2b


15.06 - 25.06

Zapraszam na ostatni materiał z języka angielskiego w tym roku ((-:
Dwie ostatnie lekcje (ze względu na wcześniejsze dni wolne od nauki) wypadają 23 i 25 czerwca.
Postanowiłam, że podam zadania  dziś i wtedy łatwiej będzie zaplanować wykonanie tych zadań
utrwalająco -powtórzeniowych przez dzieci. 


W TYM TYGODNIU NIE MA ZADAŃ NA OCENY(-:

Rozgrzewka:

Zaczynamy od wakacyjnej piosenki z Waszymi ulubieńcami.
Zobaczcie co uwielbiają robić podczas wakacji ((-:

https://youtu.be/mVhh0oATqBI


Powtórzenie i utrwalenie wiadomości dział 7


Środki transportu:


Jakie dźwięki wydają pojazdy? posłuchajcie:

https://youtu.be/K0yyw8Fk1Uk


Piosenki:

https://youtu.be/66Ce3ilcAz4

https://youtu.be/NYMzlJZjXFs

https://youtu.be/BdrZWu2dZ4c


Natura:


Piosenki:

Zapraszam na wesołe przygody niedźwiadka:

https://youtu.be/mmjbF3A30eQ

https://youtu.be/KCLjdL8g-8s


Słówka poznane w dziale 7:


Ćwiczenia:

Str. 54, 55, 56, 77/ćw. 9 - 14, 1 i 2.


Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach
(przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na zielonym pasku na dole strony,
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!

PONIŻEJ PODAJĘ ROZWIĄZANIA:


Lubicie zdjęcia z wakacji? Mam dla Was zdjęcia z wakacji Waszych ulubieńców.
Czas na dalszy ciąg wakacyjnych opowieści ((-:

https://youtu.be/Xg5i9rxxuJM


A teraz czas poznać morskie zwierzaki:

https://youtu.be/ls5hoi9t2UE

https://youtu.be/Oxw6FoUNeT4


Zapraszam na plażę:

https://youtu.be/PgvvLNsO5Q8



DZIĘKUJĘ WAM ZA WASZĄ WSPANIAŁĄ PRACĘ PODCZAS ZDALNEGO NAUCZANIA

ŻYCZĘ WAM SŁONECZNYCH, RADOSNYCH I ZDROWYCH WAKACJI (-:


Anna Kucharczyk





04.06 - 10.06.2020r.


Poniższy materiał obejmuje 2 jednostki lekcyjne z działu :

Unit 7 Our World - Nasz świat - Poznamy nazwy elementów krajobrazu
oraz nazwy środków transportu.

W TYM TYGODNIU NIE MA ZADAŃ NA OCENY(-:

Powtórka:

Ubrania powtarzamy zdania:
https://youtu.be/_Y_fNXEu0tA


Zapraszam na 2 krótkie historyjki o ubraniach:

https://youtu.be/Hs3La4_sZk0

https://youtu.be/-VwWkIEANTM


Rozgrzewka:

Poznajcie różne środki transportu śpiewająco:

https://youtu.be/YU8VOhXpLi0

https://youtu.be/Kpoze1QKOCY

https://youtu.be/48OXJtf8c3E

Piosenka i słownictwo związane z naturą:
https://youtu.be/bi3nHgwxssc

https://youtu.be/PaiNKEcaHEc


Lesson 1/Lekcja 1

Podręcznik str. 52

Zadanie 1

Spójrz na obrazek Look! This is Dusty. He’s a plane (a plane/samolot).
Widziałeś  film Samoloty?

Posłuchaj nagrania i wskaż na obrazku elementy, których nazwy usłyszysz w nagraniu.

Nagranie eDesk (3.1). 

Logujemy się na eDesk.

Wchodzimy w zakładki- szkoła podstawowa- język angielski i wybieramy

New English Adventure 2, po prawej stronie wybieramy Class CD 3.

Klikamy w wybrane nagranie i słuchamy.

Słowniczek:

Field - Pole;

Forest - Las;

Lake - Jezioro;

Mountain - Góra;

River - Rzeka;

Town - Miasto;

Zapamiętaj:
Jeżeli chcemy zwrócić uwagę na to, że coś się gdzieś znajduje,
gdzieś jest, używamy konstrukcji;

There is/There’s + rzeczownik w liczbie pojedynczej (a river)
There are + rzeczownik w liczbie mnogiej (three mountains)

Transkrypcja:


Zadanie 2

Spójrz na obrazki przedstawiające elementy krajobrazu.
Posłuchaj pierwszej części nagrania i powtórz słówka wskazując odpowiednie obrazki.
Nagranie eDesk (3.2). Posłuchaj drugiej części nagrania i powtarzaj zdania:

Transkrypcja:

Podręcznik str. 53
Zadanie 4

Spójrz na obrazek i powiedz ile widzisz rzek: How many rivers?
A teraz przeczytaj głośno wyrazy pod obrazkiem.
Policz wymienione elementy krajobrazu, a następnie posłuchaj nagrania
i sprawdź swoje odpowiedzi.
Nagranie eDesk (3.4). 

Transkrypcja:

Odpowiedzi:

Zadanie 5

Jeżeli masz ochotę posłuchaj i zaśpiewaj piosenkę. Nagranie eDesk (3.5).

W TYM TYGODNIU NIE MA ZADAŃ NA OCENY(-:
(ps. I nie będzie ich już do końca roku:-)



Zeszyt ćwiczeń:
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony. NA ZIELONYM PASKU.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Powtórzenie:
Str. 64, ćw 13 i 14 ( tie - krawat, cap - czapka z daszkiem)

Str. 50, ćw. 1 i 2.



Str. 51, ćw 3 i 4.


Lesson 2/Lekcja 2
Rozgrzewka:

Mam dla Was wiosenną bajkę - Spring Has Come!
https://youtu.be/38xwpe8NFOI

Czas na podróż z Waszymi ulubieńcami:
https://youtu.be/Ut-HbauKzDw

I na zagadki:
https://youtu.be/QxoqW84ec-M

Podręcznik str. 54
Zadanie 6
Spójrz na zdjęcia. Look! Means of transport/Środki transportu.
Posłuchaj nagrania, wskazuj obrazki i powtarzaj zdania.

Nagranie eDesk (3.7).

Słowniczek:

Boat - Łódka;
Bus - autobus;
Car - Samochód;
Lorry - Ciężarówka;
Plane - Samolot;
Tractor;
Train - Pociag;
Sky - Niebo;
Transkrypcja:

Zeszyt ćwiczeń:
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony. NA ZIELONYM PASKU.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Str. 52, ćw. 5 i 6.


Str. 53, ćw 8.

Pozdrawiam serdecznie

Anna Kucharczyk



28.05 - 03.06. 2020r.




Dziś wyjątkowa lekcja:

Children's Day. Dzień Dziecka


Jak się dziś macie? Are you happy today? Super ((-:
Razem  z Waszymi ulubieńcami Życzę Wam radosnych uśmiechów każdego dnia ((-:

Zapraszam na piosenkę i taniec:

https://youtu.be/dUXk8Nc5qQ8


I oczywiście na pyszny deser ((-: z piosenką: What’s Your Favorite Flavor Of Ice Cream?

https://youtu.be/uWegqqriRw0



Kiedy zamknę oczy i przypomnę sobie swoje dzieciństwo, widzę:


puszkę z cukierkami w kuchni u moich Dziadków (zawsze była pełna łakoci!)


 wyprawy rowerowe z rodzicami


zabawy w piratów z kuzynami 


rodzinne wyjazdy nad jezioro pod namiot i wyczekiwanie na wieczorne ognisko (-:



Zobaczcie co uwielbiają robić dzieci gdy są szczęśliwe:

https://youtu.be/71hqRT9U0wg


ZADANIE OBOWIĄZKOWE NA OCENĘ ((-:


a Tobie -  z czym Ci się kojarzy Twoje dzieciństwo?


Kto jest zawsze obok Ciebie?


Co sprawia, że jesteś wesoły?


Dzięki komu masz nowe wspomnienia, których nie zapomnisz do końca życia?



Narysuj mi to proszę!


Ale........

.

.

.


Żeby nie było tak łatwo -  dodaj kilka słów/haseł na swoim plakacie po angielsku dotyczących rzeczy,
wspomnień przedstawionych na rysunku
(poniżej znajdziesz kilka podpowiedzi,
ale oczywiście liczę na Twoje pomysły!)


Uwaga uwaga- jedno słówko musi być dla Ciebie zupełnie nowe!

(Znaczenie słów możesz sprawdzić np. na babla.pl)



Radość - happiness;


Wesoły- happy


Fun - zabawa


Love - miłość


Candyfloss - wata cukrowa


Funfair - wesołe miasteczko


Toys - zabawki

 Szkoła - school;p


Family/ brother/sister...


Ride a bike - jeździć na rowerze...


Użyj dowolnej techniki/materiałów, a swoją sfotografowaną pracę wyślij do 3 czerwca,
na adres: maankucharczyk@gmail.com.


Pozdrawiam serdecznie

Anna Kucharczyk





 21.05 - 28.05.2020r.


Poniższy materiał obejmuje 2 jednostki lekcyjne z działu :

Unit 8 What’s he wearing?/Clothes - Ubrania.

W TYM TYGODNIU TYLKO 1 ZADANIE DLA CHĘTNYCH (-:

Zadania na ocenę wysyłamy do środy 27.05.2020 r.


Rozgrzewka:

Zapraszam na wspólne mycie rąk z wesołymi zwierzakami.
Zobaczysz jakie czynności wykonujemy podczas mycia rąk i jak one brzmią w języku angielskim.

A zatem czas na mycie rąk: WASH YOUR HANDS ((-:

https://youtu.be/dDHJW4r3elE


Dzień Mamy tuż, tuż. Zapraszam Was na historyjkę:

https://youtu.be/fVzWGtzjLj0


Powtórzenie:

Jakie ubrania lubisz nosić latem? Posłuchaj i powtórz.

https://youtu.be/xAkBpf_mvx0


Jakie ubrania lubisz nosić zimą? Posłuchaj i powtórz.
https://youtu.be/BpfYH_KLtY8


Posłuchaj i powtórz słówka dotyczące ubrań oraz pogody:

https://youtu.be/5e3kVR3wSSM


Lesson 1/Lekcja 1

Podręcznik str. 64

Zadanie 11

Czas na historyjkę. Spójrz na obrazki i wskaż bohaterów historyjki (Look! Mickey and Pluto)
oraz zgadnij co się wydarzy.
A teraz posłuchaj i odpowiedź na pytanie (
Has Minnie got a raincoat?/Czy Minnie ma płaszcz przeciwdeszczowy?).
Posłuchaj ponownie historyjki (umbrella - parasol, rain - deszcz)


Zatrzymuj nagranie po każdej wypowiedzi i powtarzaj je na głos, możesz też odegrać historyjkę
za pomocą słów i gestów. 

Nagranie eDesk (3.27/3.28). 

Logujemy się na eDesk.

Wchodzimy w zakładki- szkoła podstawowa- język angielski i wybieramy
New English Adventure 2, po prawej stronie wybieramy Class CD 3.
Klikamy w wybrane nagranie i słuchamy.

Zeszyt ćwiczeń:
str. 62, ćw. 9 i 10. Nagranie eDesk (3.29).
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Rozwiązania zadań:
Transkrypcja:

Ćw. 10
blue jacket, red boots, red skirt, wearing;
Lesson 2/Lekcja 2
Podręcznik str. 65

Zadanie 13
A teraz poćwiczymy opisywanie postaci. Spójrz na Matta i jego rodzinę.
Czy poznajesz postaci, za które są przebrani członkowie rodziny? (Look! A family at the party).
Wysłuchaj nagrania i wskaż na obrazku Matta oraz członków jego rodziny
Nagranie eDesk (3.30).
Rozwiązania zadań:
Transkrypcja:

Zadanie 14
Przeczytaj zdania 1 - 5, dotyczące Matta, powiedz YES lub NO
oraz podaj właściwe zdania.
Rozwiązania zadań:

Zeszyt ćwiczeń:
Str. 63, ćw. 11, 12.
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Rozwiązania zadań:
Ćw. 11

Ćw. 12

Zadanie dla chętnych na ocenę: 
Zeszyt ćwiczeń:
str. 78, ćw. 1 i 2. 

Zrób zdjęcie zadań i prześlij mi je do 27 maja
na adres: maankucharczyk@gmail.com,
proszę podać klasę 2 (a, b, c ) w tytule wiadomości.


HAPPY MOTHER’S DAY ((-:

Zadanie dodatkowe- (nie na ocenę)


Jeśli masz ochotę, przygotuj coś miłego dla swojej mamy z okazji Jej święta:

Oto moje propozycje:

https://cutediyprojects.com/diy/30-cute-and-creative-diy-mothers-day-cards-every-child-can-make/


https://www.redtedart.com/mothers-day-crafts/


Albo po prostu.... mocno przytul swoją mamę i powiedz jak bardzo ją kochasz!:-) 

(To zawsze działa:-)


Pozdrawiam serdecznie

Anna Kucharczyk

14.05 - 20.05.2020r.


Poniższy materiał obejmuje 2 jednostki lekcyjne z działu:

Unit 8 What’s he wearing?/Clothes - Ubrania
W TYM TYGODNIU TYLKO 1 ZADANIE DLA CHĘTNYCH (-:
Zadania na ocenę wysyłamy do środy 20.05.2020 r.


Lesson 1/Lekcja 1 (Clothes - Ubrania)

Bajka:

Dziś zaczynamy od bajki, wiem, że bardzo je polubiliście ((-:. Znacie bajkę - Nowe szaty cesarza?
*Klasyczna baśń Hansa Christiana Andersena opowiada historię wyjątkowego próżnego cesarza,
zainteresowanego wyłącznie kupowaniem nowych strojów, nie zaś dobrem swoich poddanych.
Któregoś dnia słabość władcy postanawiają wykorzystać zręczni oszuści, podający się za znakomitych krawców.
Ich intryga sprytnie wykorzystuje niezdolność cesarskiego otoczenia do odkrycia prawdy – okazuje się bowiem,
że strach przed utratą pozycji na dworze jest silniejszy niż zdrowy rozsądek.
Kto będzie miał odwagę, aby głośno wypowiedzieć prawdę o nowych szatach cesarza?


Czas na bajkę w wersji angielskiej dla dzieci.
Przy okazji powtórzymy nazwy ubrań. Mam nadzieję, że Wam się spodoba, miłego oglądania(-:

"The Emperor's New Clothes," a fairy tale:
https://youtu.be/Grk-_ulsdCQ


Rozgrzewka:

Posłuchaj i spróbuj zaśpiewać piosenkę:

https://youtu.be/jdgZFLKRZ0A


Posłuchaj i powtórz słówka:

https://youtu.be/Q_EwuVHDb5U


Zgadnij co to za ubranie:

https://youtu.be/gQGwp7iNRCE


Podręcznik str. 61

Zadanie 4

Spójrz na zdjęcia dzieci (Children). Potrafisz powiedzieć po angielsku w co są ubrane?
(
Użyj wyrażenia I’m wearing + ubranie/Noszę...). A teraz posłuchaj nagrania i podaj numery zdjęć,
do których odnoszą się poszczególne wypowiedzi. 

Posłuchaj nagrania raz jeszcze i powtarzaj wypowiedzi na głos.
Nagranie eDesk (3.21). 

Logujemy się na eDesk.

Wchodzimy w zakładki- szkoła podstawowa- język angielski i wybieramy New English Adventure 2,

po prawej stronie wybieramy Class CD 3.

Klikamy w wybrane nagranie i słuchamy.

Słowniczek:

Raincoat - płaszcz przeciwdeszczowy;

Sun hat - kapelusz przeciwsłoneczny;

Wellies - kalosze;
Jeżeli pytamy się kogoś o to jak jest ubrany mówimy: What are you wearing?
A jak opisujemy co mamy na sobie mówimy
I’m wearing + ubranie (a red hat)/ Noszę... 

Put on + ubranie your ( hat)/Take off your (hat) - Nałóż.../Zdejmij...


Zapis nagrania:


Klucz: 1, 4, 3;


Zadanie 6
Czas na piosenkę. Spójrz na ubrania na obrazku. Spróbuj podać ich kolory i nazwy
(
gloves - rękawiczki). Posłuchaj piosenki i wskazuj odpowiednie ubrania na obrazku,
a następnie spróbuj zaśpiewać piosenkę. 
Nagranie eDesk (3.22). 

Zeszyt ćwiczeń:

Str. 59, ćw. 3, 4.
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.

Klucz:
Ćw. 3

Ćw. 4

Lesson 2/Lekcja 2 (Clothes - Ubrania)


Podręcznik str. 62

Zadanie 7

Spójrz na zdjęcie - Look! Fashion show!/Pokaz mody. Zobacz w co ubrane są dzieci.
Spróbuj opisać kolejne osoby. Użyj następujących wyrażeń:
He’s/She’s wearing (a jacket)/ On/Ona nosi + ubranie (kurtkę).
A teraz posłuchaj nagrania i wskazuj na zdjęciu dzieci opisane w nagraniu.
Nagranie eDesk (3.24).
Przeczytaj zdania podane w zielonych ramkach i odszukaj opisaną osobę na zdjęciu



Zapis nagrania:

Klucz: Zdania w zielonych ramkach: 3, 4

Podręcznik str. 63


Zadanie 9

Spójrz na postacie na obrazku - Look! This is Woody, the cowboy. This is Bo Peep, the doll (lalka).
Zobacz jak są ubrane. Posłuchaj nagrania i wskaż postacie i ubrania, których nazwy usłyszysz w nagraniu.
Nagranie eDesk (3.25).
Przeczytaj wyrażenia a - h. Powiedz, do której postaci odnoszą się te wyrażenia:
do Bo - oznaczonej cyfrą 1 czy do Chudego - oznaczonego cyfrą 2.


Zapis nagrania:


Klucz:

Zeszyt ćwiczeń:

str. 60, ćw. 5 i 6.
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.

Klucz:


Ćw. 5

Ćw. 6

Zeszyt ćwiczeń:

str. 61, ćw. 7 i 8.
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.

Klucz:
Ćw. 7

Ćw. 8

W TYM TYGODNIU TYLKO 1 ZADANIE DLA CHĘTNYCH (-:
Zadanie dodatkowe na ocenę:

Na kartce od bloku narysuj swoją ulubioną osobę lub postać z bajki, książki w zaprojektowanym przez siebie stroju
(nie musisz koniecznie rysować, możesz też stworzyć postać według własnego pomysłu ((-:
Napisz nazwy ubrań po angielsku koło obrazka (np. a yellow hat). Opisz rysunek (przynajmniej 3 zdania).

Użyj wyrażeń poznanych na lekcji: He’s/She’s wearing (a yellow hat)/ On/Ona nosi + ubranie.

Zrób zdjęcie zadania i prześlij mi je do 20 maja,
na adres:
maankucharczyk@gmail.com,
proszę podać klasę 2 a, b lub c  w tytule wiadomości.
Pozdrawiam serdecznie
Anna Kucharczyk

07.05 - 14.05.2020r.

Poniższy materiał obejmuje 2 jednostki lekcyjne z działów :
Unit 6 He likes cheese!/Food - Żywność/Powtórzenie wiadomości.
Unit 8 What’s he wearing?/Clothes - Ubrania (dział 7 tematyka bardziej
wakacyjna (-: zostawiamy na koniec)
Zadania na ocenę wysyłamy do środy 13.05.2020 r.

Lesson 1/Lekcja 1 (Powtórzenie wiadomości)

Rozgrzewka:
Posłuchaj i spróbuj zaśpiewać piosenkę:

Joshy próbuje nowych produktów. Zobacz czy mu smakuja (-:

Wykonaj proszę poniższe zadania interaktywne:

Po rozwiązaniu zadań, kliknij FINISH (koniec), a następnie CHECK MY ANSWERS (sprawdź moje odpowiedzi).
Dzięki temu zobaczysz, czy wszystko zrobiłeś/ zrobiłaś dobrze.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Podręcznik str. 50
Zadanie 14
Jak myślisz z jakich produktów powinien się składać zdrowy posiłek?
Posłuchaj nagrania, wskaż produkty, których nazwy usłyszysz i podaj numer zdjęcia,
o którym mowa w nagraniu. (What’s for breakfast/lunch/ dinner? - Co jest na śniadanie, obiad,
kolację?/cereal - płatki śniadaniowe). Nagranie eDesk (2.52). 
Logujemy się na eDesk.
Wchodzimy w zakładki- szkoła podstawowa- język angielski i wybieramy New English Adventure 2,
po prawej stronie wybieramy Class CD 3.
Klikamy w wybrane nagranie i słuchamy.

Zapis nagrania:

Klucz: 3, 1, 2.

Zadanie 15
Spójrz na zdjęcia. Wskazuj produkty i podaj ich angielskie nazwy.
A teraz posłuchaj nagrania i powiedz, które produkty lubi jeść dziewczynka z nagrania.
 Nagranie eDesk (2.53). (For breakfast I like/I don’t like… - na śniadanie lubię/nie lubię…)

Zapis nagrania:
Klucz:

Zadanie na ocenę:
Zeszyt ćwiczeń:
Str. 48, ćw. 13, 14. Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony. 
Zrób zdjęcie rozwiązanych zadań w zeszycie ćwiczeń i prześlij mi je do 13 maja 
na adres: maankucharczyk@gmail.com,
proszę podać klasę 2 (a, b, c ) w tytule wiadomości.
Lesson 2/Lekcja 2 (Clothes - Ubrania)(dział 7 tematyka bardziej wakacyjna (-: zostawiamy na koniec)

Podręcznik str. 60
Zadanie 1
Spójrz na obrazek (This is Andy (chłopiec)/This is Woody (kowboj).
Widziałeś film “Toy story 2”? Posłuchaj nagrania i wskaż na obrazku postacie i ubrania,
których nazwy usłyszysz w nagraniu. Nagranie eDesk (3.17).
Zapis nagrania:
Zadanie 2
Spójrz na obrazki. Znasz nazwy tych ubrań?
Posłuchaj pierwszej części nagrania i powtórz słówka wskazując odpowiednie obrazki.
 Nagranie eDesk (3.18). Posłuchaj drugiej części nagrania i powtarzaj zdania:

Słowniczek:
Jeans - dżinsy;
Scarf - szalik;
Shorts - szorty;
Belt - pasek;
Socks - skarpetki;
Trainers - trampki;
Hat - kapelusz, czapka;
T - shirt - koszulka ;
Shirt - koszula;
I’m wearing + ubranie - Noszę
He’s/She’s wearing + ubranie - On/Ona nosi
Zeszyt ćwiczeń:
str. 58, ćw. 1 (Nagranie eDesk 3.20) i 2. 
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
 PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Zapis nagrania/Klucz:

Pozdrawiam serdecznie
Anna Kucharczyk


07.05 - 14.05.2020r.

Poniższy materiał obejmuje 2 jednostki lekcyjne z działów :
Unit 6 He likes cheese!/Food - Żywność/Powtórzenie wiadomości.
Unit 8 What’s he wearing?/Clothes - Ubrania (dział 7 tematyka bardziej
wakacyjna (-: zostawiamy na koniec)
Zadania na ocenę wysyłamy do środy 13.05.2020 r.

Lesson 1/Lekcja 1 (Powtórzenie wiadomości)

Rozgrzewka:
Posłuchaj i spróbuj zaśpiewać piosenkę:
Joshy próbuje nowych produktów. Zobacz czy mu smakuja (-:
Wykonaj proszę poniższe zadania interaktywne:

Po rozwiązaniu zadań, kliknij FINISH (koniec), a następnie CHECK MY ANSWERS (sprawdź moje odpowiedzi).
Dzięki temu zobaczysz, czy wszystko zrobiłeś/ zrobiłaś dobrze.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Podręcznik str. 50
Zadanie 14
Jak myślisz z jakich produktów powinien się składać zdrowy posiłek?
Posłuchaj nagrania, wskaż produkty, których nazwy usłyszysz i podaj numer zdjęcia,
o którym mowa w nagraniu. (What’s for breakfast/lunch/ dinner? - Co jest na śniadanie, obiad,
kolację?/cereal - płatki śniadaniowe). Nagranie eDesk (2.52). 
Logujemy się na eDesk.
Wchodzimy w zakładki- szkoła podstawowa- język angielski i wybieramy New English Adventure 2,
po prawej stronie wybieramy Class CD 3.
Klikamy w wybrane nagranie i słuchamy.
Zapis nagrania:
Klucz: 3, 1, 2.

Zadanie 15
Spójrz na zdjęcia. Wskazuj produkty i podaj ich angielskie nazwy.
A teraz posłuchaj nagrania i powiedz, które produkty lubi jeść dziewczynka z nagrania.
 Nagranie eDesk (2.53). (For breakfast I like/I don’t like… - na śniadanie lubię/nie lubię…)

Zapis nagrania:
Klucz:
Zadanie na ocenę:
Zeszyt ćwiczeń:
Str. 48, ćw. 13, 14. Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony. 
Zrób zdjęcie rozwiązanych zadań w zeszycie ćwiczeń i prześlij mi je do 13 maja 
na adres: maankucharczyk@gmail.com,
proszę podać klasę 2 (a, b, c ) w tytule wiadomości.
Lesson 2/Lekcja 2 (Clothes - Ubrania)(dział 7 tematyka bardziej wakacyjna (-: zostawiamy na koniec)

Podręcznik str. 60
Zadanie 1
Spójrz na obrazek (This is Andy (chłopiec)/This is Woody (kowboj).
Widziałeś film “Toy story 2”? Posłuchaj nagrania i wskaż na obrazku postacie i ubrania,
których nazwy usłyszysz w nagraniu. Nagranie eDesk (3.17).
Zapis nagrania:
Zadanie 2
Spójrz na obrazki. Znasz nazwy tych ubrań?
Posłuchaj pierwszej części nagrania i powtórz słówka wskazując odpowiednie obrazki.
 Nagranie eDesk (3.18). Posłuchaj drugiej części nagrania i powtarzaj zdania:

Słowniczek:
Jeans - dżinsy;
Scarf - szalik;
Shorts - szorty;
Belt - pasek;
Socks - skarpetki;
Trainers - trampki;
Hat - kapelusz, czapka;
T - shirt - koszulka ;
Shirt - koszula;
I’m wearing + ubranie - Noszę
He’s/She’s wearing + ubranie - On/Ona nosi
Zeszyt ćwiczeń:
str. 58, ćw. 1 (Nagranie eDesk 3.20) i 2. 
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
 PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Zapis nagrania/Klucz:
Pozdrawiam serdecznie
Anna Kucharczyk

30.04-06.05.2020r.

W tym tygodniu odkładamy na bok podręczniki i ćwiczenia:-))
Ogłaszam ten tydzień Wielkim Tygodniem Angielskich Bajek!

Chciałabym, żebyście obejrzeli/posłuchali/poczytali sobie bajki,
a następnie na ich podstawie narysowali ilustrację do jednej z nich
(z dopiskiem tytułu bajki lub imieniem bohatera po angielsku) i wysłali na mojego maila:
 maankucharczyk@gmail.com, proszę podać klasę 2 (a, b, c ) w tytule wiadomości.

Jest to zadanie obowiązkowe, na ocenę ((-:
Zadanie na ocenę wysyłamy do środy 06.05.2020 r.

Mam tylko jedną prośbę- nie oglądajcie tych wszystkich bajek za jednym zamachem:-)
Dziękuję!
Miłego oglądania!

Pete the Cat

“Nawet nie wiesz jak bardzo Cię kocham”/ “Guess How Much I Love You”

Birthday Party

Bajka o Gruffalo

“Tug the Pup- Big Pig”

“Where's Spot?”

Bajki Erica Carla: Ostatnio poznaliście - The Very Hungry Caterpillar.
Poniżej 2 inne opowieści tego autora:

“The Mixed-Up Chameleon”

“Papa, Please Get The Moon For Me”


Pozdrawiam serdecznie
Anna Kucharczyk



23.04 - 29.04.2020r.

Poniższy materiał obejmuje 2 jednostki lekcyjne z działu :
Unit 6 He likes cheese! - On lubi ser.
Zadania na ocenę wysyłamy do środy 29.04.2020 r.
Powtórka i rozgrzewka:
Posłuchaj jakie owoce wesołe zwierzaki jedzą każdego dnia. Zapraszam na piosenkę:

Na rozgrzewkę wykonaj proszę poniższe zadanie interaktywne:
Po rozwiązaniu zadań, kliknij FINISH (koniec),
a następnie CHECK MY ANSWERS (sprawdź moje odpowiedzi).

Dzięki temu zobaczysz, czy wszystko zrobiłeś/ zrobiłaś dobrze.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
Lesson 1/Lekcja 1
Podręcznik str. 48

Zadanie 10
Czas na historyjkę. Spójrz na obrazki i wskaż bohaterów historyjki (Look! Minnie,
Mickey, Goofy , Donald Duck and Daisy
) oraz zgadnij co się wydarzy.
A teraz posłuchaj i odpowiedź na pytanie (
Does Donald like tomatoes?/Czy Donald lubi
pomidory?). Posłuchaj ponownie historyjki. Zatrzymuj nagranie po każdej wypowiedzi
i powtarzaj je na głos, możesz też odegrać historyjkę za pomocą słów i gestów. 
Nowe wyrażenia:
Can I have (onions), please?/ Czy mogę prosić o cebulę
Here you are!/ Proszę bardzo
Soup’s ready!/ Zupa gotowa. Nagranie eDesk (2.47/2.48). 
Logujemy się na eDesk.
Wchodzimy w zakładki- szkoła podstawowa- język angielski i wybieramy New English Adventure 2,
po prawej stronie wybieramy Class CD 2.

Klikamy w wybrane nagranie i słuchamy.
Zeszyt ćwiczeń:
str. 46, ćw. 9 i 10. Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony. 
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
*(odp: ćw 9 - Mickey, Daisy, ćw 10 - tomatoes, soup, Donald, mushrooms,
fish or carrots, Minnie)
Lesson 2/Lekcja 2
Podręcznik str. 49
Zadanie 12
A teraz poćwiczymy zamawianie dań (Can I have (chicken), please?/Czy mogę prosić
o kurczaka).

Wysłuchaj nagrania i podaj nazwy dań, które zamawiają w restauracji członkowie rodziny.
Nagranie eDesk (2.49). 
Zeszyt ćwiczeń:
Str. 47, ćw. 11, 12.  Nagranie eDesk (2.51).  Wszystkie instrukcje do zadań są na dole
każdej strony.
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ MI TYCH ODPOWIEDZI.
*(odp: ćw 11 chicken - 1, fish - 2, peas - 2, carrots - 1, ice cream - 2,
strawberries -1,
- ćw 12 - dziadek - chicken, carrots, strawberries; babcia - fish,
peas, ice cream).
Zadanie na ocenę: (Za to zadanie max ocena to 6 )
Na podstawie ćwiczeń str. 46 STWÓRZ SWOJĄ ZAGADKĘ.
Podziel kartkę A4 na pół. Z jednej strony namaluj dwie osoby z rodziny (mogą być tylko
twarze,napisz imiona) wraz z produktami, które lubią (przynajmniej 2 produkty).
Z drugiej strony napisz zagadkę według wzoru poniżej. Wybierz odpowiednią osobę
She/He:
She/He likes (nazwa produktu 1). She/He likes (nazwa produktu 2).
She/He doesn’t like (nazwa produktu, którego nie lubi) or (nazwa produktu,
którego nie lubi). She’s/He’s (wpisz imię).


Zrób zdjęcie rozwiązanych zadań w zeszycie ćwiczeń i prześlij mi je
do 29 kwietnia na adres: maankucharczyk@gmail.com,
proszę podać klasę 2 (a, b, c ) w tytule wiadomości.
Zadanie dla chętnych na ocenę: (Za to zadanie max ocena to 6 )
Zapraszam do wysłuchania bajki o ‘Bardzo głodnej gąsienicy’:
 https://www.youtube.com/wath?v=75NQK-Sm1YY
A teraz wykonaj własną gąsienicę THE VERY HUNGRY CATERPILLAR.
Technika dowolna, niech poniesie Cię wyobraźnia (-:
Gąsienica powinna zawierać produkty, które zjadła wraz z podpisem np. apple/jabłko
(
przynajmniej 4 produkty(-:
Poniżej zamieszczam jedną inspirację:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhbEjsjL7ghtw9Zr0IZwTUAW1sQ89hhl5ENC8ePFEteETxXw2zpwVg9_SEFJj2xkaL4-NUzss8abE_qeIjXGLwBnplgl-35CMQNchkG1kQpTMSaNaO657DkCnhFZwQRhWjW2951wtv23z0m/s1600/35.png
Jeżeli potrzebujesz więcej inspiracji znajdziesz je w internecie wpisując w wyszukiwarce
np. The very hungry caterpillar crafts. 
Zrób zdjęcie rozwiązanych zadań w zeszycie ćwiczeń i prześlij mi je
do 29 kwietnia na adres: maankucharczyk@gmail.com,
proszę podać klasę 2 (a, b, c ) w tytule wiadomości.
Pozdrawiam serdecznie
Anna Kucharczyk

16.04 - 22.04. 2020r.

Poniższy materiał obejmuje 2 jednostki lekcyjne z działu :
Unit 6 He likes cheese! - On lubi ser. Zadania na ocenę wysyłamy do środy 22.04.2020 r.

Zaczynamy od powtórki i rozgrzewki (-:
Powtórka i rozgrzewka:
Czy ty też lubisz pomagać w gotowaniu. Zapraszam na piosenkę:
https://youtu.be/RE5tvaveVak
A teraz powtórz słówka:
https://youtu.be/S2hX3N7mHYk

Lesson 1/Lekcja 1

Podręcznik str. 46
Zadanie 6
Spójrz na obrazki - Look! The boy, the girl and food/ chłopiec, dziewczyna i żywność.
Napisz w zeszycie
He i She/On, Ona i narysuj pod wyrazami 3 buźki bez ust.
A teraz posłuchaj nagrania i dorysuj każdej buźce uśmiechnięte lub smutne usta
( uśmiechnięte, jeśli dziecko z nagrania lubi dane warzywo, a smutne, jeśli go nie lubi).
Nagranie eDesk (2.43). 
Logujemy się na eDesk.
Wchodzimy w zakładki- szkoła podstawowa- język angielski i wybieramy New English Adventure 2,
po prawej stronie wybieramy Class CD 2.

Klikamy w wybrane nagranie i słuchamy.

Słowniczek:
He/She likes (peas) - On/Ona lubi groszek;
He/She doesn’t like (peas) - On/Ona nie lubi groszku;
Carrots - marchew;
Onions - cebula;
Peas - groszek;
Salad - sałatka;
Tomatoes - pomidory;

Zadanie 7
Połącz kolejne zdjęcia dzieci z odpowiednim obrazkiem żywności i powiedz:She/ He likes + nazwa żywności.

Zeszyt ćwiczeń:
str. 43, ćw. 4 (niektórzy już zrobili(-: ), str 44, ćw. 5 (Nagranie eDesk (2.44), ćw. 6.
Nie wysyłaj mi rozwiązań.
Wszystkie instrukcje do zadań są na dole każdej strony.
*(odp: ćw 4 - 2 - likes, 3 - She, 4 - likes, ćw 5 - Dziewczynka - Lubi: peas, salad,
tomatoes/Nie lubi: carrots, onions. Chłopiec - Lubi: peas, carrots/Nie lubi: onions,
salad, tomatoes),
ćw 6 - 1 - peas, salad, tomatoes; 2 - onions, salad, tomatoes)
Lesson 2/Lekcja 2
Podręcznik str. 47
Zadanie 8
Colette i Linguini sprzeczają się o produkty, które mają włożyć do zupy (soup).
Spójrz na listę warzyw pod obrazkiem, posłuchaj nagrania i powiedz, które warzywa wybiera
Linguini, a które Colette.
Nagranie eDesk (2.45). 
A teraz spójrz na zdania a - f i dokończ je, podstawiając w miejsce buziek odpowiednie wyrazy:
likes/ doesn't like
- lubi/nie lubi.

Zeszyt ćwiczeń:
Str. 45, ćw. 7, 8. Nie wysyłaj mi rozwiązań. (instrukcje do zadań znajdują się na dole stron
w ćwiczeniach).
*(odp: ćw 7 - fish, onions, tomatoes, carrots, mushrooms, ćw 8 - 1 - likes,
2 - likes, 3 - likes, 4 - doesn’t like, 5 - likes ) 
Zadanie dodatkowe na ocenę:
Zeszyt ćwiczeń - Strona 76, ćw. 1 i 2.
Zrób zdjęcie rozwiązanych zadań w zeszycie ćwiczeń i prześlij mi je do 22 kwietnia
na adres:
maankucharczyk@gmail.com, proszę podać klasę 2 (a, b, c )
w tytule wiadomości.

Piosenka:
Podręcznik str 45
Zadanie 5
Spróbuj nazwać produkty, które widzisz na obrazkach. Posłuchaj i zaśpiewajNagranie eDesk (2.40). 

Pozdrawiam serdecznie
Anna Kucharczyk








08.04.2020

Drodzy Rodzice, Kochani Uczniowie,



08.04.2020

Drodzy Rodzice, Kochani Uczniowie,
z okazji zbliżających się Świąt Wielkanocnych
życzę Wam dużo zdrowia i radości
oraz mnóstwo wiosennego uśmiechu na co dzień.
HAPPY EASTER


Przesyłam również parę materiałów, które przybliżą dzieciom słownictwo
i zwyczaje związane z Wielkanocą -  EASTER (tylko dla chętnych :-)
  •  Z czym kojarzy Ci się Wielkanoc. Posłuchaj i powtórz:

Dzieci w krajach anglosaskich wierzą, że jajka wielkanocne przynosi
i chowa zajączek wielkanocny (Easter Rabbit lub Easter Bunny),
dlatego jedną z tradycji jest zabawa w szukanie czekoladowych jajek,
zwana Easter Egg Hunt. 

  • Czas na piosenkę:

  • Jesteście ciekawi czy śwince Peppie udało się znaleźć Easter Bunny?
    Zobaczcie koniecznie (-:

Pozdrawiam ciepło
Anna Kucharczyk







02.04 - 08.04

Poniższy materiał obejmuje 2 jednostki lekcyjne z działu :
Unit 6 He likes cheese! - On lubi ser. Zadania na ocenę wysyłamy do środy 08.04.2020 r.

Dzisiaj zaczynamy dział 6, ale najpierw powtórka i rozgrzewka, Gotowi? A więc zaczynamy (-: 
Powtórka i rozgrzewka:

  1. Zatańcz i zaśpiewaj wraz ze zwierzakami. You can dance (-:

  1. A teraz rapujemy.

Lekcja Food - Unit 6 - Żywność:
Podręcznik str 44 

Zadanie 1
Do you like cheese? Lubisz ser?
Spójrz na obrazek This is Remy/ to jest Remy. He’s a rat/ On jest.... Czy pamiętasz słówko rat? ( szczur).
Czy widziałeś film ‘Ratatuj’ ? Posłuchaj nagrania i wskazuj produkty, które usłyszysz w nagraniu. 
Nagranie eDesk (2.35). 
Wchodzimy w zakładki- szkoła podstawowa- język angielski i wybieramy New English Adventure 2
Logujemy się na eDesk, po prawej stronie wybieramy Class CD 2.
Klikamy w wybrane nagranie i słuchamy.
Zadanie 2
Spójrz na obrazki. Czy pamiętasz nazwy tych produktów?
  • Posłuchaj pierwszej części nagrania i powtórz słówka wskazując odpowiednie obrazki.
Nagranie eDesk (2.37).
  • Posłuchaj drugiej części nagrania i powtarzaj zdania.

Słowniczek:
Bread - chleb;
Cheese - ser;
Fish - ryba;
Grapes - winogrona;
Mushrooms - grzyby, pieczarki;
Strawberries - truskawki;
I like/ I don’t like - Lubię/ Nie Lubię

Podręcznik str 45
Zadanie 4
Posłuchaj nagrania/ przeczytaj zdania pod rysunkiem i wskazuj odpowiednie osoby na obrazku.
Nagranie  eDesk (2.39). Słowniczek:
Cake - ciasto;
Chocolate - czekolada:
Ice cream - lody
He/ She likes - On/ Ona lubi

Zadanie na ocenę:
Zeszyt ćwiczeń str 42, ćw 1 i 2/ str 43 ćw 3 (instrukcje do zadań znajdują się na dole stron w ćwiczeniach).
Zrób zdjęcie rozwiązanych zadań w zeszycie ćwiczeń i prześlij mi je do 8 kwietnia, do godz. 15.00.
Na adres:
maankucharczyk@gmail.com, proszę podać klasę 2 (a, b, c ) w tytule wiadomości.

Zadanie dodatkowe na ocenę: Make a plate -Wykonaj talerz ze swoim ulubionym produktem.
Wytnij talerz z bloku lub tektury (możesz też użyć gotowego papierowego talerzyka, jeśli masz go w domu).
Narysuj na nim swój ulubiony produkt (możesz też stworzyć go w dowolnej technice np. z plasteliny).
Napisz na talerzu I like (nazwa produktu, który wybrałeś).
 
Wykorzystaj jedynie te materiały plastyczne, które posiadasz w domu.
Nie idź po nie specjalnie do sklepu, #zostańwdomu

Zrób zdjęcie i prześlij mi je  do 8 kwietnia, do godz. 15.00  na adres: maankucharczyk@gmail.com,
proszę podać klasę 2 (a, b, c ) w tytule wiadomości.

Pozdrawiam serdecznie
Anna Kucharczyk







 01.04. 2020

Poniżej umieszczam rozwiązania zadań ( nie na ocenę) z podręcznika:

Podręcznik: 
Zad 16, str 42 - W miejsce ? należało wstawić następujące wyrazy: legs, tail, beak, wings, fly, swim, fins;

Zad 18, str 43 - 1. It’s a snake, 2. It’s a bear, 3. It’s a monkey lub panther, 4. It’s a boy (chłopiec);



26.03.2020


Dzień dobry,

Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice bardzo się cieszę, że będziecie korzystać z naszego 
bloga podczas zdalnego nauczania. Mam nadzieję, że to rozwiązanie się Wam spodoba i 
znacznie ułatwi naszą współpracę w zdalnym nauczaniu. Doradzam skopiowanie linku do 
bloga (działa on przy dostępie do internetu z komputera, telefonu komórkowego nawet,
jeśli nie ma dostępu do dziennika elektronicznego Vulcan).


Dla klasy 2 B zadania będą się pojawiały w czwartki z terminem oddania w środę w kolejnym
tygodniu (termin nieprzekraczalny). Wszystkie zadania będą szczegółowo
opisane komentarzem i instrukcjami i będą zawierały linki bezpośrednio do stron lub zadań.
Nie wszystkie zadania podlegają ocenie (zaznaczę każdorazowo, które zadania będą 
oceniane). Będą pojawiały się zadania obowiązkowe dla wszystkich oraz zadania 
dodatkowe dla chętnych.

Poniżej podaję link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 2, w którym
znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu 
materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty piosenek):


Rekomenduję także zalogowanie do eDesku. eDesk.pearson.pl to portal uczniowski 
dedykowany nauce języka angielskiego, w którym uczeń otrzymuje dostęp do wielu
materiałów multimedialnych pomocnych w utrwalaniu słów, wyrażeń i struktur gramatycznych
(tu zanjdują się nagrania, gry i zabawy oraz podręcznik i ćwiczenia w wersji online). 
Pod tym linkiem znajduje się strona, na której trzeba się zarejestrować:

Poniższe zadania z dziś 26.03.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje 
języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań 
upływa w środę 01.04. 2020 r.

Część zadań jest na ocenę, a część do samodzielnego wykonania i proszę nie wysyłać
mi swoich odpowiedzi na te zadania.
Klucz do nich zamieszczę w najbliższą środę.


Zadania obowiązkowe:

Podręcznik str. 42 i 43

Zad 15.

  1. Słownictwo ( nowe słówka zapisz do zeszytu):

beak - dziób;
fins - płetwy;
wings - skrzydła;
tail - ogon;
neck - szyja;
arms - ramiona;
teeth - zęby
legs - nogi;
emu - emu;
kangaroo - kangur;
shark - rekin;
platypus - dziobak;

Wymowę tych wyrazów możesz usłyszeć w nagraniu do ćw 15 
( patrz poniżej) lub znaleźć np. w słowniku internetowym https://pl.bab.la/

Słownictwo - przypomnienie ( nie musisz zapisywać do zeszytu)

It’s got - Ma ( It zastępuje tu an animal / zwierzę)
It hasn’t got - Nie ma
It can - Potrafi
It can’t - Nie potrafi
I can/ can’t - Potrafię/ Nie potrafię
Can you…? - Potrafisz?
big / small - duży / mały
short / long - krótki/ długi

  1. Posłuchaj nagrania na platformie eDesk i wskazuj zwierzęta, o których mowa w 
    nagraniu ( nagranie 2.35). Czy teraz już wiesz jak wygląda platypus - dziobak? 
    Spróbuj powtórzyć zdania z nagrania oraz przeczytać opisy zwierząt na głos.

Zad 16.
Spójrz na niekompletny opis dziobaka i wyrazy w ramce ( patrz słowniczek powyżej ). 
Uzupełnij tekst brakującymi wyrazami z ramki. Przepisz opis do zeszytu.

Zad 18.
Spójrz na rysunek. Co robi chłopiec Mowgli i zwierzęta?
 Jakie zwierzęta widzisz? Przeczytaj zdania pod obrazkiem i powiedz głośno kto to jest. 
Przykład 1: It’s a snake.

Słownictwo - przypomnienie:
I’ve got/ l haven’t got - Mam/ Nie mam
I’m - jestem
but - ale
boy - chłopiec

Zadania na ocenę:

Zeszyt ćwiczeń str. 40 i 41 ( instrukcje do zadań znajdują się na dole stron w ćwiczeniach).

Słowictwo - patrz słowniczek powyżej.

Zrób zdjęcie rozwiązanych zadań w zeszycie ćwiczeń i prześlij mi je na 
adres: maankucharczyk@gmail.com, proszę podać klasę 2 (a, b, c ) w 
tytule wiadomości.
Zadania można też przepisać i przesłać mailem na edziennik.

Zadanie dodatkowe:

Zad 1.
Posłuchaj rapu i piosenki o częściach ciała zwierząt:



Zadanie dodatkowe na ocenę:

Zad 2.
Stwórz swojego niezwykłego zwierzaka. Możesz go namalować, ale równie dobrze możesz 
go skonstruować, używając materiałów plastycznych, które posiadasz w domu. 
Wykonaj pracę w dowolnej technice. Dołącz do pracy podpisy części ciała zwierzęcia,min 
( patrz ćw 13, str 40 - zeszyt ćwiczeń).
Wykorzystaj jedynie te materiały plastyczne, które posiadasz w domu. 
Nie idź po nie specjalnie do sklepu, #zostańwdomu

Zrób zdjęcie i prześlij mi je na adres: maankucharczyk@gmail.com, proszę podać 
klasę 2 (a, b, c ) w tytule wiadomości.


Ostateczny termin nadsyłania prac to 01.04, godzina 15.00. Po tym terminie rozwiązania 
nie będą uwzględniane.

Pozdrawiam serdecznie
Ania Kucharczyk



23.03.2020
Dzień dobry,


Przesyłam Państwu ćwiczenia, które pomogą 
utrwalić dzieciom słownictwo dotyczące zwierząt i pomieszczeń. 

Ćwiczenia są przeznaczone wyłącznie dla chętnych dzieci.

Ćwiczenie 1

Czy wiesz jakie dźwięki wydają zwierzęta? Obejrzyj filmik i powtórz. 
Czy już potrafisz naśladować odgłosy zwierząt?



Ćwiczenie 2 

Posłuchaj i zaśpiewaj.




Pozdrawiam serdecznie.

Anna Kucharczyk.

Komentarze