10.06 – 25.06
Szanowni
Państwo,
ponieważ
według harmonogramu zdalnego nauczania w naszej szkole ( z uwzględnieniem dni
wolnych od zajęć dydaktycznych 11.06, 12.06, 16.06, 17.06, 18.06) mogłabym
podać zadania dopiero 19.06, postanowiłam, że podam zadania powtórzeniowe dziś
i wtedy łatwiej będzie zaplanować wykonanie zadań powtórzeniowych przez dzieci.
To ostatnie zadania w tym roku szkolnym.
Poniższe zadania z dziś 10.06.2020 r. obejmują 3 jednostki lekcyjne. Ostateczny termin wykonania zadań upływa 25.06. 2020 r.
☺☺☺
!!! NIE MA ZADAŃ NA OCENY DO KOŃCA ROKU
SZKOLNEGO !!!
LESSON
1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): Big revision part 1 – powtórki
kumulatywne z U.1-8 
- Drodzy Uczniowie, w
     nagrodę za ciężką pracę, poniżej link do piosenki i bajki w języku
     angielskim w wersji dla dzieci z Kopciuszkiem (Cinderella), naszą główną
     bohaterką Unitu 8 - miłego oglądania!!!
PIOSENKA:
BAJKA:
- ĆWICZENIA S. 62 - 67 zad. 5 - 16 Wykonaj
     poniższe zadania w swoich ćwiczeniach
     (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na
     pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich
     wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
LESSON
2 (LEKCJA 2):
SUBJECT (Temat): Big revision part 2 – powtórki
kumulatywne z U.1-8 
!!!
SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY
AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA,
KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ
POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE
DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE –
NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!
- ĆWICZENIA S. 87 - 88  - otwórz ćwiczenia na stronach ze
     słowniczkiem obrazkowym z U. 1-8.
Posłuchaj wszystkich nagrań z eDesk z linku poniżej, popatrz
na obrazki i powtórz na głos wszystkie słowka z U. 1-8.
SŁOWNICZEK OBRAZKOWY
(PICTURE DICTIONARY) eDesk link do nagrań:
- ĆWICZENIA S. 79 – 86 EXTRA
     ADVENTURE U. 5 - 8 Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie
     polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony,
     korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ
     ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
LESSON
3 (LEKCJA 3):
SUBJECT (Temat): SUMMER HOLIDAYS!  
!!!
SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY
AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA,
KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ
POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE
DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE –
NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!
- Powtórz słownictwo z U.
     1-8 grając w edukacyjne gry językowe, które znajdują się na eDesku.
GRY INTERAKTYWNE
eDesk link do językowych gier edukacyjnych:
- Zapraszam także do obejrzenia kilku filmików w języku
     angielskim związanych z letnim odpoczynkiem:
!!! DZIĘKUJĘ ZA SUMIENNĄ I CIĘŻKĄ PRACĘ
 PODCZAS ZDALNEGO NAUCZANIA. 
ŻYCZĘ UDANYCH WAKACJI I DUŻO ZDROWIA!!!
04.06 -10.06
Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach
przypomnienia:
- link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i
     klikamy na kwadracik 1 A – tu znajdują się wszystkie zadania z języka
     angielskiego na kolejny tydzień):
- link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 1, w
     którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu
     przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami,
     teksty piosenek):
Poniższe
zadania z dziś 04.06.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje
języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny
termin wykonania zadań upływa w środę 10.06.2020 r.
☺☺☺
!!! W TYM TYGODNIU NIE MA ZADAŃ NA OCENY I
TAK JUŻ BĘDZIE DO KOŃCA ROKU SZKOLNEGO !!!
☺☺☺
!!!
W PRZYSZŁYM TYGODNIU 11.06 (CZWARTEK) JEST DNIEM WOLNYM, WIĘĆ ZADAM ZADANIA
OSTATNI RAZ W TYM ROKU SZKOLNYM DOPIERO 18.06 (CZWARTEK) – BĘDĄ ONE OBEJMOWAŁY
3 LEKCJE, BO TYLE WYPADA DO REALIZACJI ZGODNIE Z PLANEM LEKCJI PO ODLICZENIU
DNI WOLNYCH OD ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH. NIE BĘDZIE JUŻ ZADAŃ NA OCENY CZY ZADAŃ DO
ODSYŁANIA, TYLKO ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA W DOMU!!!
LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): What colour is your shirt?
!!!
SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY
AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA,
KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ
POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE
DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE –
NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!
- Unit
     7 – Podręcznik s. 57 - 59 zad. 11, 13, 14, 16:
Wykonaj poniższe zadania ustnie lub kiedy to konieczne w zadaniu
zapisz odpowiedzi w zeszycie do j. angielskiego. PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
- Zad. 11 – posłuchaj
     nagrania eDesk (3.13) z linku poniżej i podaj numery postaci, które są
     opisywane w dialogu. Następnie popatrz na puzzle pod obrazkiem i podaj
     numer postaci, która ma na sobie dane ubranie. W zeszycie do j. ang
     zapisz odpowiedź do tego zadania:     PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*(Odp: Postaci: 7, 9, 2, 6; Puzzle – od lewej strony: 9, 7, 6, 2 )
- Zad. 13 -
     posłuchaj nagrania eDesk (3.15) z linku poniżej i wskaż w książce, które
     dzieci są opisane w nagraniu.    
*(Odp: od lewej strony: zdjęcie 2 i 3)
- Zad. 14 –
     popatrz na obrazki z termometrami, wciel się w rolę dzieci i ustnie opisz
     jakie ubrania założą dzieci. Rozpocznij zdania od I`m
     wearing….
- Zad. 16 -
     posłuchaj nagrania eDesk (3.16) z linku poniżej i ustnie odpowiedz YES
     (jeśli zdanie jest zgodne z obrazkiem) lub NO (jeśli zdanie jest
     nieprawdziwe) 
- ĆWICZENIA S. 57 - 59 zad. 11, 12,
     13, 14, 15, 16 Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie
     polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony,
     korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ
     ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
LESSON 2 (LEKCJA 2):
SUBJECT (Temat): I`ve got a dog.?
- Unit
     8 – obejrzyj filmiki poniżej, które pozwolą utrwalić słownictwo
     dotyczące zwierząt domowych (Animals): 
- Po relaksie
     piosenkowym kilka klasycznych zadań z podręcznika i ćwiczeń.
!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE
LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY
ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE
KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z
DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT:
ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ
NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!
- Unit 8 – Podręcznik
     s. 60 - 61:
- Zad. 1 -
     zastanów się z jakiej znanej ci bajki Disneya pochodzą bohaterowie?
     Pamiętacie o czym jest ta historia?
*(Odp: „Cinderella” – „Kopciuszek”)
Posłuchaj
nagrania eDesk (3.17) z linku poniżej i zapoznaj się z rymowanką o zwierzętach.
(Przypomnij sobie wyrażenie: I`ve got… = Ja mam…) Posłuchaj nagrania
jeszcze raz i postaraj się dołączyć do rymowanki śpiewając i pokazując na
odpowiednie ubrania.
*Zapis nagrania poniżej:
- Zad. 2 -posłuchaj
     nagrania eDesk (3.19) z linku poniżej i powtórz na głos nazwy zwierzat,
     które widzisz na obrazku:
- Zad. 3 – posłuchaj nagrania eDesk (3.20) z
     linku poniżej i ustnie odpowiedz, które zwierzątko jest opisywane w
     nagraniu, wskaż w podręczniku odpowiedni obrazek, podaj numer zwierzatka.
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
(*Odp: 2, 3, 4, 1)
- Zad. 4 – posłuchaj nagrania eDesk (3.21) z
     linku poniżej i ustnie odpowiedz, które dziecko ma jakie zwierzatko –
     podaj numer dziecka przyodpowiednim zwierzatku.
*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
(*Odp: 1- dog, 2 – tortoise, 3 – cat, 4 - hamster)
- ĆWICZENIA S. 60 - 61 zad.
     1, 2, 3, 4. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie
     polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony,
     korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ
     ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
28.05 – 03.06
Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach
przypomnienia:
- link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i
     klikamy na kwadracik 1 A – tu znajdują się wszystkie zadania z języka
     angielskiego na kolejny tydzień):
- link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 1, w
     którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu
     przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami,
     teksty piosenek):
Poniższe
zadania z dziś 28.05.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje
języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny
termin wykonania zadań upływa w środę 03.06.2020 r.
☺☺☺
!!! W TYM TYGODNIU NIE MA ŻADNYCH ZADAŃ NA
OCENY!!!
☺☺☺
!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE
LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY
ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE
KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z
DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT:
ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ
NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!
LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): What colour is it?
!!! ZAPAMIĘTAJ!!!
Ważne
słówka i wyrażenia z rozdziału 7 – przypomnienie w tabeli poniżej:
- Unit
     7 – Podręcznik s. 54-56 zad. 5, 6, 7, 9:
Wykonaj poniższe zadania w zeszycie do j. angielskiego. PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ
ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
- Zad. 5 - Czy
     wiesz jak powstają kolory? Mieszając ze sobą podstawowe kolory, możemy
     uzyskać zupełnie nowe barwy. Zobacz na
     plamy kolorów, których użyła Roszpunka. Przerysuj je do zeszytu i
     pomieszaj je (Mix the colours). Jaki nowy
     kolor powstanie? 
(Yellow and blue. What colour is
it?/Żółty i niebieski. Jaki to kolor?
Yellow and red. What colour is
it?/Żółty i niebieski. Jaki to kolor?)
*(Odp: Green - zielony, orange –
pomarańczowy)
- Zad. 6 -
     posłuchaj nagrania piosenki z eDesk (3.7) z linku poniżej, zwróć uwagę na
     nazwy kolorów, które pojawiają się w tekście piosenki. Posłuchaj nagrania
     jeszcze raz i śledząc tekst piosenki postaraj się dołączyć do śpiewania:
*Zapis nagrania piosenki poniżej:
·        
Zad. 7 -posłuchaj
nagrania eDesk (3.10) z linku poniżej, popatrz na obrazki i odpowiedz na
pytanie: Który obrazek nie został opisany?
*Zapis nagrania i odpowiedź do sprawdzenia poniżej:
·        
Zad. 9 -posłuchaj
nagrania HISTORYJKI (3.11) z linku poniżej i i śledząc obrazki w podręczniku
odpowiedz ustnie na pytanie: What colour is Minnie`s dress? (Jakiego koloru
jest sukienka Minnie?). 
*Zapis nagrania:
*(Odp: Pink and brown.)
2. ĆWICZENIA S. 54 - 56 zad. 5,
6, 7, 8, 9, 10. 
Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie
polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony,
korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z
ZADANIAMI!
*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
*** Nagranie (3.9)
potrzebne do wykonania zad. 5
LESSON 2 (LEKCJA 2):
SUBJECT (Temat): International
Children's Day. Międzynarodowy Dzień dziecka.
1 st JUNE
Kiedy
zamknę oczy i przypomnę sobie swoje dzieciństwo, widzę:
-
puszkę z cukierkami w kuchni u moich Dziadków (zawsze była pełna łakoci!)
-
wyprawy do lasu i na działkę z Dziadkiem
-
pyszne obiady mojej Babci
-
pikniki z kuzynami w lesie
-
mojego tatę, który idąc ze mną do przedszkola- uczył mnie nazw marek
napotkanych samochodów…
*** ZADANIE DLA CHĘTNYCH (NA OCENĘ)
A
Tobie-  z czym Ci się kojarzy Twoje dzieciństwo?
Kto
jest zawsze obok Ciebie?
Co
sprawia, że jesteś wesoły?
Dzięki
komu masz nowe wspomnienia, których nie zapomnisz do końca życia?
Narysuj
mi to proszę!
Ale......żeby
nie było tak łatwo- dodaj kilka słów/haseł na swoim plakacie po
angielsku (poniżej znajdziesz kilka podpowiedzi, ale oczywiście liczę
na Twoje pomysły!)
Uwaga
uwaga- jedno słówko musi być dla Ciebie zupełnie nowe!
(Znaczenie
słów możesz sprawdzić np. na babla.pl)
radość- happiness
wesoły- happy
fun- zabawa
love- miłość
szkoła- school;p
family/ brother/sister...
candyfloss - wata cukrowa
funfair - wesołe miasteczko
toys - zabawki
Użyj dowolnej
techniki/ materiałów, a swoją sfotografowaną pracę wyślij do 2 czerwca na mój
adres mailowy: agrzesik@op.pl wpisując w temacie wiadomości DZIEŃ
DZIECKA.
I
zgodnie z obietnicą i już chyba cotygodniową tradycją, poniżej linki do bajek i
piosenki w języku angielskim w wersjach dla dzieci. Mam nadzieję, że się Wam
spodoba ten prezent z okazji Dnia Dziecka- miłego oglądania!!!
Zapraszam na piosenkę i taniec:
I oczywiście na pyszny deser ((-:
z piosenką: What’s Your Favorite Flavuor Of Ice Cream?
Song:
Peter Rabbit Story for Kids | Animated Bedtime Story |
Kids Academy
Cinderella - ChuChu TV Fairy Tales and Bedtime Stories
for Kids
Snow White story & Snow White songs | Fairy Tales
and Bedtime Stories for Kids
21.05 – 27.05
Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach
przypomnienia:
- link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i
     klikamy na kwadracik 1 A – tu znajdują się wszystkie zadania z języka
     angielskiego na kolejny tydzień):
- link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 1, w
     którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu
     przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami,
     teksty piosenek):
Poniższe
zadania z dziś 21.05.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje
języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny
termin wykonania zadań upływa w środę 27.05.2020 r.
☺☺☺
!!! W TYM TYGODNIU ZADANIA SĄ TYLKO DLA
CHĘTNYCH !!!
☺☺☺
LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): Clothes.
- Unit
     7 – obejrzyj filmiki poniżej, które pozwolą wprowadzić i utrwalić
     słownictwo dotyczące ubrań (CLOTHES): 
!!! ZAPAMIĘTAJ!!!
PUT ON = ZAŁÓŻ
TAKE OFF = ZDEJMIJ
WHAT ARE YOU WEARING? = W CO JESTEŚ UBRANY?/CO MASZ NA
SOBIE?
I`M WEARING…(BLUE TROUSERS) = JESTEM UBRANY/A W…(NIEBIESKIE
SPODNIE)
2.    
ZADANIE DLA CHĘTNYCH
(BEZ OCENY). Jeśli masz
ochotę, rozwiąż poniższe zadania interaktywne, aby utrwalić słownictwo związane
ze UBRANIAMI.          Po ukończeniu- kliknij Check, żeby sprawdzić, czy miałeś/miałaś jakieś błędy).        !!! Nie wysyłaj do mnie odpowiedzi !!! (W przypadku
braku głosu w zadaniach należy spróbować zmienić przeglądarkę).
- Po relaksie piosenkowym i
     zadaniach interaktywnych dla chętnych, kilka klasycznych zadań z
     podręcznika i ćwiczeń.
!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE
LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY
ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE
KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z
DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT:
ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ
NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!
- Unit 7 – Podręcznik
     s. 52 - 53:
- Zad. 1 - zastanów
     się z jakiej znanej ci bajki Disneya pochodzą bohaterowie i jak mają na
     imię?
Posłuchaj nagrania eDesk (3.1) z linku
poniżej i zapoznaj się z rymowanką o ubraniach. Posłuchaj nagrania jeszcze raz
i postaraj się dołączyć do rymowanki śpiewając i pokazując na odpowiednie
ubrania.
*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
*(Odp: „Zaplątani”; Roszpunka i Flynn)
- Zad. 2
     -posłuchaj nagrania eDesk (3.2) z linku poniżej i powtórz na głos nazwy
     ubrań, które widzisz na obrazku:
- Zad. 3 – posłuchaj nagrania eDesk (3.4) z
     linku poniżej i ustnie odpowiedz, które ubranie jest opisywane w nagraniu,
     wskaż w podręczniku odpowiedni obrazek.
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
(*Odp: 1 – niebieska koszulka, 2 – czerwony płaszcz, 3 – zielony sweter,
4 – pomarańczowe buty)
- Zad. 4 – posłuchaj nagrania eDesk (3.5) z
     linku poniżej i ustnie odpowiedz, które dziecko jest opisywane – podaj numer.
*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
(*Odp: 1, 3, 2, 4)
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z
POWŻSZYMI ZADANIAMI!
- ĆWICZENIA S. 52-53 zad. 1,
     2, 3, 4. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań –
     również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika
     przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
***Link do nagrania eDesk (3.6) potrzebny do wykonania zadania 3:
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
LESSON 2 (LEKCJA 2):
SUBJECT (Temat): Mother's
Day. Dzień Matki. Lekcja kulturowa.
1.26 maja
obchodzimy w Polsce Dzień Matki. A jak to święto wygląda w Wielkie Brytanii?
Zapraszam do poczytania:
2.I kilka
piosenek dla z okazji Dnia Mamy w języku angielskim:
*** ZADANIE DLA CHĘTNYCH (BEZ OCENY).
Jeśli masz ochotę, przygotuj coś miłego dla swojej mamy z okazji
Jej święta:
Oto moje propozycje:
Albo po prostu.... mocno przytul Swoją Mamę i powiedz jak bardzo
ją kochasz!:      - I LOVE YOU MUM!!!) 
14.05 – 20.05
Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach
przypomnienia:
- link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i
     klikamy na kwadracik 1 A – tu znajdują się wszystkie zadania z języka
     angielskiego na kolejny tydzień):
- link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 1, w
     którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu
     przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami,
     teksty piosenek):
Poniższe
zadania z dziś 14.05.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje
języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny
termin wykonania zadań upływa w środę 20.05.2020 r.
☺☺☺
!!! W TYM TYGODNIU NIE MA ŻADNYCH ZADAŃ NA
OCENY!!!
☺☺☺
!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE
LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY
ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE
KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z
DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT:
ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ
NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!
LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): Where is Goofy? - historyjka.
- Unit 6 – Podręcznik s. 48-49:
- Zad. 9 -posłuchaj
     nagrania HISTORYJKI (2.49) z linku poniżej i i śledząc obrazki w
     podręczniku odpowiedz ustnie na pytanie: Where is Goofy? (Jaki jest Goofy?).
     PROSZĘ NIE
     WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*Zapis nagrania:
*(Odp: In the bathroom.)
- Zad. 11 -posłuchaj
     nagrania (2.51) z linku poniżej, popatrz na obrazki przedstawiające pomieszczenia
     w domu. Odpowiedz na pytania: Gdzie znajdują się przedmioty z obrazków 1-4?
     W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ
     ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*Zapis nagrania:
*(Odp: 1 – bathroom, 2 – kitchen, 3 – garden, 4 – living room)
2. ĆWICZENIA S. 48-49 zad. 9,
10, 11, 12. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te
na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich
wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
- S. 48 zad. 9
Posłuchaj nagrania z eDesk (2.50) z linku poniżej
potrzebnego do wykonania zadania w ćwiczeniach: (Ponumeruj obrazki 1,2,3, 4 w
kolejności, w której pojawiają się w nagraniu)
*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): Unusual houses – niezwykłe domy.
1.
Kliknij na poniższe linki i zobacz prawdziwe projekty szalonych i niezwykłych
domów!
15 Weirdest
Houses In The World (15 najdziwniejszych domów na świecie)
- Unit 6 – Podręcznik s. 50-51:
·       
Zad. 13 – posłuchaj
nagrania z eDesk (2.53) z linku poniżej, popatrz na obrazki przedstawiające
niezwykłe, szalone projekty domów. Odpowiedz, który dom z obrazków jest
opisywany w nagraniu, podaj jego numer. W zeszycie do j. ang zapisz
odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*Zapis nagrania:
*(Odp: 3, 2, 1)
·       
Zad.14 – Popatrz na
ilustrację, policz poszczególne fragmenty domu i ustnie podaj ich liczbę.
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
·       
Zad. 16 – posłuchaj nagrania z eDesk (2.54) z linku poniżej,
popatrz na obrazki i wskaż prawidłową nazwę pomieszczenia, w którym znajduje
się Mike. W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ
ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*Zapis nagrania:
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
1 – living room, 2 – garden, 3 – bedroom
2. ĆWICZENIA S. 50-51 zad. 13,
14, 15, 16. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te
na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich
wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
- S. 51 zad. 15
Posłuchaj nagrania z eDesk (2.55) z linku poniżej
potrzebnego do wykonania zadania w ćwiczeniach: (Ponumeruj obrazki 1,2,3, 4 w
kolejności, w której pojawiają się w nagraniu)
*Zapis nagrania poniżej:
!!! A teraz Drodzy Uczniowie, zgodnie
z obietnicą, w nagrodę za ciężką pracę, poniżej link do bajek w języku
angielskim w wersjach dla dzieci, których polskie wersje z pewnością są Wam
znane    – mam nadzieję, że się Wam spodoba
- miłego oglądania!!!
Thumbelina
Fairy Tales and Bedtime Stories for Kids in English (Calineczka)
The Ugly
Duckling | Full Story | Fairytale | Bedtime Stories For Kids (Brzydkie
kaczątko)
Little Red
Riding Hood - Full Story - Grimm's Fairy Tales (Czerwony Kapturek)
07.05 – 13.05
Dzień
dobry,
Drodzy
Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach przypomnienia:
- link
     do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i
     klikamy na kwadracik 1 A – tu znajdują się wszystkie zadania z języka
     angielskiego na kolejny tydzień):
- link
     do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 1, w
     którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu
     przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami,
     teksty piosenek):
Poniższe zadania z dziś 07.05.2020 r. obejmują
2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie
lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa w
środę 13.05.2020 r.
!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY
PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA
NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI
JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI
LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ
KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ
SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!
LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): Does Goofy like monkeys? –
historyjka.
!!! Kochani Uczniowie, ponieważ po
niespodziance bajkowo-piosenkowej z poprzedniego tygodnia dostałam bardzo dużo
wiadomości od Was z informacjami, że taka forma zadań bardzo się Wam spodobała,
postanowiłam ją kontynuować w kolejnych tygodniach naszego zdalnego nauczania jako
dodatek do zadań z podręcznika i ćwiczeń!!!
Dziś
rozpoczniemy od przypomnienia sobie fragmentu
bajki `Monsters University`, której bohaterowie towarzysza nam w U. 6. Poniżej
znajduje się link do fragmentu bajki w języku angielskim – mam nadzieję, że się
Wam spodoba - miłego oglądania!!!
Monsters
University: Studying Montage
Po relaksie bajkowym pora na trochę
klasycznych zadań z podręcznika i ćwiczeń.
- Unit 6 – Podręcznik
     s. 45-47:
!!!
ZAPAMIĘTAJ!!!
Pytanie: Where`s…? znaczy Gdzie jest…?
Odpowiadamy
na nie: It`s in….(podajemy nazwę pomieszczenia w domu).
- Zad. 4 -
     posłuchaj nagrania z eDesk (2.43) z linku poniżej, popatrz na zdjęcie domu
     i ustnie odpowiedz na pytania
     gdzie znajdują się przedmioty i zabawki? 
*Odpowiedzi
do sprawdzenia poniżej:
- Zad. 5 - posłuchaj
     nagrania z eDesk (2.45) z linku poniżej, popatrz na zdjęcie domu i ustnie odpowiedz na pytanie gdzie
     jest miś? 
*Odpowiedzi
do sprawdzenia poniżej:
- Zad. 6 - posłuchaj
     nagrania piosenki z eDesk (2.46) z linku poniżej, zwróć uwagę na nazwy
     pomieszczeń w domu oraz pytanie Where`s the monster? (Gdzie jest potwór?),
     które pojawiają się w tekście piosenki. Posłuchaj nagrania jeszcze raz i
     śledząc tekst piosenki postaraj się dołączyć do śpiewania:
*Zapis
nagrania piosenki poniżej:
- Zad. 7 - popatrz
     na zdjęcie domu i ustnie odpowiedz
     Yes/No czy przedmioty ze zdjęć znajdują się w pokoju potworów. 
*Odpowiedzi
do sprawdzenia poniżej:
- ĆWICZENIA S. 46-47 zad. 5, 6, 7, 8
     . Wykonaj
     poniższe zadania w swoich ćwiczeniach
     (przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na
     pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich
     wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
*Odpowiedzi
do sprawdzenia poniżej:
- S. 46 zad. 5, 6
- S. 47 zad. 7, 8
LESSON 2 (LEKCJA 2):
SUBJECT (Temat): It`s in the kitchen.
1.Wykonaj
poniższe 3 zadanie interaktywne (ZADANIA NA OCENĘ) i prześlij
je na maila nauczyciela według załączonej poniżej instrukcji:
(1- Połącz nazwy pomieszczeń z prostokątów do
odpowiedniego obrazka, 2 – połącz nazwę osoby z rodziny do odpowiedniego
pomieszczenia w domu, w którym ta osoba się znajduje, 3 – zaznacz prawidłową
odpowiedź,    aby zgadzała się z tym co
widać na obrazku domu z zad. 2)
***Uczeń
rozwiązuje wybrane przez nas zadanie, wpisuje mail swojego nauczyciela oraz
swoje dane i rozwiązanie wysyła się automatycznie do nas. Nie trzeba zakładać żadnego konta na tej stronie. 
Instrukcja: po
wykonaniu każdego zadania klikamy na dole strony FINISH.  Następnie kliknij w ikonkę z kopertą i
wypełnij dane. (Pod grafiką jest instrukcja):
***
Enter your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko
   Grade – Klasa (1 A)
   Subject - Wpisz nazwę zadania podaną przez
nauczyciela: WHERE IS…?
   Enter your teacher’s email - wpisz email
nauczyciela: agrzesik@op.pl
2.Zgodnie z obietnicą poniżej link do
bajek w języku angielskim w wersjach dla dzieci, których bohaterami są
zwierzęta – mam nadzieję, że się Wam spodoba - miłego oglądania!!!
Lion and the
Mouse in English | Story | English Fairy Tales
The Tortoise
and the Hare Fairy Tales and Bedtime Stories for Kids
Three Little
Pigs (3 Little Pigs) | Fairy Tales and Bedtime Stories for Kids
Goldilocks
and the Three Bears | Bedtime Stories for Kids in English
*** Jeżeli ktoś z Państwa potrzebuje i chce skorzystać z mojej
pomocy
proszę o kontakt telefoniczny 605 929 696***
30.04. – 06.05
Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka
informacji w ramach przypomnienia:
- link do naszego bloga
     (szukamy na nim swojej klasy i klikamy na kwadracik 1 a – tu znajdują się
     wszystkie zadania z języka angielskiego na kolejny tydzień):
Poniższe
zadania z dziś 30.04.2020 r. - Ostateczny termin wykonania zadań upływa w środę 06.05.2020 r.
Mam dla Was Drodzy Uczniowie NIESPODZIANKĘ!!!
W tym tygodniu odkładamy na bok
podręczniki i ćwiczenia! Nie będzie też żadnych zadań na ocenę w nagrodę za
Waszą dotychczasową sumienną pracę. Dla tych
uczniów, którzy mają jeszcze jakieś zaległości, będzie to czas na ich
nadrobienie i uzupełnienie.
Ogłaszam ten tydzień WIELKIM TYGODNIEM ANGIELSKICH BAJEK I PIOSENEK! Cieszycie się? Nie słyszę!!!
Ogłaszam ten tydzień WIELKIM TYGODNIEM ANGIELSKICH BAJEK I PIOSENEK! Cieszycie się? Nie słyszę!!!
Poniżej podaję linki do bajek i piosenek w
języku angielskim, które chciałabym, żebyście obejrzeli i posłuchali. Jest to
doskonała forma nauki języka poprzez zabawę. Nie martwcie się jeśli nie
rozumiecie każdego słowa, postarajcie się zrozumieć ogólny sens – to ćwiczenie
na osłuchanie się z językiem. Mam nadzieję, ze Wam się spodoba. Pamiętajcie, że
nie musicie oglądać i słuchać wszystkiego od razu – macie na to cały tydzień.
Miłego oglądania i słuchania!
Miłego oglądania i słuchania!
BAJKI:
Speaking story - Kids
cartoon Dialogues (Easy conversation):
Big Pig
Pete
The Cat
The
Farmyard Jamboree
PIOSENKI: (powtórzenie z poprzednich rozdziałów):
MY FACE:
WILD ANIMALS:
MY TOYS:
FOOD:
MY BODY:
23.04. – 29.04
Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach
przypomnienia:
- link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy
     na kwadracik 1 A – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego
     na kolejny tydzień):
- link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 1,
     w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu
     przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami,
     teksty piosenek):
Poniższe zadania z dziś 23.04.2020 r. obejmują 2
jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie
lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa w
środę 29.04.2020 r.
LESSON 1 (LEKCJA 1):
- Unit 6 – obejrzyj filmiki poniżej,
     które pozwolą wprowadzić i utrwalić słownictwo dotyczące pomieszczeń w
     domu (My house): 
!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z
PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO
eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA
eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03).
BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE
SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM
eDesku!!!
- Unit 6 – Podręcznik
     s. 44-45:
Unit 6 oparty jest na filmie
„Uniwersytet Potworny” (`Monsters University`) – bohaterami są potwory Sully (blue monster)
i Mike (green monster).
- Zad. 1
     – posłuchaj nagrania piosenki/rymowanki (2.38) z linku eDesk poniżej, zwróć
     uwagę na nazwy pomieszczeń w domu. Posłuchaj nagrania jeszcze raz i
     postaraj się dołączyć do śpiewania:
*Zapis nagrania poniżej:
- Zad. 2 - posłuchaj
     nagrania (2.40) z linku eDesk poniżej i powtórz na głos nazwy pomieszczeń:
- Zad. 3
     – posłuchaj nagrania (2.42) z linku eDesk poniżej i ustnie podaj numer
     przedmiotu, który jest opisywany w nagraniu:
*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ
ZDJĘĆ Z POWŻSZYMI ZADANIAMI!
- Wykonaj poniższe 1
     zadanie interaktywne (ZADANIA NA OCENĘ)
     i prześlij je na maila nauczyciela według załączonej poniżej instrukcji:
(Połącz nazwy pomieszczeń z
prostokątów do odpowiedniego obrazka)
***Uczeń rozwiązuje wybrane przez nas zadanie, wpisuje mail
swojego nauczyciela oraz swoje dane i rozwiązanie wysyła się automatycznie do
nas. Nie trzeba zakładać żadnego konta
na tej stronie. 
Instrukcja: po
wykonaniu każdego zadania klikamy na dole strony FINISH.  Następnie kliknij w ikonkę z kopertą i
wypełnij dane. (Pod grafiką jest instrukcja):
*** Enter your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko
   Grade – Klasa (1 A)
   Subject - Wpisz
nazwę zadania podaną przez nauczyciela: MY HOUSE
   Enter your
teacher’s email - wpisz email nauczyciela: agrzesik@op.pl
LESSON 2 (LEKCJA 2):
- Unit 6 – obejrzyj filmiki poniżej,
     które pozwolą utrwalić słownictwo dotyczące pomieszczeń w domu (My house):
     
- Otwórz SŁOWNICZEK OBRAZKOWY, który znajduje się w ćwiczeniach s. 88 posłuchaj nagrania z
     nowym słownictwem z rozdziału My house z linku eDesk poniżej. Powtarzaj na
     głos słówka z nagrania.
- ĆWICZENIA S.
     44-45. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań –
     również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika
     przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE
     WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
- S. 44 zad. 1,
     2
Zad.1 (nagranie 2.41):
- S. 45 zad. 3,
     4
Zad.3 (nagranie 2.44):
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
- Zad.1,2
- Zad.3, 4
3.Wykonaj poniższe 1 zadanie interaktywne (ZADANIA NA OCENĘ) i prześlij je na
maila nauczyciela według załączonej poniżej instrukcji:
 (Popatrz na obrazek pomieszczenia w domu, przeczytaj nazwy i
wybierz właściwą, zgodną z obrazkiem)
***Uczeń rozwiązuje wybrane przez nas zadanie, wpisuje mail
swojego nauczyciela oraz swoje dane i rozwiązanie wysyła się automatycznie do
nas. Nie trzeba zakładać żadnego konta
na tej stronie. 
Instrukcja: po
wykonaniu każdego zadania klikamy na dole strony FINISH.  Następnie kliknij w ikonkę z kopertą i
wypełnij dane. (Pod grafiką jest instrukcja):
*** Enter your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko
   Grade – Klasa (1 A)
   Subject - Wpisz
nazwę zadania podaną przez nauczyciela: ROOMS
   Enter your
teacher’s email - wpisz email nauczyciela: agrzesik@op.pl
16.04. – 22.04
Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach
przypomnienia:
- link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy na
     kwadracik 1 a – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego na
     kolejny tydzień):
- link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 3,
     w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu
     przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami,
     teksty piosenek):
Poniższe zadania z
dziś 16.04.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka
angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań
upływa w środę 22.04.2020 r.
!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z
PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO
eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA
eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03).
BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE
SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM
eDesku!!!
LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat):
I`ve got long legs (historyjka).
- Unit 5 – Podręcznik s. 40-41:
- Zad. 9 -posłuchaj nagrania HISTORYJKI (2.30) z linku poniżej i i śledząc obrazki w podręczniku odpowiedz ustnie na pytanie: Co znaczą następujące słowa? (big, small, long, short, mirror)
- https://edesk.pearson.pl/Audio/Index/8868?p=122
*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
*(Odp: big - duży, small - mały, long - długi, short -
krótki, mirror - lustro)
- Zad. 11
     -posłuchaj nagrania (2.33) z linku poniżej, popatrz na obrazek i powiedz,
     który numer postaci jest po kolei opisywany w nagraniu. W zeszycie do
     j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
*(Odp: 5,4,3,6,1,2)
2. ĆWICZENIA S. 39-41. Wykonaj
poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj
uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony,
korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
- S. 39 zad. 8
Uczniowie poprawiają po śladzie
nazwy części ciała i starają się zapamiętać ich znaczenie (hands – dłonie,
fingers - palce u rąk, feet – stopy, toes – palce u stóp).
- S. 40 zad. 9
Posłuchaj nagrania (2.31) z linku
poniżej potrzebnego do wykonania zadania w ćwiczeniach:
*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
- S. 40 zad. 10
- S. 41 zad. 11
- S.41 zad. 12
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
LESSON 2 (LEKCJA 2):
SUBJECT (Temat):
Sports (dyscypliny sportu).
- Unit 5 – Podręcznik s. 42-43:
- Zad. 13
     -posłuchaj nagrania (2.35) z linku poniżej i i śledząc obrazki w
     podręczniku odpowiedz ustnie na pytania do obrazków YES lub NO. PROSZĘ
     NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ
     Z ZADANIAMI!
*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
*ODP (1YES, 2 NO, 3 NO)
- Zad. 14 – popatrz na obrazki dyscyplin
     sportowych. Ustnie powiedz jaki to sport i który numer piłki do
     tego sportu pasuje? PROSZĘ NIE
     WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
Football – piłka nożna
Tennis – tenis ziemny
Gymnastics - gimnastyka
- Zad. 16
     -posłuchaj nagrania (2.37) z linku poniżej, popatrz na obrazek i powiedz,
     który numer postaci pasuje do określeń z ramki. W zeszycie do j. ang
     zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
2. ĆWICZENIA S. 42-43. Wykonaj
poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj
uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony,
korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
- S. 42 zad. 13
Posłuchaj nagrania (2.36) z linku poniżej potrzebnego do
wykonania zadania w ćwiczeniach:
*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
- S. 42 zad. 14
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
- S. 43 zad. 15
Uczniowie poprawiają po śladzie nazwy części ciała i starają
się zapamiętać ich znaczenie (hands – dłonie, fingers - palce u rąk, feet –
stopy, toes – palce u stóp).
!!! ZADANIE NA OCENĘ (WAGA 2):
!!! Zaprojektuj na
kartce z bloku A4 śmiesznego potworka i podpisz w j. angielskim jego części
ciała (Funny Monster)!!! Przy opisie części ciała korzystaj z podręcznika
lub słowniczka obrazkowego, który znajduje się w ćwiczeniach na str. 88. Możesz
nadać swojemu potworkowi imię jeśli chcesz. Prześlij mi jego zdjęcie z opisem (imię,
nazwisko, klasa oraz podpisy części ciała) na maila: agrzesik@op.pl
Wykorzystaj te materiały plastyczne, które posiadasz w domu.
Zdjęcia prac zostaną umieszczone na szkolnym profilu Facebook.
*** Jeżeli ktoś z
Państwa potrzebuje i chce skorzystać z mojej pomocy 
proszę o kontakt
telefoniczny 605 929 696***
08.04.2020
Drodzy Rodzice, Kochani Uczniowie,
z okazji zbliżających się Świąt
Wielkanocnych
życzę Wam dużo zdrowia i radości
oraz mnóstwo wiosennego uśmiechu na co
dzień.
HAPPY EASTER!
Dzisiejsze zadania są
dla chętnych, nie są na ocenę i nie trzeba odsyłać
żadnych materiałów.
Poniższe zadania przybliżą dzieciom słownictwo i zwyczaje
związane z Wielkanocą -  EASTER
-  Z
     czym kojarzy Ci się Wielkanoc. Posłuchaj i powtórz:
Dzieci w krajach anglosaskich wierzą, że jajka wielkanocne
przynosi i chowa zajączek wielkanocny (Easter Rabbit lub Easter Bunny), dlatego
jedną z tradycji jest zabawa w szukanie czekoladowych jajek,
zwana Easter Egg Hunt. 
- Czas
     na piosenki:
- Jesteście
     ciekawi czy śwince Peppie udało się znaleźć Easter Bunny?
 Zobaczcie koniecznie:-)
***ZADANIE
DODATKOWE NA OCENĘ (DLA OSÓB CHĘTNYCH!!!):
Stwórz JEDEN Z
SYMBOLI WIELKANOCNYCH (EASTER BUNNY, CHICK, LAMB…). Jeśli chcesz możesz zbudować też EASTER BASKET
(KOSZYCZEK WIELKANOCNY). Praca przestrzenna - technika pracy dowolna
(klocki, tektura, pudełka, plastikowe butelki, nakrętki, plastelina… -
cokolwiek podpowie Ci wyobraźnia i pomysłowość!). Do pracy dołącz karteczkę z
podpisem/podpisami w j. ang (np. Easter Bunny, chick, lamb, Easter basket) oraz
swoim imieniem i nazwiskiem.
Zdjęcie gotowej pracy/budowli wyślij na mój adres mailowy: agrzesik@op.pl
Nadesłane zdjęcia zostaną umieszczone na szkolnym profilu
Facebook:) (zadanie na dodatkową ocenę).
02.04. – 08.04
Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach
przypomnienia:
- link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy
     na kwadracik 1 A – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego
     na kolejny tydzień):
- link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 1,
     w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu
     przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami,
     teksty piosenek):
Poniższe zadania z
dziś 02.04.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka
angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny
termin wykonania zadań upływa we wtorek 08.04.2020 r.
!!! SZANOWNI
PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z
POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO
eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE
ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD
DZISIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I
POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE
PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!
LESSON 1 (LEKCJA 1):
- Unit 5 – Podręcznik s. 36 - 37:
- Zad. 1 -posłuchaj nagrania (2.18) z linku poniżej i przypomnij
     sobie piosenkę z lekcji. Posłuchaj nagrania jeszcze raz i postaraj się
     dołączyć do śpiewania:
- Zad. 2 -posłuchaj nagrania (2.20) z linku poniżej i powtórz na
     głos słownictwo związane z częściami ciała:
- Zad. 3 – posłuchaj nagrania (2.22) z linku poniżej i w
     zeszycie do j. ang zapisz odpowiedzi do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
 *(Odp: I`ve got: 1 –
2 hands, 2 – 2 feet, 3 – 5 fingers, 4 – 6 toes)
- Zad. 4 – posłuchaj nagrania (2.23) z linku poniżej i w
     zeszycie do j. ang zapisz odpowiedzi do tego zadania (Który robot jest
     opisany w nagraniu?: PROSZĘ NIE
     WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*(Odp: 2,3)
- Wykonaj poniższe 1 zadanie interaktywne (ZADANIE NA
     OCENĘ) i prześlij je na maila nauczyciela według załączonej
     poniżej instrukcji:
(połącz zdanie do odpowiedniego potwora)
***Uczeń rozwiązuje 1 zadanie z linku powyżej, wpisuje mail
swojego nauczyciela oraz swoje dane i rozwiązanie wysyła się automatycznie do
nas. Nie trzeba zakładać żadnego konta na tej stronie. 
Instrukcja: po wykonaniu przydzielonego zadania klikamy
na dole strony FINISH. Następnie
kliknij w ikonkę z kopertą i wypełnij dane według następującej instrukcji:
*** Enter your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko
   Grade – Klasa (1 A)
   Subject - Wpisz
nazwę zadania podaną przez nauczyciela: MONSTERS
   Enter your
teacher’s email - wpisz email nauczyciela: agrzesik@op.pl
LESSON 2 (LEKCJA 2):
- Unit 5
     : Podręcznik s. 38-39:  (LONG
     – DŁUGI, SHORT – KRÓTKI)
- Zad. 5 - posłuchaj nagrania (2.24) z linku poniżej i w
     zeszycie do j. ang zapisz odpowiedzi do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*(Odp: 1 – short, 2 - long)
- Zad. 6 - posłuchaj nagrania (2.25) z linku poniżej – piosenka
     o rozciąganiu (STRECH) różnych części ciała. Posłuchaj
     nagrania jeszcze raz i postaraj się dołączyć do śpiewania i rozciągania
     części ciała z piosenki:
- Zad. 7 - posłuchaj nagrania (2.27) z linku poniżej i w
     zeszycie do j. ang zapisz odpowiedzi do tego zadania (numer bohatera
     ze stron 38-39, który jest opisywany w nagraniu) : PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*(Odp: 2,3,1,4)
- Ćwiczenia s. 39/zad.7 – posłuchaj nagrania (2.28) z linku
     poniżej i w ćwiczeniach uzupełnij rysunki brakującymi częściami ciała. PROSZĘ
     NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
- *(Odp: 1 – short hair (krótkie włosy), 2 – two short legs (2 krótkie
     nogi), 3 – two long arms (2
     długie ręce), 4 – four long fingers
     (4 długie palce u rąk)
- Wykonaj poniższe 1 zadanie interaktywne (ZADANIE NA
     OCENĘ) i prześlij je na maila nauczyciela według załączonej
     poniżej instrukcji:
(popatrz na obrazek i na podpis – jeśli się zgadza wpisz YES, jeśli się nie zgadza wpisz NO)
***Uczeń rozwiązuje 1
zadanie z linku powyżej, wpisuje mail swojego nauczyciela oraz swoje dane i
rozwiązanie wysyła się automatycznie do nas. Nie trzeba zakładać żadnego konta
na tej stronie. 
Instrukcja: po wykonaniu przydzielonego zadania klikamy
na dole strony FINISH. Następnie
kliknij w ikonkę z kopertą i wypełnij dane według następującej instrukcji:
*** Enter your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko
   Grade – Klasa (1 A)
   Subject - Wpisz
nazwę zadania podaną przez nauczyciela: BODY
2
   Enter your
teacher’s email - wpisz email nauczyciela: agrzesik@op.pl
*** Jeżeli ktoś z Państwa potrzebuje i chce skorzystać z
mojej pomocy – proszę o kontakt telefoniczny 605 929 696***
28.03.2020 INSTRUKCJE DO eDesku
!!! Szanowni Państwo często zadajecie
pytanie jak założyć konto w STERFIE UCZNIA na portalu eDesk?
(w pierwszym tygodniu zdalnego nauczania
nie podałam klasom, w których uczę jeszcze niczego, co wymagałoby korzystania z
tego portalu. Jednak w kolejnym tygodniu/tygodniach korzystanie z nagrań tu
dostępnych może okazać się niezbędnę do wykonania zadań). 
Dla tych z Państwa, którzy chcieliby
założyć dziecku konto na spokojnie, w wolnej chwili podaję wyjaśnienia jak to
zrobić. Mam nadzieję, ze te wskazówki i wyjaśnienia okażą się pomocne.
eDesk to PORTAL UCZNIOWSKI, w którym na czas zawieszenia zajęć w szkole uczeń otrzymuje bezpłatny dostęp do: zeszytów ćwiczeń i podręczników dopuszczonych przez MEN do użytku szkolnego (w formacie pdf online, bez możliwości wydruku) oraz materiałów multimedialnych, w tym audio oraz gier wspomagających naukę języka (zależnie od kursu).
Podczas zawieszenia zajęć dostęp wymaga rejestracji na stronie edesk.pearson.pl, ale nie wymaga użycia kodu aktywacyjnego.
Podaje link do instrukcji jak założyć konto po raz pierwszy i jak później zalogować się do eDesku (czasami kiedy sieć jest mocno przeciążona to są kłopoty z logowaniem, proszę spróbować założyć konto w mniej "obleganych" godzinach):
https://www.pearson.pl/fileadmin/poland/english/catalogue/Digital_products/Rejestracja_do_eDesku-_student.pdf
Kiedy już założą Państwo konto i zalogują się to po lewej stronie będą widoczne zakładki, które trzeba rozwinąć:
eDesk to PORTAL UCZNIOWSKI, w którym na czas zawieszenia zajęć w szkole uczeń otrzymuje bezpłatny dostęp do: zeszytów ćwiczeń i podręczników dopuszczonych przez MEN do użytku szkolnego (w formacie pdf online, bez możliwości wydruku) oraz materiałów multimedialnych, w tym audio oraz gier wspomagających naukę języka (zależnie od kursu).
Podczas zawieszenia zajęć dostęp wymaga rejestracji na stronie edesk.pearson.pl, ale nie wymaga użycia kodu aktywacyjnego.
Podaje link do instrukcji jak założyć konto po raz pierwszy i jak później zalogować się do eDesku (czasami kiedy sieć jest mocno przeciążona to są kłopoty z logowaniem, proszę spróbować założyć konto w mniej "obleganych" godzinach):
https://www.pearson.pl/fileadmin/poland/english/catalogue/Digital_products/Rejestracja_do_eDesku-_student.pdf
Kiedy już założą Państwo konto i zalogują się to po lewej stronie będą widoczne zakładki, które trzeba rozwinąć:
*Język angielski
*Szkoła podstawowa
*New English Adventure (to kurs dla klas 1-3, szukamy odpowiedniego poziomu podręcznika i tak z numerem 1 – klasa 1, numerem 3 – klasy 3; po kliknięci ma tu Pani dostęp do wszystkich potrzebnych materiałów i nagrań.
Pozdrawiam
Agnieszka Grzesik
26.03.2020
Dzień
dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice
bardzo się cieszę, że będziecie korzystać z naszego bloga podczas zdalnego
nauczania. Mam nadzieję, ze to rozwiązanie się Wam spodoba i znacznie ułatwi
naszą współpracę w zdalnym nauczaniu. Doradzam skopiowanie linku do bloga
(działa on przy dostępie do internetu z komputera, telefonu komórkowego nawet,
jeśli nie ma dostępu do dziennika elektronicznego Vulcan).
Dla klasy 1 A zadania będą się pojawiały w
czwartki z terminem oddania w środę w kolejnym tygodniu (termin
nieprzekraczalny). Wszystkie zadania będą szczegółowo opisane komentarzem oraz instrukcjami
 i będą zawierały linki bezpośrednio do
stron lub zadań. Nie wszystkie zadania podlegają ocenie (zaznaczę każdorazowo,
które zadania będą oceniane). Będą pojawiały się zadania obowiązkowe dla
wszystkich oraz zadania dodatkowe dla chętnych.
Poniżej podaję link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 1, w
którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy
utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty
piosenek):
Rekomenduję także zalogowanie do
eDesku. eDesk.pearson.pl to portal uczniowski dedykowany nauce
języka angielskiego, w którym uczeń otrzymuje dostęp do wielu materiałów
multimedialnych pomocnych w utrwalaniu słów, wyrażeń i struktur gramatycznych
(tu zanjdują się nagrania, gry i zabawy oraz podręcznik i ćwiczenia w wersji
online). Pod tym linkiem znajduje się strona, na której trzeba się
zarejestrować: 
Poniższe zadania z dziś 26.03.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2
lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin
wykonania zadań upływa w środę 01.04.2020 r.
LESSON 1 (LEKCJA 1):
- Unit 5 – obejrzyj filmik poniżej, który pozwoli utrwalić słownictwo dotyczące części ciała:
- Wykonaj poniższe zadanie interaktywne (ZADANIA NA OCENĘ) i prześlij je na maila nauczyciela: agrzesik@op.pl według załączonej poniżej instrukcji:
(przeciągnij
prostokąt z nazwą do odpowiedniej części ciała)
***Uczeń rozwiązuje wybrane przez
nas zadanie, wpisuje mail swojego nauczyciela oraz swoje dane i rozwiązanie
wysyła się automatycznie do nas. Nie
trzeba zakładać żadnego konta na tej stronie. 
Instrukcja: po wykonaniu każdego zadania
klikamy na dole strony FINISH.  Następnie
kliknij w ikonkę z kopertą i wypełnij dane. (Pod grafiką jest instrukcja):
*** Enter
your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko
       Grade – Klasa (1 A)
       Subject - Wpisz nazwę zadania podaną przez
nauczyciela: BODY PARTS
LESSON 2 (LEKCJA 2):
- Unit 5 : obejrzyj filmik poniżej, który pozwoli utrwalić słownictwo dotyczące części ciała:
- Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach – ZADANIA BEZ OCENY (korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu) - proszę nie przesyłać zdjęć wykonanych ćwiczeń.
·        
S. 37 zad. 3,4
·        
S. 38 zad 5,6
·        
S. 39 zad 8
























































Beatka Pietrus
OdpowiedzUsuńSuper bardzo sie podobało zwłaszcza piosenka i wszystkie jej etapy. Beatka zachwycona.
Pozdrawiam Marta Pietrus
Niestety nie odtwarza się słuchanie w obowiązkowym zadaniu interaktywnym Body Parts. Co zrobić w takim wypadku?
OdpowiedzUsuńDzień dobry, Szanowni Państwo dzieci robią w zadaniu BODY PARTS tylko przeciągnięcie prostokątów z nazwami do odpowiedniej części ciała - nie trzeba robić zadania z odsłuchiwaniem (nie zadałam go do wykonania). Wielu pierwszoklasistów z 1 A już to zadanie zrobiła i wysłała do mnie zgodnie z instrukcją - poradzili sobie doskonale!!! Pozdrawiam
UsuńAgnieszka Grzesik