15.06 - 25.06
Zapraszam na ostatni materiał z języka angielskiego w tym roku ((-: 
Dwie ostatnie lekcje (ze względu na wcześniejsze dni wolne od nauki) wypadają 23 i 25 czerwca.
Postanowiłam, że podam zadania  dziś i wtedy łatwiej będzie zaplanować
wykonanie tych zadań powtórzeniowych przez dzieci. 
W TYM TYGODNIU NIE MA ZADAŃ NA OCENY(-:
Rozgrzewka:
Zaczynamy od wakacyjnej piosenki z Waszymi ulubieńcami.
Zobaczcie co uwielbiają robić podczas wakacji ((-:
Big revision (obejmuje 2 jednostki lekcyjne) Powtórzenie wiadomości z U. 1 - 8
ĆWICZENIA S. 64 - 67 zad. 9 - 16
Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach
(przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony,
korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu)
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
Zadania interaktywne:
Poniżej podaję zadania interaktywne (do wyboru),
mające na celu utrwalenie materiału poznanego w tym roku szkolnym ((-:
Po każdym zadaniu kliknij 'finish', a następnie 'check my answers'.
Proszę nie wysyłaj do mnie odpowiedzi. 
Unit 1
https://www.liveworksheets.com/mb192502jy
Unit 2
https://www.liveworksheets.com/worksheets/es/Ingl%C3%A9s/Los_animales/Wild_Animals_ph119015sp
Unit 3
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_language/Vocabulary/The_toys_fo58181sv
Unit 4
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Food/food_uy6326bt
Unit 5
Unit 6
Unit 7
Unit 8
SUMMER HOLIDAYS! Czas na wakacje ((-:
Piosenka wakacyjna:
DZIĘKUJĘ WAM ZA WASZĄ WSPANIAŁĄ PRACĘ PODCZAS ZDALNEGO NAUCZANIA
ŻYCZĘ WAM SŁONECZNYCH, RADOSNYCH I ZDROWYCH WAKACJI (-:
Anna Kucharczyk
04.06 - 10.06.2020r.
Poniższy materiał obejmuje 2 jednostki lekcyjne z działu :
Unit 8 My party 
W TYM TYGODNIU NIE MA ZADAŃ NA OCENY(-:
Powtórzenie:
Jakie ubrania lubisz nosić latem? Posłuchaj i powtórz:
Jakie ubrania lubisz nosić zimą? Posłuchaj i powtórz:
W rozdziale 7 pojawiły się następujące słówka i wyrażenia:
Zeszyt ćwiczeń:
Str. 58 - 59. 
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
NA ZIELONYM PASKU.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Odpowiedzi:
Lesson 1/Lekcja 1
Rozgrzewka:
Przypomnij sobie, jak nazywają się poszczególne zwierzęta mieszkające na farmie:
https://youtu.be/GFnL2Z3OYf8
Odgadnij, jakie to zwierzę:
https://youtu.be/H0DVnV5tldw
A może masz ochotę nauczyć się, jak je rysować?:-)
https://youtu.be/p4mekR7f4cs
Słowniczek dział 8:
Podręcznik:
Zad. 2 str. 60
Spójrz na obrazki przedstawiające zwierzęta, powtarzaj ich nazwy za nagraniem (eDesk 3.19).
Zad. 3 str. 61
Posłuchaj nagrania 3.20 i odgadnij o jakie zwierzę chodzi. Swoje odpowiedzi sprawdź z kluczem:
2,3,4,1
Transkrypcja:
Zeszyt ćwiczeń:
Rozwiąż zadania ze str. 60-61.
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
NA ZIELONYM PASKU.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI. 
W tym tygodniu nie ma zadań na oceny.
(ps. I nie będzie ich już do końca roku:-)
Odpowiedzi:
Lesson 2/Lekcja 2
Zad. 5 str. 62
Spójrz na przedmioty, spróbuj je odczytać, a następnie wskazuj je na dużym obrazku mówiąc:
"It's a ..."(poprawną wymowę możesz sprawdzić w nagraniu z podręcznika 3.20, zad. 3 str. 61)
Zad. 8 str. 63
Twoim zadaniem jest wysłuchanie opisów myszek na dużej ilustracji (ze str. 62-63) i wskazywanie
odpowiednich zwierząt (eDesk 3.24)
Transkrypcja i klucz:
Zeszyt ćwiczeń:
Rozwiąż zadania ze str. 62-63.
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
NA ZIELONYM PASKU.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI. 
W tym tygodniu nie ma zadań na oceny.
Odpowiedzi:
Poniżej znajdują się dodatkowe zadania.
Po zakończeniu, wciśnij FINISH, a następnie CHECK my answers.
Nie wysyłaj ich do mnie.
Łatwe:
https://www.liveworksheets.com/lv126951td
https://www.liveworksheets.com/qc354726ni
Pozdrawiam serdecznie
Anna Kucharczyk
28.05 - 03.06. 2020r.
Dziś wyjątkowa lekcja:
Children's Day. Dzień Dziecka
Jak się dziś macie? Are you happy today? Super ((-:
Razem  z Waszymi ulubieńcami Życzę Wam radosnych uśmiechów każdego dnia ((-:
Zapraszam na piosenkę i taniec:
I oczywiście na pyszny deser ((-: z piosenką: What’s Your Favorite Flavor Of Ice Cream?
Kiedy zamknę oczy i przypomnę sobie swoje dzieciństwo, widzę:
puszkę z cukierkami w kuchni u moich Dziadków (zawsze była pełna łakoci!)
wyprawy rowerowe z rodzicami
zabawy w piratów z kuzynami
rodzinne wyjazdy nad jezioro pod namiot i wyczekiwanie na wieczorne ognisko (-:
Zobaczcie co uwielbiają robić dzieci gdy są szczęśliwe:
ZADANIE OBOWIĄZKOWE NA OCENĘ ((-:
a Tobie - z czym Ci się kojarzy Twoje dzieciństwo?
Kto jest zawsze obok Ciebie?
Co sprawia, że jesteś wesoły?
Dzięki komu masz nowe wspomnienia, których nie zapomnisz do końca życia?
Narysuj mi to proszę!
Ale........
.
.
.
Żeby nie było tak łatwo -  dodaj kilka słów/haseł na swoim plakacie po angielsku dotyczących rzeczy,
wspomnień przedstawionych na rysunku (poniżej znajdziesz kilka podpowiedzi,
ale oczywiście liczę na Twoje pomysły!)
Uwaga uwaga- jedno słówko musi być dla Ciebie zupełnie nowe!
(Znaczenie słów możesz sprawdzić np. na babla.pl)
Radość - happiness;
Wesoły- happy
Fun - zabawa
Love - miłość
Candyfloss - wata cukrowa
Funfair - wesołe miasteczko
Toys - zabawki
Szkoła - school;p
Family/ brother/sister...
Użyj dowolnej techniki/materiałów, a swoją sfotografowaną pracę wyślij do 3 czerwca,
na adres: maankucharczyk@gmail.com.
Pozdrawiam serdecznie
Anna Kucharczyk
21.05 - 28.05.2020r.
Poniższe zadania obejmują 2 kolejne jednostki lekcyjne z działu:
Unit 7 - My clothes- Moje ubrania. 
W TYM TYGODNIU NIE MA ZADAŃ NA OCENY((-:
Lesson1/Lekcja 1
Rozgrzewka:
Zanim ruszycie do nauki zapraszam na małą gimnastykę ((-:
https://youtu.be/0UzIV2SDExU
Powtórzenie:
Zaśpiewaj piosenkę o kolorach:
https://youtu.be/zxIpA5nF_LY
Posłuchaj i powtórz słówka dotyczące ubrań:
https://youtu.be/Q_EwuVHDb5U
Podręcznik str. 56
Zadanie 9
 Zachęcam do wysłuchania historyjki (Nagranie eDesk 3.11).
Czy już wiesz - What colour is Minnie’s dress?/Jakiego koloru jest sukienka Minnie?  (pink)
*(I’m wearing...- mam na sobie…)
Transkrypcja:
Zeszyt ćwiczeń
Strona 56, ćw 9 i 10. Nagranie eDesk (3.9).
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony. 
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Odpowiedzi:
Ćw. 9
Lesson2/Lekcja 2
Rozgrzewka:
Zapraszam na wspólne mycie rąk z wesołymi zwierzakami.
Zobaczysz jakie czynności wykonujemy podczas mycia rąk.
Jak one brzmią w języku angielskim. A zatem czas na mycie rąk:
WASH YOUR HANDS ((-:
https://youtu.be/dDHJW4r3elE
Podręcznik str. 57
Zadanie 11
 Popatrz na obrazek. Byłeś kiedyś na balu przebierańców?
 Za kogo byłeś/ byłaś przebrana?
Posłuchaj nagrania (Nagranie eDesk 3.13).
Zastanów się, o których postaciach jest mowa (7,9,2,6)  
Transkrypcja:
Odszukaj na obrazku ubrania przedstawione na puzzlach.
Podaj numer postaci, która ma na sobie dane ubranie (9,7,6,2).
Zeszyt ćwiczeń
Strona 57, ćw 11 i 12. Nagranie eDesk (3.9).
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony. 
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
W TYM TYGODNIU NIE MA ZADAŃ NA OCENY((-:
Odpowiedzi:
Ćw.11
Pozdrawiam serdecznie
Anna Kucharczyk
W TYM TYGODNIU TYLKO 1 ZADANIE DLA CHĘTNYCH (-:
Zadanie na ocenę wysyłamy do środy 20.05.2020 r.
Lesson1/Lekcja 1
Rozgrzewka:
Posłuchaj i spróbuj zaśpiewać piosenki o ubraniach:
https://youtu.be/1GDFa-nEzlg
https://youtu.be/-jBfb33_KHU
Zadanie 5
Czy wiesz jak powstają kolory? Mieszając ze sobą podstawowe kolory, możemy uzyskać zupełnie nowe barwy.
Zobacz na plamy kolorów, których użyła Roszpunka. Przerysuj je do zeszytu i pomieszaj je (Mix the colours).
Jaki nowy kolor powstanie? (Yellow and blue. What colour is it?/Żółty i niebieski. Jaki to kolor?
Yellow and red. What colour is it?/Żółty i niebieski. Jaki to kolor?)
Klucz: Green - zielony, orange - pomarańczowy
Zadanie 6
A teraz posłuchaj piosenki o kolorach:This is my picture for you/To jest mój obrazek dla ciebie i spróbuj ją zaśpiewać.
Nagranie eDesk (3.7).
Logujemy się na eDesk.
Wchodzimy w zakładki- szkoła podstawowa- język angielski i wybieramy New English Adventure 1,
Klikamy w wybrane nagranie (tu 3.1) i słuchamy.
Zeszyt ćwiczeń
Strona 54, ćw 5 i 6. Nagranie eDesk (3.9).
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Zapis nagrania:
Lesson2/Lekcja 2
Rozgrzewka:
Wykonaj proszę poniższe zadanie interaktywne - Połącz linią wyrazy z odpowiednimi obrazkami:
a następnie CHECK MY ANSWERS (sprawdź moje odpowiedzi).
Dzięki temu zobaczysz, czy wszystko zrobiłeś/ zrobiłaś dobrze.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Podręcznik str. 55
Zadanie 7
Spójrz na powiększony fragment obrazka, który namalowała Roszpunka.
A teraz posłuchaj nagrania, powtórz głośno odpowiedzi i wskaż opisany obrazek.
Nagranie eDesk (3.10).
What is it? - Co to jest;
What colour is it? - Jakiego to jest koloru?
Na te pytania odpowiadamy za pomocą wyrażenia:
It’s.../To jest...np. It’s a dress (+ ubranie). It’s green (+ kolor).
Chameleon - Kameleon;
Opisz obrazek, który nie został wymieniony w nagraniu.
Klucz: It’s a bird. It’s orange (pomarańczowy ptak).
Strona 55, ćw. 7 i 6.
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Ćw. 8
Zeszyt ćwiczeń:
Str. 84, ćw. 3
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Klucz:
Zadanie dodatkowe na ocenę:
A następnie opisz jedno krótkimi zdaniami poznanymi na lekcji. Przykład: It’s a T - shirt. It’s green((-:
na adres: maankucharczyk@gmail.com,
proszę podać klasę 1 c w tytule wiadomości.
Rozgrzewka:
Posłuchaj piosenki, która pomoże Ci utrwalić słownictwo związane z pomieszczeniami w domu (My house):
https://youtu.be/qZyJPZxsmZk
Wykonaj proszę poniższe zadanie interaktywne:
https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Rooms_in_the_house/House_-_Read_and_choose_ve37350fn
Po rozwiązaniu zadań, kliknij FINISH (koniec), a następnie CHECK MY ANSWERS (sprawdź moje odpowiedzi).
Dzięki temu zobaczysz, czy wszystko zrobiłeś/ zrobiłaś dobrze.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Podręcznik str. 52
Zadanie 1
Na dzisiejszej lekcji nauczymy się nazw ubrań. Spójrz na obrazek.
Poznajesz bohaterów filmu “Zaplątani” (Rapunzel/Roszpunka i Flynn).
Posłuchaj rymowanki a następnie spróbuj ją zaśpiewać. (Put on + ubranie/ Załóż…).
Nagranie eDesk (3.1). Czy już rozpoznajesz te wyrazy?
Logujemy się na eDesk.
Wchodzimy w zakładki- szkoła podstawowa- język angielski i wybieramy New English Adventure 1,
po prawej stronie wybieramy Class CD 3.
Klikamy w wybrane nagranie (tu 3.1) i słuchamy.
Słowniczek:
Dress - sukienka;
Zadanie 2
A teraz powtórz nazwy ubrań śpiewająco wskazując odpowiednie obrazki.
Nagranie eDesk (3.3).
Strona 52, ćw 1 i 2 Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Ćw. 1
Str. 83, ćw. 1i 2 Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
na adres: maankucharczyk@gmail.com,
proszę podać klasę 1 c w tytule wiadomości.
Lesson2/Lekcja 2
Zadanie 3
Spójrz na zdjęcia ubrań i spróbuj podać ich nazwy i kolory. A teraz posłuchaj nagrania,
powtórz i wskaż odpowiednie zdjęcie w każdej parze.
Słowniczek:
Klucz:
A jak opisujemy co mamy na sobie mówimy I’m wearing + ubranie/ Noszę...
Strona 53, ćw. 3 Nagranie eDesk (3.6) i 4
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Ćw. 3
30.04-06.05.2020r.
Unit 6 - My house - Mój dom.
Tydzień czytania książek angielskich
Zadanie na ocenę wysyłamy do środy 06.05.2020 r.
Czas na podsumowanie rozdziału 6 - My house.
https://youtu.be/aOSJZbHoiY8
po prawej stronie wybieramy Class CD 2.
Klikamy w wybrane nagranie (tu 2.54) i słuchamy.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
i wysłali na mojego maila: maankucharczyk@gmail.com.
Plant the Tiny Seed
https://youtu.be/MHRDM5nb8Ks
The Farmyard Jamboree
23.04- 29.04.2020r.
Unit 6 - My house - Mój dom.
Zadania na ocenę wysyłamy do środy 29.04.2020 r.
(sprawdź moje odpowiedzi).
Dzięki temu zobaczysz, czy wszystko zrobiłeś/ zrobiłaś dobrze.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Nagranie eDesk (2.48).
po prawej stronie wybieramy Class CD 2.
Klikamy w wybrane nagranie (tu 2.48) i słuchamy.
na początku zdania podajemy ‘In the…’ (in- w).
Zadanie 11
(book, milk, ball, cake). Nagranie eDesk (2.51).
Zadanie 13
Spójrz na domy i powiedz, czym się wyróżniają?
Wyglądają jakoś inaczej niż tradycyjne budynki? Podobają Ci się? :D
Jeśli masz ochotę narysuj te dwa wyrazy do zeszytu. Jeśli potrafisz je podpisać- podpisz:-)
str. 47, 48 (ćw 9 Nagranie eDesk (2.50) i 49
Zrób zdjęcie rozwiązanych zadań w zeszycie ćwiczeń i prześlij mi je do 29 kwietnia
na adres: maankucharczyk@gmail.com, proszę podać klasę 1 c w tytule wiadomości.
Prześlij mi je na adres: maankucharczyk@gmail.com,
proszę podać klasę 1 c w tytule wiadomości.
i niezwykłych domów:-:)
https://www.thehouseshop.com/property-blog/50-weird-homes-from-around-the-world/5754/
16.04. - 22.04. 2020r.
Unit 6 - My house - Mój dom.
Zadania na ocenę wysyłamy do środy 22.04.2020 r.
(sprawdź moje odpowiedzi).
Dzięki temu zobaczysz, czy wszystko zrobiłeś/ zrobiłaś dobrze.
Nie wysyłaj mi tych odpowiedzi.
door - drzwi, window - okno).
po prawej stronie wybieramy Class CD 2.
Klikamy w wybrane nagranie (tu 2.42) i słuchamy.
Posłuchaj nagrania i odszukaj na obrazku przedmioty, o których mowa w pytaniach
oraz podaj nazwy pomieszczeń, w których te przedmioty się znajdują (Aby zapytać
o położenie przedmiotów używamy pytania: Where’s the (table)? - Gdzie jest (stół)?
Odpowiadamy (It’s) in the kitchen - Jest (w kuchni). Nagranie eDesk (2.43).
Nie wysyłaj mi rozwiązań. Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
ćw 4 - pencil - kitchen, train - bathroom, apple - garden, doll - house)
Logujemy się na eDesk.
Wchodzimy w zakładki- szkoła podstawowa- język angielski i wybieramy New English Adventure 1.
Po prawej stronie wybieramy ‘nagrania do zeszytu ćwiczeń’ i nagranie 2.44.
Klikamy w wybrane nagranie i słuchamy).
(Is it in the (living room)?- Czy jest w salonie?/ It isn’t in the (living room)
- Nie ma go w salonie). Nagranie eDesk (2.45)
Postaraj się włączyć do powtarzania i śpiewania. Nagranie eDesk (2.46)
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
str. 81, ćw. 1 i 2.
na adres: maankucharczyk@gmail.com, proszę podać klasę 1 c w tytule wiadomości.
i zwyczaje związane z Wielkanocą - EASTER (tylko dla chętnych :-)
- Z czym kojarzy Ci się Wielkanoc. Posłuchaj i powtórz:
i chowa zajączek wielkanocny (Easter Rabbit lub Easter Bunny),
dlatego jedną z tradycji jest zabawa w szukanie czekoladowych jajek,
zwana Easter Egg Hunt.
- Czas na piosenkę:
- Jesteście ciekawi czy śwince Peppie udało się znaleźć Easter Bunny?
 Zobaczcie koniecznie (-:
02.04 - 08.04
Unit 5 - Revision - Powtórzenie wiadomości.
Unit 6 - My house - Mój dom.
Zadania na ocenę wysyłamy do środy 08.04.2020 r.
- Przypomnij sobie słownictwo dotyczące części ciała śpiewająco. Pamiętacie już tę piosenkę?:
- A teraz wykonaj poniższe zadania interaktywne:
Dzięki temu zobaczysz, czy wszystko zrobiłeś/ zrobiłaś dobrze.
Nie wysyłaj mi tych odpowiedzi.
Zadanie dodatkowe:
Podręcznik str 42
Zadanie 13
Spójrz na zdjęcia. Lubisz pokazane na nich sporty?
Posłuchaj dialogu i powiedz czy opis piłki w nagraniu zgadza się ze zdjęciem, czy też nie. Nagranie eDesk (2.35).
Logujemy się na eDesk, po prawej stronie wybieramy Class CD 2.
Klikamy w wybrane nagranie i słuchamy.
*(Rozwiązanie zadania: 1. Yes, 2. No, 3. No).
Lekcja - Unit 6 - My house - Mój dom.
Podręcznik str 44
Na dzisiejszej lekcji nauczymy się nazw pomieszczeń w domu.
Spójrz na obrazki z pokojami wraz z ich nazwami. Posłuchaj nagrania powtarzaj i wskazuj odpowiednie pokoje.
Zeszyt ćwiczeń str 43, ćw 15/ str 44 ćw 2 (instrukcje do zadań znajdują się na dole stron w ćwiczeniach).
Prześlij mi je do 8 kwietnia, do godz. 15.00 na adres: maankucharczyk@gmail.com,
Prześlij mi je do 8 kwietnia, do godz. 15.00 na adres: maankucharczyk@gmail.com,
01.04. 2020
A teraz posłuchaj nagrania na platformie eDesk ( 2.29/2,30).
Ćw 9. Nagranie(2.31/2.32)
23.03.2020
Dzień dobry,

Artur Zasada - zrobione
OdpowiedzUsuńTatiana Prokopiuk - wykonane
OdpowiedzUsuń