyba cotygodniową tradycją, poniżej linki do bajek i piosenki w języku angielskim w wersjach dla dzieci. Mam nadzieję, że się Wam spodoba ten prezent z okazji Dnia Dziecka- miłego oglądania!!!

Zapraszam na piosenkę i taniec:



I oczywiście na pyszny deser ((-: z piosenką: What’s Your Favorite Flavuor Of Ice Cream?



Song:




Peter Rabbit Story for Kids | Animated Bedtime Story | Kids Academy




Cinderella - ChuChu TV Fairy Tales and Bedtime Stories for Kids




Snow White story & Snow White songs | Fairy Tales and Bedtime Stories for Kids







21.05 – 27.05

Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach przypomnienia:
  • link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy na kwadracik 1 A – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego na kolejny tydzień):

  • link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 1, w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty piosenek):


Poniższe zadania z dziś 21.05.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa w środę 27.05.2020 r.

☺☺☺
!!! W TYM TYGODNIU ZADANIA SĄ TYLKO DLA CHĘTNYCH !!!
☺☺☺


LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): Clothes.

  1. Unit 7 – obejrzyj filmiki poniżej, które pozwolą wprowadzić i utrwalić słownictwo dotyczące ubrań (CLOTHES):









!!! ZAPAMIĘTAJ!!!

PUT ON = ZAŁÓŻ

TAKE OFF = ZDEJMIJ

WHAT ARE YOU WEARING? = W CO JESTEŚ UBRANY?/CO MASZ NA SOBIE?

I`M WEARING…(BLUE TROUSERS) = JESTEM UBRANY/A W…(NIEBIESKIE SPODNIE)


2.     ZADANIE DLA CHĘTNYCH (BEZ OCENY). Jeśli masz ochotę, rozwiąż poniższe zadania interaktywne, aby utrwalić słownictwo związane ze UBRANIAMI.          Po ukończeniu- kliknij Check, żeby sprawdzić, czy miałeś/miałaś jakieś błędy).        !!! Nie wysyłaj do mnie odpowiedzi !!! (W przypadku braku głosu w zadaniach należy spróbować zmienić przeglądarkę).






  1. Po relaksie piosenkowym i zadaniach interaktywnych dla chętnych, kilka klasycznych zadań z podręcznika i ćwiczeń.
!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!

  1. Unit 7 – Podręcznik s. 52 - 53:

  • Zad. 1 - zastanów się z jakiej znanej ci bajki Disneya pochodzą bohaterowie i jak mają na imię?
Posłuchaj nagrania eDesk (3.1) z linku poniżej i zapoznaj się z rymowanką o ubraniach. Posłuchaj nagrania jeszcze raz i postaraj się dołączyć do rymowanki śpiewając i pokazując na odpowiednie ubrania.


*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:


*(Odp: „Zaplątani”; Roszpunka i Flynn)

  • Zad. 2 -posłuchaj nagrania eDesk (3.2) z linku poniżej i powtórz na głos nazwy ubrań, które widzisz na obrazku:

  • Zad. 3 – posłuchaj nagrania eDesk (3.4) z linku poniżej i ustnie odpowiedz, które ubranie jest opisywane w nagraniu, wskaż w podręczniku odpowiedni obrazek.

*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:

(*Odp: 1 – niebieska koszulka, 2 – czerwony płaszcz, 3 – zielony sweter, 4 – pomarańczowe buty)

  • Zad. 4 – posłuchaj nagrania eDesk (3.5) z linku poniżej i ustnie odpowiedz, które dziecko jest opisywane – podaj numer.


*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:


(*Odp: 1, 3, 2, 4)

PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z POWŻSZYMI ZADANIAMI!

  1. ĆWICZENIA S. 52-53 zad. 1, 2, 3, 4. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
***Link do nagrania eDesk (3.6) potrzebny do wykonania zadania 3:


*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:







LESSON 2 (LEKCJA 2):
SUBJECT (Temat): Mother's Day. Dzień Matki. Lekcja kulturowa.

1.26 maja obchodzimy w Polsce Dzień Matki. A jak to święto wygląda w Wielkie Brytanii? Zapraszam do poczytania:



2.I kilka piosenek dla z okazji Dnia Mamy w języku angielskim:














*** ZADANIE DLA CHĘTNYCH (BEZ OCENY).


Jeśli masz ochotę, przygotuj coś miłego dla swojej mamy z okazji Jej święta:

Oto moje propozycje:




Albo po prostu.... mocno przytul Swoją Mamę i powiedz jak bardzo ją kochasz!:      - I LOVE YOU MUM!!!) 






14.05 – 20.05

Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach przypomnienia:
  • link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy na kwadracik 1 A – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego na kolejny tydzień):

  • link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 1, w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty piosenek):

Poniższe zadania z dziś 14.05.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa w środę 20.05.2020 r.

☺☺☺
!!! W TYM TYGODNIU NIE MA ŻADNYCH ZADAŃ NA OCENY!!!
☺☺☺

!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!


LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): Where is Goofy? - historyjka.

  1. Unit 6 – Podręcznik s. 48-49:
  • Zad. 9 -posłuchaj nagrania HISTORYJKI (2.49) z linku poniżej i i śledząc obrazki w podręczniku odpowiedz ustnie na pytanie: Where is Goofy? (Jaki jest Goofy?). PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*Zapis nagrania:
            
*(Odp: In the bathroom.)

  • Zad. 11 -posłuchaj nagrania (2.51) z linku poniżej, popatrz na obrazki przedstawiające pomieszczenia w domu. Odpowiedz na pytania: Gdzie znajdują się przedmioty z obrazków 1-4? W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!

*Zapis nagrania:


*(Odp: 1 – bathroom, 2 – kitchen, 3 – garden, 4 – living room)


2. ĆWICZENIA S. 48-49 zad. 9, 10, 11, 12. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

  • S. 48 zad. 9
Posłuchaj nagrania z eDesk (2.50) z linku poniżej potrzebnego do wykonania zadania w ćwiczeniach: (Ponumeruj obrazki 1,2,3, 4 w kolejności, w której pojawiają się w nagraniu)



*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:




LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): Unusual houses – niezwykłe domy.

1. Kliknij na poniższe linki i zobacz prawdziwe projekty szalonych i niezwykłych domów!

15 Weirdest Houses In The World (15 najdziwniejszych domów na świecie)








  1. Unit 6 – Podręcznik s. 50-51:
·        Zad. 13posłuchaj nagrania z eDesk (2.53) z linku poniżej, popatrz na obrazki przedstawiające niezwykłe, szalone projekty domów. Odpowiedz, który dom z obrazków jest opisywany w nagraniu, podaj jego numer. W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!


*Zapis nagrania:



*(Odp: 3, 2, 1)

·        Zad.14 – Popatrz na ilustrację, policz poszczególne fragmenty domu i ustnie podaj ich liczbę.

*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:



·        Zad. 16 – posłuchaj nagrania z eDesk (2.54) z linku poniżej, popatrz na obrazki i wskaż prawidłową nazwę pomieszczenia, w którym znajduje się Mike. W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!


*Zapis nagrania:


*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:

1 – living room, 2 – garden, 3 – bedroom


2. ĆWICZENIA S. 50-51 zad. 13, 14, 15, 16. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

  • S. 51 zad. 15
Posłuchaj nagrania z eDesk (2.55) z linku poniżej potrzebnego do wykonania zadania w ćwiczeniach: (Ponumeruj obrazki 1,2,3, 4 w kolejności, w której pojawiają się w nagraniu)

*Zapis nagrania poniżej:




!!! A teraz Drodzy Uczniowie, zgodnie z obietnicą, w nagrodę za ciężką pracę, poniżej link do bajek w języku angielskim w wersjach dla dzieci, których polskie wersje z pewnością są Wam znane    – mam nadzieję, że się Wam spodoba - miłego oglądania!!!

Thumbelina Fairy Tales and Bedtime Stories for Kids in English (Calineczka)


The Ugly Duckling | Full Story | Fairytale | Bedtime Stories For Kids (Brzydkie kaczątko)


Little Red Riding Hood - Full Story - Grimm's Fairy Tales (Czerwony Kapturek)










07.05 – 13.05

Dzień dobry,

Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach przypomnienia:

  • link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy na kwadracik 1 A – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego na kolejny tydzień):

  • link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 1, w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty piosenek):

Poniższe zadania z dziś 07.05.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa w środę 13.05.2020 r.

!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!

LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): Does Goofy like monkeys? – historyjka.

!!! Kochani Uczniowie, ponieważ po niespodziance bajkowo-piosenkowej z poprzedniego tygodnia dostałam bardzo dużo wiadomości od Was z informacjami, że taka forma zadań bardzo się Wam spodobała, postanowiłam ją kontynuować w kolejnych tygodniach naszego zdalnego nauczania jako dodatek do zadań z podręcznika i ćwiczeń!!!

Dziś rozpoczniemy od przypomnienia sobie fragmentu bajki `Monsters University`, której bohaterowie towarzysza nam w U. 6. Poniżej znajduje się link do fragmentu bajki w języku angielskim – mam nadzieję, że się Wam spodoba - miłego oglądania!!!

Monsters University: Studying Montage


Po relaksie bajkowym pora na trochę klasycznych zadań z podręcznika i ćwiczeń.

  1. Unit 6 – Podręcznik s. 45-47:
!!! ZAPAMIĘTAJ!!!

Pytanie: Where`s…? znaczy Gdzie jest…?
Odpowiadamy na nie: It`s in….(podajemy nazwę pomieszczenia w domu).


  • Zad. 4 - posłuchaj nagrania z eDesk (2.43) z linku poniżej, popatrz na zdjęcie domu i ustnie odpowiedz na pytania gdzie znajdują się przedmioty i zabawki?

*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:



  • Zad. 5 - posłuchaj nagrania z eDesk (2.45) z linku poniżej, popatrz na zdjęcie domu i ustnie odpowiedz na pytanie gdzie jest miś?

*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:




  • Zad. 6 - posłuchaj nagrania piosenki z eDesk (2.46) z linku poniżej, zwróć uwagę na nazwy pomieszczeń w domu oraz pytanie Where`s the monster? (Gdzie jest potwór?), które pojawiają się w tekście piosenki. Posłuchaj nagrania jeszcze raz i śledząc tekst piosenki postaraj się dołączyć do śpiewania:

*Zapis nagrania piosenki poniżej:





  • Zad. 7 - popatrz na zdjęcie domu i ustnie odpowiedz Yes/No czy przedmioty ze zdjęć znajdują się w pokoju potworów.
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:



  1. ĆWICZENIA S. 46-47 zad. 5, 6, 7, 8 . Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
  • S. 46 zad. 5, 6


  • S. 47 zad. 7, 8


LESSON 2 (LEKCJA 2):
SUBJECT (Temat): It`s in the kitchen.

1.Wykonaj poniższe 3 zadanie interaktywne (ZADANIA NA OCENĘ) i prześlij je na maila nauczyciela według załączonej poniżej instrukcji:


(1- Połącz nazwy pomieszczeń z prostokątów do odpowiedniego obrazka, 2 – połącz nazwę osoby z rodziny do odpowiedniego pomieszczenia w domu, w którym ta osoba się znajduje, 3 – zaznacz prawidłową odpowiedź,    aby zgadzała się z tym co widać na obrazku domu z zad. 2)

***Uczeń rozwiązuje wybrane przez nas zadanie, wpisuje mail swojego nauczyciela oraz swoje dane i rozwiązanie wysyła się automatycznie do nas. Nie trzeba zakładać żadnego konta na tej stronie.
Instrukcja: po wykonaniu każdego zadania klikamy na dole strony FINISH.  Następnie kliknij w ikonkę z kopertą i wypełnij dane. (Pod grafiką jest instrukcja):
*** Enter your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko
   Grade – Klasa (1 A)
   Subject - Wpisz nazwę zadania podaną przez nauczyciela: WHERE IS…?
   Enter your teacher’s email - wpisz email nauczyciela: agrzesik@op.pl

2.Zgodnie z obietnicą poniżej link do bajek w języku angielskim w wersjach dla dzieci, których bohaterami są zwierzęta – mam nadzieję, że się Wam spodoba - miłego oglądania!!!

Lion and the Mouse in English | Story | English Fairy Tales


The Tortoise and the Hare Fairy Tales and Bedtime Stories for Kids


Three Little Pigs (3 Little Pigs) | Fairy Tales and Bedtime Stories for Kids

Goldilocks and the Three Bears | Bedtime Stories for Kids in English


*** Jeżeli ktoś z Państwa potrzebuje i chce skorzystać z mojej pomocy

proszę o kontakt telefoniczny 605 929 696***





30.04. – 06.05

Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach przypomnienia:
  • link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy na kwadracik 1 a – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego na kolejny tydzień):

Poniższe zadania z dziś 30.04.2020 r. - Ostateczny termin wykonania zadań upływa w środę 06.05.2020 r.

Mam dla Was Drodzy Uczniowie NIESPODZIANKĘ!!!
W tym tygodniu odkładamy na bok podręczniki i ćwiczenia! Nie będzie też żadnych zadań na ocenę w nagrodę za Waszą dotychczasową sumienną pracę. Dla tych uczniów, którzy mają jeszcze jakieś zaległości, będzie to czas na ich nadrobienie i uzupełnienie.


Ogłaszam ten tydzień WIELKIM TYGODNIEM ANGIELSKICH BAJEK I PIOSENEK! Cieszycie się? Nie słyszę!!!

Poniżej podaję linki do bajek i piosenek w języku angielskim, które chciałabym, żebyście obejrzeli i posłuchali. Jest to doskonała forma nauki języka poprzez zabawę. Nie martwcie się jeśli nie rozumiecie każdego słowa, postarajcie się zrozumieć ogólny sens – to ćwiczenie na osłuchanie się z językiem. Mam nadzieję, ze Wam się spodoba. Pamiętajcie, że nie musicie oglądać i słuchać wszystkiego od razu – macie na to cały tydzień.

Miłego oglądania i słuchania!

BAJKI:

Speaking story - Kids cartoon Dialogues (Easy conversation):





Big Pig

Plant the Tiny Seed
https://youtu.be/MHRDM5nb8Ks

Pete The Cat

The Farmyard Jamboree



PIOSENKI: (powtórzenie z poprzednich rozdziałów):

MY FACE:



WILD ANIMALS:



MY TOYS:



FOOD:


MY BODY:





23.04. – 29.04

Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach przypomnienia:
  • link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy na kwadracik 1 A – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego na kolejny tydzień):

  • link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 1, w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty piosenek):

Poniższe zadania z dziś 23.04.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa w środę 29.04.2020 r.

LESSON 1 (LEKCJA 1):
  1. Unit 6 – obejrzyj filmiki poniżej, które pozwolą wprowadzić i utrwalić słownictwo dotyczące pomieszczeń w domu (My house):


!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!

  1. Unit 6 – Podręcznik s. 44-45:
Unit 6 oparty jest na filmie „Uniwersytet Potworny” (`Monsters University`) – bohaterami są potwory Sully (blue monster) i Mike (green monster).

  • Zad. 1 – posłuchaj nagrania piosenki/rymowanki (2.38) z linku eDesk poniżej, zwróć uwagę na nazwy pomieszczeń w domu. Posłuchaj nagrania jeszcze raz i postaraj się dołączyć do śpiewania:

*Zapis nagrania poniżej:

  • Zad. 2 - posłuchaj nagrania (2.40) z linku eDesk poniżej i powtórz na głos nazwy pomieszczeń:

  • Zad. 3 – posłuchaj nagrania (2.42) z linku eDesk poniżej i ustnie podaj numer przedmiotu, który jest opisywany w nagraniu:

*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:


PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z POWŻSZYMI ZADANIAMI!


  1. Wykonaj poniższe 1 zadanie interaktywne (ZADANIA NA OCENĘ) i prześlij je na maila nauczyciela według załączonej poniżej instrukcji:

(Połącz nazwy pomieszczeń z prostokątów do odpowiedniego obrazka)

***Uczeń rozwiązuje wybrane przez nas zadanie, wpisuje mail swojego nauczyciela oraz swoje dane i rozwiązanie wysyła się automatycznie do nas. Nie trzeba zakładać żadnego konta na tej stronie.
Instrukcja: po wykonaniu każdego zadania klikamy na dole strony FINISH.  Następnie kliknij w ikonkę z kopertą i wypełnij dane. (Pod grafiką jest instrukcja):
*** Enter your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko
   Grade – Klasa (1 A)
   Subject - Wpisz nazwę zadania podaną przez nauczyciela: MY HOUSE
   Enter your teacher’s email - wpisz email nauczyciela: agrzesik@op.pl

LESSON 2 (LEKCJA 2):
  1. Unit 6 – obejrzyj filmiki poniżej, które pozwolą utrwalić słownictwo dotyczące pomieszczeń w domu (My house):


  1. Otwórz SŁOWNICZEK OBRAZKOWY, który znajduje się w ćwiczeniach s. 88 posłuchaj nagrania z nowym słownictwem z rozdziału My house z linku eDesk poniżej. Powtarzaj na głos słówka z nagrania.

  1. ĆWICZENIA S. 44-45. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
  • S. 44 zad. 1, 2
Zad.1 (nagranie 2.41):

  • S. 45 zad. 3, 4
Zad.3 (nagranie 2.44):

*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
  • Zad.1,2


  • Zad.3, 4



3.Wykonaj poniższe 1 zadanie interaktywne (ZADANIA NA OCENĘ) i prześlij je na maila nauczyciela według załączonej poniżej instrukcji:


 (Popatrz na obrazek pomieszczenia w domu, przeczytaj nazwy i wybierz właściwą, zgodną z obrazkiem)

***Uczeń rozwiązuje wybrane przez nas zadanie, wpisuje mail swojego nauczyciela oraz swoje dane i rozwiązanie wysyła się automatycznie do nas. Nie trzeba zakładać żadnego konta na tej stronie.
Instrukcja: po wykonaniu każdego zadania klikamy na dole strony FINISH.  Następnie kliknij w ikonkę z kopertą i wypełnij dane. (Pod grafiką jest instrukcja):
*** Enter your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko
   Grade – Klasa (1 A)
   Subject - Wpisz nazwę zadania podaną przez nauczyciela: ROOMS
   Enter your teacher’s email - wpisz email nauczyciela: agrzesik@op.pl





16.04. – 22.04

Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach przypomnienia:
  • link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy na kwadracik 1 a – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego na kolejny tydzień):

  • link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 3, w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty piosenek):

Poniższe zadania z dziś 16.04.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa w środę 22.04.2020 r.

!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!

LESSON 1 (LEKCJA 1):

SUBJECT (Temat): I`ve got long legs (historyjka).

  1. Unit 5 – Podręcznik s. 40-41:
  • Zad. 9 -posłuchaj nagrania HISTORYJKI (2.30) z linku poniżej i i śledząc obrazki w podręczniku odpowiedz ustnie na pytanie: Co znaczą następujące słowa? (big, small, long, short, mirror)

  • https://edesk.pearson.pl/Audio/Index/8868?p=122

*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:

*(Odp: big - duży, small - mały, long - długi, short - krótki, mirror - lustro)

  • Zad. 11 -posłuchaj nagrania (2.33) z linku poniżej, popatrz na obrazek i powiedz, który numer postaci jest po kolei opisywany w nagraniu. W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:

*(Odp: 5,4,3,6,1,2)


2. ĆWICZENIA S. 39-41. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

  • S. 39 zad. 8
Uczniowie poprawiają po śladzie nazwy części ciała i starają się zapamiętać ich znaczenie (hands – dłonie, fingers - palce u rąk, feet – stopy, toes – palce u stóp).

  • S. 40 zad. 9
Posłuchaj nagrania (2.31) z linku poniżej potrzebnego do wykonania zadania w ćwiczeniach:


*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:

  • S. 40 zad. 10

  • S. 41 zad. 11
  • S.41 zad. 12
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:


LESSON 2 (LEKCJA 2):

SUBJECT (Temat): Sports (dyscypliny sportu).

  1. Unit 5 – Podręcznik s. 42-43:
  • Zad. 13 -posłuchaj nagrania (2.35) z linku poniżej i i śledząc obrazki w podręczniku odpowiedz ustnie na pytania do obrazków YES lub NO. PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:


*ODP (1YES, 2 NO, 3 NO)

  • Zad. 14 – popatrz na obrazki dyscyplin sportowych. Ustnie powiedz jaki to sport i który numer piłki do tego sportu pasuje? PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
Football – piłka nożna
Tennis – tenis ziemny
Gymnastics - gimnastyka



  • Zad. 16 -posłuchaj nagrania (2.37) z linku poniżej, popatrz na obrazek i powiedz, który numer postaci pasuje do określeń z ramki. W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!

*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:





2. ĆWICZENIA S. 42-43. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

  • S. 42 zad. 13
Posłuchaj nagrania (2.36) z linku poniżej potrzebnego do wykonania zadania w ćwiczeniach:

*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:


  • S. 42 zad. 14
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:

  • S. 43 zad. 15
Uczniowie poprawiają po śladzie nazwy części ciała i starają się zapamiętać ich znaczenie (hands – dłonie, fingers - palce u rąk, feet – stopy, toes – palce u stóp).


  
!!! ZADANIE NA OCENĘ (WAGA 2):

!!! Zaprojektuj na kartce z bloku A4 śmiesznego potworka i podpisz w j. angielskim jego części ciała (Funny Monster)!!! Przy opisie części ciała korzystaj z podręcznika lub słowniczka obrazkowego, który znajduje się w ćwiczeniach na str. 88. Możesz nadać swojemu potworkowi imię jeśli chcesz. Prześlij mi jego zdjęcie z opisem (imię, nazwisko, klasa oraz podpisy części ciała) na maila: agrzesik@op.pl

Wykorzystaj te materiały plastyczne, które posiadasz w domu. Zdjęcia prac zostaną umieszczone na szkolnym profilu Facebook.

*** Jeżeli ktoś z Państwa potrzebuje i chce skorzystać z mojej pomocy
proszę o kontakt telefoniczny 605 929 696***




08.04.2020


Drodzy Rodzice, Kochani Uczniowie,
z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych
życzę Wam dużo zdrowia i radości
oraz mnóstwo wiosennego uśmiechu na co dzień.
HAPPY EASTER!



Dzisiejsze zadania są dla chętnych, nie są na ocenę i nie trzeba odsyłać żadnych materiałów.

Poniższe zadania przybliżą dzieciom słownictwo i zwyczaje związane z Wielkanocą -  EASTER

  •  Z czym kojarzy Ci się Wielkanoc. Posłuchaj i powtórz:


Dzieci w krajach anglosaskich wierzą, że jajka wielkanocne przynosi i chowa zajączek wielkanocny (Easter Rabbit lub Easter Bunny), dlatego jedną z tradycji jest zabawa w szukanie czekoladowych jajek,
zwana Easter Egg Hunt. 

  • Czas na piosenki:


  • Jesteście ciekawi czy śwince Peppie udało się znaleźć Easter Bunny?
    Zobaczcie koniecznie:-)



***ZADANIE DODATKOWE NA OCENĘ (DLA OSÓB CHĘTNYCH!!!):

Stwórz JEDEN Z SYMBOLI WIELKANOCNYCH (EASTER BUNNY, CHICK, LAMB…). Jeśli chcesz możesz zbudować też EASTER BASKET (KOSZYCZEK WIELKANOCNY). Praca przestrzenna - technika pracy dowolna (klocki, tektura, pudełka, plastikowe butelki, nakrętki, plastelina… - cokolwiek podpowie Ci wyobraźnia i pomysłowość!). Do pracy dołącz karteczkę z podpisem/podpisami w j. ang (np. Easter Bunny, chick, lamb, Easter basket) oraz swoim imieniem i nazwiskiem.

Zdjęcie gotowej pracy/budowli wyślij na mój adres mailowy: agrzesik@op.pl

Nadesłane zdjęcia zostaną umieszczone na szkolnym profilu Facebook:) (zadanie na dodatkową ocenę).


02.04. – 08.04

Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach przypomnienia:
  • link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy na kwadracik 1 A – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego na kolejny tydzień):

  • link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 1, w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty piosenek):


Poniższe zadania z dziś 02.04.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa we wtorek 08.04.2020 r.

!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD DZISIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!

LESSON 1 (LEKCJA 1):
  1. Unit 5 – Podręcznik s. 36 - 37:
  • Zad. 1 -posłuchaj nagrania (2.18) z linku poniżej i przypomnij sobie piosenkę z lekcji. Posłuchaj nagrania jeszcze raz i postaraj się dołączyć do śpiewania:

  • Zad. 2 -posłuchaj nagrania (2.20) z linku poniżej i powtórz na głos słownictwo związane z częściami ciała:

  • Zad. 3 – posłuchaj nagrania (2.22) z linku poniżej i w zeszycie do j. ang zapisz odpowiedzi do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!

 *(Odp: I`ve got: 1 – 2 hands, 2 – 2 feet, 3 – 5 fingers, 4 – 6 toes)

  • Zad. 4 – posłuchaj nagrania (2.23) z linku poniżej i w zeszycie do j. ang zapisz odpowiedzi do tego zadania (Który robot jest opisany w nagraniu?: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!

*(Odp: 2,3)

  1. Wykonaj poniższe 1 zadanie interaktywne (ZADANIE NA OCENĘ) i prześlij je na maila nauczyciela według załączonej poniżej instrukcji:
(połącz zdanie do odpowiedniego potwora)

***Uczeń rozwiązuje 1 zadanie z linku powyżej, wpisuje mail swojego nauczyciela oraz swoje dane i rozwiązanie wysyła się automatycznie do nas. Nie trzeba zakładać żadnego konta na tej stronie.
Instrukcja: po wykonaniu przydzielonego zadania klikamy na dole strony FINISH. Następnie kliknij w ikonkę z kopertą i wypełnij dane według następującej instrukcji:
*** Enter your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko
   Grade – Klasa (1 A)
   Subject - Wpisz nazwę zadania podaną przez nauczyciela: MONSTERS
   Enter your teacher’s email - wpisz email nauczyciela: agrzesik@op.pl


LESSON 2 (LEKCJA 2):
  1. Unit 5 : Podręcznik s. 38-39:  (LONG – DŁUGI, SHORT – KRÓTKI)
  • Zad. 5 - posłuchaj nagrania (2.24) z linku poniżej i w zeszycie do j. ang zapisz odpowiedzi do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!

*(Odp: 1 – short, 2 - long)

  • Zad. 6 - posłuchaj nagrania (2.25) z linku poniżej – piosenka o rozciąganiu (STRECH) różnych części ciała. Posłuchaj nagrania jeszcze raz i postaraj się dołączyć do śpiewania i rozciągania części ciała z piosenki:

  • Zad. 7 - posłuchaj nagrania (2.27) z linku poniżej i w zeszycie do j. ang zapisz odpowiedzi do tego zadania (numer bohatera ze stron 38-39, który jest opisywany w nagraniu) : PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!

*(Odp: 2,3,1,4)

  • Ćwiczenia s. 39/zad.7 – posłuchaj nagrania (2.28) z linku poniżej i w ćwiczeniach uzupełnij rysunki brakującymi częściami ciała. PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!

  • *(Odp: 1 – short hair (krótkie włosy), 2 – two short legs (2 krótkie nogi), 3 – two long arms (2 długie ręce), 4 – four long fingers (4 długie palce u rąk)
  1. Wykonaj poniższe 1 zadanie interaktywne (ZADANIE NA OCENĘ) i prześlij je na maila nauczyciela według załączonej poniżej instrukcji:
(popatrz na obrazek i na podpis – jeśli się zgadza wpisz YES, jeśli się nie zgadza wpisz NO)

***Uczeń rozwiązuje 1 zadanie z linku powyżej, wpisuje mail swojego nauczyciela oraz swoje dane i rozwiązanie wysyła się automatycznie do nas. Nie trzeba zakładać żadnego konta na tej stronie.
Instrukcja: po wykonaniu przydzielonego zadania klikamy na dole strony FINISH. Następnie kliknij w ikonkę z kopertą i wypełnij dane według następującej instrukcji:
*** Enter your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko
   Grade – Klasa (1 A)
   Subject - Wpisz nazwę zadania podaną przez nauczyciela: BODY 2
   Enter your teacher’s email - wpisz email nauczyciela: agrzesik@op.pl

*** Jeżeli ktoś z Państwa potrzebuje i chce skorzystać z mojej pomocy – proszę o kontakt telefoniczny 605 929 696***



28.03.2020                          INSTRUKCJE DO eDesku

!!! Szanowni Państwo często zadajecie pytanie jak założyć konto w STERFIE UCZNIA na portalu eDesk?
(w pierwszym tygodniu zdalnego nauczania nie podałam klasom, w których uczę jeszcze niczego, co wymagałoby korzystania z tego portalu. Jednak w kolejnym tygodniu/tygodniach korzystanie z nagrań tu dostępnych może okazać się niezbędnę do wykonania zadań).
Dla tych z Państwa, którzy chcieliby założyć dziecku konto na spokojnie, w wolnej chwili podaję wyjaśnienia jak to zrobić. Mam nadzieję, ze te wskazówki i wyjaśnienia okażą się pomocne.


eDesk to PORTAL UCZNIOWSKI, w którym na czas zawieszenia zajęć w szkole uczeń otrzymuje bezpłatny dostęp do: zeszytów ćwiczeń i podręczników dopuszczonych przez MEN do użytku szkolnego (w formacie pdf online, bez możliwości wydruku) oraz materiałów multimedialnych, w tym audio oraz gier wspomagających naukę języka (zależnie od kursu).


Podczas zawieszenia zajęć dostęp wymaga rejestracji na stronie edesk.pearson.pl, ale nie wymaga użycia kodu aktywacyjnego.

Podaje link do instrukcji jak założyć konto po raz pierwszy i jak później zalogować się do eDesku (czasami kiedy sieć jest mocno przeciążona to są kłopoty z logowaniem, proszę spróbować założyć konto w mniej "obleganych" godzinach):

https://www.pearson.pl/fileadmin/poland/english/catalogue/Digital_products/Rejestracja_do_eDesku-_student.pdf


Kiedy już założą Państwo konto i zalogują się to po lewej stronie będą widoczne zakładki, które trzeba rozwinąć:

*Język angielski

*Szkoła podstawowa

*New English Adventure (to kurs dla klas 1-3, szukamy odpowiedniego poziomu podręcznika i tak               z numerem 1 – klasa 1, numerem 3 – klasy 3; po kliknięci ma tu Pani dostęp do wszystkich potrzebnych materiałów i nagrań.



Pozdrawiam

Agnieszka Grzesik



26.03.2020

Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice bardzo się cieszę, że będziecie korzystać z naszego bloga podczas zdalnego nauczania. Mam nadzieję, ze to rozwiązanie się Wam spodoba i znacznie ułatwi naszą współpracę w zdalnym nauczaniu. Doradzam skopiowanie linku do bloga (działa on przy dostępie do internetu z komputera, telefonu komórkowego nawet, jeśli nie ma dostępu do dziennika elektronicznego Vulcan).


Dla klasy 1 A zadania będą się pojawiały w czwartki z terminem oddania w środę w kolejnym tygodniu (termin nieprzekraczalny). Wszystkie zadania będą szczegółowo opisane komentarzem oraz instrukcjami  i będą zawierały linki bezpośrednio do stron lub zadań. Nie wszystkie zadania podlegają ocenie (zaznaczę każdorazowo, które zadania będą oceniane). Będą pojawiały się zadania obowiązkowe dla wszystkich oraz zadania dodatkowe dla chętnych.
Poniżej podaję link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 1, w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty piosenek):


Rekomenduję także zalogowanie do eDesku. eDesk.pearson.pl to portal uczniowski dedykowany nauce języka angielskiego, w którym uczeń otrzymuje dostęp do wielu materiałów multimedialnych pomocnych w utrwalaniu słów, wyrażeń i struktur gramatycznych (tu zanjdują się nagrania, gry i zabawy oraz podręcznik i ćwiczenia w wersji online). Pod tym linkiem znajduje się strona, na której trzeba się zarejestrować: 


Poniższe zadania z dziś 26.03.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa w środę 01.04.2020 r.
LESSON 1 (LEKCJA 1):
  1. Unit 5 – obejrzyj filmik poniżej, który pozwoli utrwalić słownictwo dotyczące części ciała:
  1. Wykonaj poniższe zadanie interaktywne (ZADANIA NA OCENĘ) i prześlij je na maila nauczyciela: agrzesik@op.pl według załączonej poniżej instrukcji:
(przeciągnij prostokąt z nazwą do odpowiedniej części ciała)
***Uczeń rozwiązuje wybrane przez nas zadanie, wpisuje mail swojego nauczyciela oraz swoje dane i rozwiązanie wysyła się automatycznie do nas. Nie trzeba zakładać żadnego konta na tej stronie.
Instrukcja: po wykonaniu każdego zadania klikamy na dole strony FINISH.  Następnie kliknij w ikonkę z kopertą i wypełnij dane. (Pod grafiką jest instrukcja):
*** Enter your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko
       Grade – Klasa (1 A)
       Subject - Wpisz nazwę zadania podaną przez nauczyciela: BODY PARTS
      Enter your teacher’s email - wpisz email nauczyciela: agrzesik@op.pl

LESSON 2 (LEKCJA 2):
  1. Unit 5 : obejrzyj filmik poniżej, który pozwoli utrwalić słownictwo dotyczące części ciała:
  1. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach – ZADANIA BEZ OCENY (korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu) - proszę nie przesyłać zdjęć wykonanych ćwiczeń.
·         S. 37 zad. 3,4
·         S. 38 zad 5,6
·         S. 39 zad 8








Komentarze

  1. Beatka Pietrus
    Super bardzo sie podobało zwłaszcza piosenka i wszystkie jej etapy. Beatka zachwycona.
    Pozdrawiam Marta Pietrus

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie odtwarza się słuchanie w obowiązkowym zadaniu interaktywnym Body Parts. Co zrobić w takim wypadku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, Szanowni Państwo dzieci robią w zadaniu BODY PARTS tylko przeciągnięcie prostokątów z nazwami do odpowiedniej części ciała - nie trzeba robić zadania z odsłuchiwaniem (nie zadałam go do wykonania). Wielu pierwszoklasistów z 1 A już to zadanie zrobiła i wysłała do mnie zgodnie z instrukcją - poradzili sobie doskonale!!! Pozdrawiam

      Agnieszka Grzesik

      Usuń

Prześlij komentarz