15.06 - 25.06
Zapraszam na ostatni materiał z języka angielskiego w tym roku ((-: 
Dwie ostatnie lekcje (ze względu na wcześniejsze dni wolne od nauki) wypadają 23 i 25 czerwca.
Postanowiłam, że podam zadania  dziś i wtedy łatwiej będzie zaplanować wykonanie tych zadań
utrwalająco -powtórzeniowych przez dzieci. 
W TYM TYGODNIU NIE MA ZADAŃ NA OCENY(-:
Rozgrzewka:
Zaczynamy od wakacyjnej piosenki z Waszymi ulubieńcami.
Zobaczcie co uwielbiają robić podczas wakacji ((-:
Powtórzenie i utrwalenie wiadomości dział 7
Środki transportu:
Jakie dźwięki wydają pojazdy? posłuchajcie:
Piosenki:
Natura:
Piosenki:
Zapraszam na wesołe przygody niedźwiadka:
Słówka poznane w dziale 7:
Ćwiczenia:
Str. 54, 55, 56, 77/ćw. 9 - 14, 1 i 2.
Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach
(przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na zielonym pasku na dole strony, 
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
PONIŻEJ PODAJĘ ROZWIĄZANIA:
Lubicie zdjęcia z wakacji? Mam dla Was zdjęcia z wakacji Waszych ulubieńców.
Czas na dalszy ciąg wakacyjnych opowieści ((-:
A teraz czas poznać morskie zwierzaki:
Zapraszam na plażę:
DZIĘKUJĘ WAM ZA WASZĄ WSPANIAŁĄ PRACĘ PODCZAS ZDALNEGO NAUCZANIA
ŻYCZĘ WAM SŁONECZNYCH, RADOSNYCH I ZDROWYCH WAKACJI (-:
Anna Kucharczyk
04.06 - 10.06.2020r.
Poniższy materiał obejmuje 2 jednostki lekcyjne z działu :
Unit 7 Our World - Nasz świat - Poznamy nazwy elementów krajobrazu
oraz nazwy środków transportu.
W TYM TYGODNIU NIE MA ZADAŃ NA OCENY(-:
Powtórka:
Ubrania powtarzamy zdania:
https://youtu.be/_Y_fNXEu0tA
Zapraszam na 2 krótkie historyjki o ubraniach:
Rozgrzewka:
Poznajcie różne środki transportu śpiewająco:
Piosenka i słownictwo związane z naturą:
https://youtu.be/bi3nHgwxssc
Lesson 1/Lekcja 1
Podręcznik str. 52
Zadanie 1
Spójrz na obrazek Look! This is Dusty. He’s a plane (a plane/samolot).
Widziałeś  film Samoloty?
Posłuchaj nagrania i wskaż na obrazku elementy, których nazwy usłyszysz w nagraniu.
Nagranie eDesk (3.1).
Logujemy się na eDesk.
Wchodzimy w zakładki- szkoła podstawowa- język angielski i wybieramy
New English Adventure 2, po prawej stronie wybieramy Class CD 3.
Klikamy w wybrane nagranie i słuchamy.
Słowniczek:
Field - Pole;
Forest - Las;
Lake - Jezioro;
Mountain - Góra;
River - Rzeka;
Town - Miasto;
Zapamiętaj:
Jeżeli chcemy zwrócić uwagę na to, że coś się gdzieś znajduje,
gdzieś jest, używamy konstrukcji;
There is/There’s + rzeczownik w liczbie pojedynczej (a river) 
There are + rzeczownik w liczbie mnogiej (three mountains)
Transkrypcja:
Zadanie 2
Spójrz na obrazki przedstawiające elementy krajobrazu.
Posłuchaj pierwszej części nagrania i powtórz słówka wskazując odpowiednie obrazki.
Nagranie eDesk (3.2). Posłuchaj drugiej części nagrania i powtarzaj zdania:
Transkrypcja:
Podręcznik str. 53
Zadanie 4
Spójrz na obrazek i powiedz ile widzisz rzek: How many rivers?
A teraz przeczytaj głośno wyrazy pod obrazkiem.
Policz wymienione elementy krajobrazu, a następnie posłuchaj nagrania
i sprawdź swoje odpowiedzi.
Nagranie eDesk (3.4). 
Transkrypcja:
Odpowiedzi:
Zadanie 5
Jeżeli masz ochotę posłuchaj i zaśpiewaj piosenkę. Nagranie eDesk (3.5). 
W TYM TYGODNIU NIE MA ZADAŃ NA OCENY(-:
(ps. I nie będzie ich już do końca roku:-)
Zeszyt ćwiczeń:
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony. NA ZIELONYM PASKU.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Powtórzenie:
Str. 64, ćw 13 i 14 ( tie - krawat, cap - czapka z daszkiem)
Str. 50, ćw. 1 i 2.
Str. 51, ćw 3 i 4.
Lesson 2/Lekcja 2
Rozgrzewka:
Mam dla Was wiosenną bajkę - Spring Has Come!
https://youtu.be/38xwpe8NFOI
Czas na podróż z Waszymi ulubieńcami:
https://youtu.be/Ut-HbauKzDw
I na zagadki:
https://youtu.be/QxoqW84ec-M
Podręcznik str. 54
Zadanie 6
Spójrz na zdjęcia. Look! Means of transport/Środki transportu.
Posłuchaj nagrania, wskazuj obrazki i powtarzaj zdania.
Nagranie eDesk (3.7).
Słowniczek:
Boat - Łódka;
Bus - autobus;
Car - Samochód;
Lorry - Ciężarówka;
Plane - Samolot;
Tractor;
Train - Pociag;
Sky - Niebo;
Transkrypcja:
Zeszyt ćwiczeń:
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony. NA ZIELONYM PASKU.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Str. 52, ćw. 5 i 6.
Str. 53, ćw 8.
Pozdrawiam serdecznie
Anna Kucharczyk
28.05 - 03.06. 2020r.
Dziś wyjątkowa lekcja:
Children's Day. Dzień Dziecka
Jak się dziś macie? Are you happy today? Super ((-:
Razem  z Waszymi ulubieńcami Życzę Wam radosnych uśmiechów każdego dnia ((-:
Zapraszam na piosenkę i taniec:
I oczywiście na pyszny deser ((-: z piosenką: What’s Your Favorite Flavor Of Ice Cream?
Kiedy zamknę oczy i przypomnę sobie swoje dzieciństwo, widzę:
puszkę z cukierkami w kuchni u moich Dziadków (zawsze była pełna łakoci!)
wyprawy rowerowe z rodzicami
zabawy w piratów z kuzynami
rodzinne wyjazdy nad jezioro pod namiot i wyczekiwanie na wieczorne ognisko (-:
Zobaczcie co uwielbiają robić dzieci gdy są szczęśliwe:
ZADANIE OBOWIĄZKOWE NA OCENĘ ((-:
a Tobie - z czym Ci się kojarzy Twoje dzieciństwo?
Kto jest zawsze obok Ciebie?
Co sprawia, że jesteś wesoły?
Dzięki komu masz nowe wspomnienia, których nie zapomnisz do końca życia?
Narysuj mi to proszę!
Ale........
.
.
.
Żeby nie było tak łatwo -  dodaj kilka słów/haseł na swoim plakacie po angielsku dotyczących rzeczy,
wspomnień przedstawionych na rysunku (poniżej znajdziesz kilka podpowiedzi,
ale oczywiście liczę na Twoje pomysły!)
Uwaga uwaga- jedno słówko musi być dla Ciebie zupełnie nowe!
(Znaczenie słów możesz sprawdzić np. na babla.pl)
Radość - happiness;
Wesoły- happy
Fun - zabawa
Love - miłość
Candyfloss - wata cukrowa
Funfair - wesołe miasteczko
Toys - zabawki
Szkoła - school;p
Family/ brother/sister...
Ride a bike - jeździć na rowerze...
Użyj dowolnej techniki/materiałów, a swoją sfotografowaną pracę wyślij do 3 czerwca,
na adres: maankucharczyk@gmail.com.
Pozdrawiam serdecznie
Anna Kucharczyk
21.05 - 28.05.2020r.
Poniższy materiał obejmuje 2 jednostki lekcyjne z działu :
Unit 8 What’s he wearing?/Clothes - Ubrania.
W TYM TYGODNIU TYLKO 1 ZADANIE DLA CHĘTNYCH (-:
Zadania na ocenę wysyłamy do środy 27.05.2020 r.
Rozgrzewka:
Zapraszam na wspólne mycie rąk z wesołymi zwierzakami.
Zobaczysz jakie czynności wykonujemy podczas mycia rąk i jak one brzmią w języku angielskim.
A zatem czas na mycie rąk: WASH YOUR HANDS ((-:
Dzień Mamy tuż, tuż. Zapraszam Was na historyjkę:
Powtórzenie:
Jakie ubrania lubisz nosić latem? Posłuchaj i powtórz.
Jakie ubrania lubisz nosić zimą? Posłuchaj i powtórz.
https://youtu.be/BpfYH_KLtY8
Posłuchaj i powtórz słówka dotyczące ubrań oraz pogody:
Lesson 1/Lekcja 1
Podręcznik str. 64
Zadanie 11
Czas na historyjkę. Spójrz na obrazki i wskaż bohaterów historyjki (Look! Mickey and Pluto)
oraz zgadnij co się wydarzy.
A teraz posłuchaj i odpowiedź na pytanie (Has Minnie got a raincoat?/Czy Minnie ma płaszcz przeciwdeszczowy?).
Posłuchaj ponownie historyjki (umbrella - parasol, rain - deszcz)
Zatrzymuj nagranie po każdej wypowiedzi i powtarzaj je na głos, możesz też odegrać historyjkę
za pomocą słów i gestów. 
Nagranie eDesk (3.27/3.28).
Logujemy się na eDesk.
Wchodzimy w zakładki- szkoła podstawowa- język angielski i wybieramy
New English Adventure 2, po prawej stronie wybieramy Class CD 3.
Klikamy w wybrane nagranie i słuchamy.
Zeszyt ćwiczeń: 
str. 62, ćw. 9 i 10. Nagranie eDesk (3.29). 
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony. 
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Rozwiązania zadań:
Transkrypcja:
Ćw. 10
Lesson 2/Lekcja 2
Podręcznik str. 65
Zadanie 13
A teraz poćwiczymy opisywanie postaci. Spójrz na Matta i jego rodzinę.
Czy poznajesz postaci, za które są przebrani członkowie rodziny? (Look! A family at the party).
Wysłuchaj nagrania i wskaż na obrazku Matta oraz członków jego rodziny Nagranie eDesk (3.30). 
Rozwiązania zadań:
Transkrypcja:
Zadanie 14
Przeczytaj zdania 1 - 5, dotyczące Matta, powiedz YES lub NO
oraz podaj właściwe zdania.
Rozwiązania zadań:
Zeszyt ćwiczeń:
Str. 63, ćw. 11, 12. 
 Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
 PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Rozwiązania zadań:
Ćw. 11
Ćw. 12
Zadanie dla chętnych na ocenę:  
Zeszyt ćwiczeń: 
str. 78, ćw. 1 i 2. 
Zrób zdjęcie zadań i prześlij mi je do 27 maja
na adres: maankucharczyk@gmail.com,
proszę podać klasę 2 (a, b, c ) w tytule wiadomości.
HAPPY MOTHER’S DAY ((-:
Zadanie dodatkowe- (nie na ocenę)
Jeśli masz ochotę, przygotuj coś miłego dla swojej mamy z okazji Jej święta:
Oto moje propozycje:
https://cutediyprojects.com/diy/30-cute-and-creative-diy-mothers-day-cards-every-child-can-make/
https://www.redtedart.com/mothers-day-crafts/
Albo po prostu.... mocno przytul swoją mamę i powiedz jak bardzo ją kochasz!:-)
(To zawsze działa:-)
Pozdrawiam serdecznie
Anna Kucharczyk
14.05 - 20.05.2020r.
Poniższy materiał obejmuje 2 jednostki lekcyjne z działu:
Unit 8 What’s he wearing?/Clothes - Ubrania
W TYM TYGODNIU TYLKO 1 ZADANIE DLA CHĘTNYCH (-:
Zadania na ocenę wysyłamy do środy 20.05.2020 r.
Lesson 1/Lekcja 1 (Clothes - Ubrania)
Bajka:
Dziś zaczynamy od bajki, wiem, że bardzo je polubiliście ((-:. Znacie bajkę - Nowe szaty cesarza?
*Klasyczna baśń Hansa Christiana Andersena opowiada historię wyjątkowego próżnego cesarza,
zainteresowanego wyłącznie kupowaniem nowych strojów, nie zaś dobrem swoich poddanych.
Któregoś dnia słabość władcy postanawiają wykorzystać zręczni oszuści, podający się za znakomitych krawców.
Ich intryga sprytnie wykorzystuje niezdolność cesarskiego otoczenia do odkrycia prawdy – okazuje się bowiem,
że strach przed utratą pozycji na dworze jest silniejszy niż zdrowy rozsądek.
Kto będzie miał odwagę, aby głośno wypowiedzieć prawdę o nowych szatach cesarza?
Czas na bajkę w wersji angielskiej dla dzieci. 
Przy okazji powtórzymy nazwy ubrań. Mam nadzieję, że Wam się spodoba, miłego oglądania(-:
"The Emperor's New Clothes," a fairy tale:
https://youtu.be/Grk-_ulsdCQ
Rozgrzewka:
Posłuchaj i spróbuj zaśpiewać piosenkę:
Posłuchaj i powtórz słówka:
Zgadnij co to za ubranie:
Podręcznik str. 61
Zadanie 4
Spójrz na zdjęcia dzieci (Children). Potrafisz powiedzieć po angielsku w co są ubrane?
(Użyj wyrażenia I’m wearing + ubranie/Noszę...). A teraz posłuchaj nagrania i podaj numery zdjęć,
do których odnoszą się poszczególne wypowiedzi. 
Posłuchaj nagrania raz jeszcze i powtarzaj wypowiedzi na głos.
 Nagranie eDesk (3.21). 
Logujemy się na eDesk.
Wchodzimy w zakładki- szkoła podstawowa- język angielski i wybieramy New English Adventure 2,
po prawej stronie wybieramy Class CD 3.
Klikamy w wybrane nagranie i słuchamy.
Słowniczek:
Raincoat - płaszcz przeciwdeszczowy;
Sun hat - kapelusz przeciwsłoneczny;
Wellies - kalosze;
Jeżeli pytamy się kogoś o to jak jest ubrany mówimy: What are you wearing?
A jak opisujemy co mamy na sobie mówimy I’m wearing + ubranie (a red hat)/ Noszę... 
Put on + ubranie your ( hat)/Take off your (hat) - Nałóż.../Zdejmij...
Zapis nagrania:
Klucz: 1, 4, 3;
Zadanie 6
Czas na piosenkę. Spójrz na ubrania na obrazku. Spróbuj podać ich kolory i nazwy
(gloves - rękawiczki). Posłuchaj piosenki i wskazuj odpowiednie ubrania na obrazku,
a następnie spróbuj zaśpiewać piosenkę.  Nagranie eDesk (3.22). 
Zeszyt ćwiczeń:
Str. 59, ćw. 3, 4. 
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony. 
 PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Klucz:
Ćw. 3
Ćw. 4
Lesson 2/Lekcja 2 (Clothes - Ubrania)
Podręcznik str. 62
Zadanie 7
Spójrz na zdjęcie - Look! Fashion show!/Pokaz mody. Zobacz w co ubrane są dzieci.
Spróbuj opisać kolejne osoby. Użyj następujących wyrażeń:
He’s/She’s wearing (a jacket)/ On/Ona nosi + ubranie (kurtkę).
A teraz posłuchaj nagrania i wskazuj na zdjęciu dzieci opisane w nagraniu. Nagranie eDesk (3.24). 
Przeczytaj zdania podane w zielonych ramkach i odszukaj opisaną osobę na zdjęciu
Zapis nagrania:
Klucz: Zdania w zielonych ramkach: 3, 4
Podręcznik str. 63
Zadanie 9
Spójrz na postacie na obrazku - Look! This is Woody, the cowboy. This is Bo Peep, the doll (lalka).
Zobacz jak są ubrane. Posłuchaj nagrania i wskaż postacie i ubrania, których nazwy usłyszysz w nagraniu.
Nagranie eDesk (3.25). 
Przeczytaj wyrażenia a - h. Powiedz, do której postaci odnoszą się te wyrażenia:
 do Bo - oznaczonej cyfrą 1 czy do Chudego - oznaczonego cyfrą 2.
Zapis nagrania:
Klucz: 
Zeszyt ćwiczeń:
str. 60, ćw. 5 i 6.
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
 PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Klucz:
Ćw. 5 
Ćw. 6
Zeszyt ćwiczeń:
str. 61, ćw. 7 i 8.
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Klucz:
Ćw. 7
Ćw. 8
W TYM TYGODNIU TYLKO 1 ZADANIE DLA CHĘTNYCH (-:
Zadanie dodatkowe na ocenę:
Na kartce od bloku narysuj swoją ulubioną osobę lub postać z bajki, książki w zaprojektowanym przez siebie stroju
(nie musisz koniecznie rysować, możesz też stworzyć postać według własnego pomysłu ((-:
Napisz nazwy ubrań po angielsku koło obrazka (np. a yellow hat). Opisz rysunek (przynajmniej 3 zdania). 
Użyj wyrażeń poznanych na lekcji: He’s/She’s wearing (a yellow hat)/ On/Ona nosi + ubranie.
Zrób zdjęcie zadania i prześlij mi je do 20 maja,
na adres: maankucharczyk@gmail.com, 
proszę podać klasę 2 a, b lub c  w tytule wiadomości.
Pozdrawiam serdecznie
Anna Kucharczyk
wakacyjna (-: zostawiamy na koniec)
Dzięki temu zobaczysz, czy wszystko zrobiłeś/ zrobiłaś dobrze.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Posłuchaj nagrania, wskaż produkty, których nazwy usłyszysz i podaj numer zdjęcia,
o którym mowa w nagraniu. (What’s for breakfast/lunch/ dinner? - Co jest na śniadanie, obiad,
kolację?/cereal - płatki śniadaniowe). Nagranie eDesk (2.52).
po prawej stronie wybieramy Class CD 3.
Klikamy w wybrane nagranie i słuchamy.
A teraz posłuchaj nagrania i powiedz, które produkty lubi jeść dziewczynka z nagrania.
Nagranie eDesk (2.53). (For breakfast I like/I don’t like… - na śniadanie lubię/nie lubię…)
Str. 48, ćw. 13, 14. Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
na adres: maankucharczyk@gmail.com,
proszę podać klasę 2 (a, b, c ) w tytule wiadomości.
Widziałeś film “Toy story 2”? Posłuchaj nagrania i wskaż na obrazku postacie i ubrania,
których nazwy usłyszysz w nagraniu. Nagranie eDesk (3.17).
Nagranie eDesk (3.18). Posłuchaj drugiej części nagrania i powtarzaj zdania:
str. 58, ćw. 1 (Nagranie eDesk 3.20) i 2.
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
30.04-06.05.2020r.
maankucharczyk@gmail.com, proszę podać klasę 2 (a, b, c ) w tytule wiadomości.
Jest to zadanie obowiązkowe, na ocenę ((-:
Poniżej 2 inne opowieści tego autora:
23.04 - 29.04.2020r.
Zadania na ocenę wysyłamy do środy 29.04.2020 r.
Na rozgrzewkę wykonaj proszę poniższe zadanie interaktywne:
a następnie CHECK MY ANSWERS (sprawdź moje odpowiedzi).
Dzięki temu zobaczysz, czy wszystko zrobiłeś/ zrobiłaś dobrze.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Zadanie 10
Mickey, Goofy , Donald Duck and Daisy) oraz zgadnij co się wydarzy.
A teraz posłuchaj i odpowiedź na pytanie (Does Donald like tomatoes?/Czy Donald lubi
pomidory?). Posłuchaj ponownie historyjki. Zatrzymuj nagranie po każdej wypowiedzi
i powtarzaj je na głos, możesz też odegrać historyjkę za pomocą słów i gestów.
po prawej stronie wybieramy Class CD 2.
Klikamy w wybrane nagranie i słuchamy.
str. 46, ćw. 9 i 10. Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
fish or carrots, Minnie)
Podręcznik str. 49
A teraz poćwiczymy zamawianie dań (Can I have (chicken), please?/Czy mogę prosić
o kurczaka).
Wysłuchaj nagrania i podaj nazwy dań, które zamawiają w restauracji członkowie rodziny.
Nagranie eDesk (2.49).
Str. 47, ćw. 11, 12. Nagranie eDesk (2.51). Wszystkie instrukcje do zadań są na dole
każdej strony. PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
strawberries -1, - ćw 12 - dziadek - chicken, carrots, strawberries; babcia - fish,
peas, ice cream).
twarze,napisz imiona) wraz z produktami, które lubią (przynajmniej 2 produkty).
Z drugiej strony napisz zagadkę według wzoru poniżej. Wybierz odpowiednią osobę She/He:
She/He doesn’t like (nazwa produktu, którego nie lubi) or (nazwa produktu,
którego nie lubi). She’s/He’s (wpisz imię).
Zrób zdjęcie rozwiązanych zadań w zeszycie ćwiczeń i prześlij mi je
do 29 kwietnia na adres: maankucharczyk@gmail.com,
proszę podać klasę 2 (a, b, c ) w tytule wiadomości.
https://www.youtube.com/wath?v=75NQK-Sm1YY
Technika dowolna, niech poniesie Cię wyobraźnia (-:
Gąsienica powinna zawierać produkty, które zjadła wraz z podpisem np. apple/jabłko
(przynajmniej 4 produkty(-:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhbEjsjL7ghtw9Zr0IZwTUAW1sQ89hhl5ENC8ePFEteETxXw2zpwVg9_SEFJj2xkaL4-NUzss8abE_qeIjXGLwBnplgl-35CMQNchkG1kQpTMSaNaO657DkCnhFZwQRhWjW2951wtv23z0m/s1600/35.png
Jeżeli potrzebujesz więcej inspiracji znajdziesz je w internecie wpisując w wyszukiwarce
np. The very hungry caterpillar crafts.
do 29 kwietnia na adres: maankucharczyk@gmail.com,
proszę podać klasę 2 (a, b, c ) w tytule wiadomości.
16.04 - 22.04. 2020r.
https://youtu.be/RE5tvaveVak
https://youtu.be/S2hX3N7mHYk
Napisz w zeszycie He i She/On, Ona i narysuj pod wyrazami 3 buźki bez ust.
A teraz posłuchaj nagrania i dorysuj każdej buźce uśmiechnięte lub smutne usta
( uśmiechnięte, jeśli dziecko z nagrania lubi dane warzywo, a smutne, jeśli go nie lubi).
Nagranie eDesk (2.43).
po prawej stronie wybieramy Class CD 2.
Klikamy w wybrane nagranie i słuchamy.
He/She doesn’t like (peas) - On/Ona nie lubi groszku;
She/ He likes + nazwa żywności.
str. 43, ćw. 4 (niektórzy już zrobili(-: ), str 44, ćw. 5 (Nagranie eDesk (2.44), ćw. 6.
Nie wysyłaj mi rozwiązań. Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
tomatoes/Nie lubi: carrots, onions. Chłopiec - Lubi: peas, carrots/Nie lubi: onions,
salad, tomatoes), ćw 6 - 1 - peas, salad, tomatoes; 2 - onions, salad, tomatoes)
Podręcznik str. 47
Linguini, a które Colette. Nagranie eDesk (2.45).
wyrazy:
likes/ doesn't like - lubi/nie lubi.
Str. 45, ćw. 7, 8. Nie wysyłaj mi rozwiązań. (instrukcje do zadań znajdują się na dole stron
w ćwiczeniach).
2 - likes, 3 - likes, 4 - doesn’t like, 5 - likes )
na adres: maankucharczyk@gmail.com, proszę podać klasę 2 (a, b, c )
w tytule wiadomości.
08.04.2020
i zwyczaje związane z Wielkanocą - EASTER (tylko dla chętnych :-)
- Z czym kojarzy Ci się Wielkanoc. Posłuchaj i powtórz:
i chowa zajączek wielkanocny (Easter Rabbit lub Easter Bunny),
- Czas na piosenkę:
- Jesteście ciekawi czy śwince Peppie udało się znaleźć Easter Bunny?
 Zobaczcie koniecznie (-:
02.04 - 08.04
- Zatańcz i zaśpiewaj wraz ze zwierzakami. You can dance (-:
- A teraz rapujemy.
Zadanie 1
Nagranie eDesk (2.35).
Logujemy się na eDesk, po prawej stronie wybieramy Class CD 2.
Klikamy w wybrane nagranie i słuchamy.
- Posłuchaj pierwszej części nagrania i powtórz słówka wskazując odpowiednie obrazki.
- Posłuchaj drugiej części nagrania i powtarzaj zdania.
Nagranie eDesk (2.39). Słowniczek:
Na adres: maankucharczyk@gmail.com, proszę podać klasę 2 (a, b, c ) w tytule wiadomości.
Narysuj na nim swój ulubiony produkt (możesz też stworzyć go w dowolnej technice np. z plasteliny).
Napisz na talerzu I like (nazwa produktu, który wybrałeś).
Wykorzystaj jedynie te materiały plastyczne, które posiadasz w domu.
Nie idź po nie specjalnie do sklepu, #zostańwdomu
proszę podać klasę 2 (a, b, c ) w tytule wiadomości.
01.04. 2020
bloga podczas zdalnego nauczania. Mam nadzieję, że to rozwiązanie się Wam spodoba i
znacznie ułatwi naszą współpracę w zdalnym nauczaniu. Doradzam skopiowanie linku do
bloga (działa on przy dostępie do internetu z komputera, telefonu komórkowego nawet,
jeśli nie ma dostępu do dziennika elektronicznego Vulcan).
tygodniu (termin nieprzekraczalny). Wszystkie zadania będą szczegółowo
opisane komentarzem i instrukcjami i będą zawierały linki bezpośrednio do stron lub zadań.
Nie wszystkie zadania podlegają ocenie (zaznaczę każdorazowo, które zadania będą
oceniane). Będą pojawiały się zadania obowiązkowe dla wszystkich oraz zadania
dodatkowe dla chętnych.
znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu
materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty piosenek):
dedykowany nauce języka angielskiego, w którym uczeń otrzymuje dostęp do wielu
materiałów multimedialnych pomocnych w utrwalaniu słów, wyrażeń i struktur gramatycznych
(tu zanjdują się nagrania, gry i zabawy oraz podręcznik i ćwiczenia w wersji online).
Pod tym linkiem znajduje się strona, na której trzeba się zarejestrować:
języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań
upływa w środę 01.04. 2020 r.
mi swoich odpowiedzi na te zadania.
- Słownictwo ( nowe słówka zapisz do zeszytu):
- Posłuchaj nagrania na platformie eDesk i wskazuj zwierzęta, o których mowa w
 nagraniu ( nagranie 2.35). Czy teraz już wiesz jak wygląda platypus - dziobak?
 Spróbuj powtórzyć zdania z nagrania oraz przeczytać opisy zwierząt na głos.
Uzupełnij tekst brakującymi wyrazami z ramki. Przepisz opis do zeszytu.
Przykład 1: It’s a snake.
Zadania na ocenę:
adres: maankucharczyk@gmail.com, proszę podać klasę 2 (a, b, c ) w
tytule wiadomości.
Zadanie dodatkowe:
Zad 2.
go skonstruować, używając materiałów plastycznych, które posiadasz w domu.
Wykonaj pracę w dowolnej technice. Dołącz do pracy podpisy części ciała zwierzęcia,min
( patrz ćw 13, str 40 - zeszyt ćwiczeń).
Nie idź po nie specjalnie do sklepu, #zostańwdomu
klasę 2 (a, b, c ) w tytule wiadomości.
nie będą uwzględniane.

Dziękujemy i również pozdrawiamy
OdpowiedzUsuń