10.06 – 25.06
Poniższe zadania z dziś 10.06.2020 r. obejmują 3 jednostki lekcyjne. Ostateczny termin wykonania zadań upływa 25.06. 2020 r.
☺☺☺
!!! NIE MA ZADAŃ NA OCENY DO KOŃCA ROKU
SZKOLNEGO !!!
LESSON 1, 2, 3 (LEKCJA 1, 2, 3):
SUBJECT
(Temat): Big revision – powtórki kumulatywne z U.1-8
Unit 1
Unit 2
Unit 3
Unit 4
Unit 5
Unit 6
Unit 7
Unit 8
Zapraszam także do obejrzenia kilku filmików związanych z letnim
odpoczynkiem:
!!!Udanych wakacji!!!
03.06 – 09.06
Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach
przypomnienia:
- link do naszego bloga
(szukamy na nim swojej klasy i klikamy na kwadracik 3 a – tu znajdują się
wszystkie zadania z języka angielskiego na kolejny tydzień):
- link do poradnika dla rodziców do
kursu New English Adventure 3, w którym znajdziecie Państwo
cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu materiału
(propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty piosenek):
Poniższe
zadania z dziś 03.06.2020 r. obejmują 2
jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie
lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa we
wtorek 09.06. 2020 r.
☺☺☺
!!! W TYM TYGODNIU NIE MA ZADAŃ NA OCENY I
TAK JUŻ BĘDZIE DO KOŃCA ROKU SZKOLNEGO !!!
☺☺☺
!!!
W PRZYSZŁYM TYGODNIU 10.06 (ŚRODA) ZADAM ZADANIA OSTATNI RAZ W TYM ROKU
SZKOLNYM – BĘDĄ ONE OBEJMOWAŁY 3 LEKCJE, BO TYLE WYPADA DO REALIZACJI ZGODNIE Z
PLANEM LEKCJI PO ODLICZENIU DNI WOLNYCH OD ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH. NIE BĘDZIE JUŻ
ZADAŃ NA OCENY CZY ZADAŃ DO ODSYŁANIA, TYLKO ZADANIA DO SAMODZIELNEGO WYKONANIA
W DOMU!!!
LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): Does Minnie like tenis?
!!!
SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY
AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA,
KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ
POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE
DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE –
NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!
- Unit
7 – Podręcznik s. 64- 65 zad. 10, 12:
Wykonaj poniższe zadania w zeszycie do j. angielskiego. PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ
ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
- Zad. 10
-posłuchaj nagrania z eDesku do HISTORYJKI (3.25) z linku poniżej i i
śledząc obrazki w podręczniku
odpowiedz na pytanie: Does Minnie like tennis? (Czy Minnie lubi tenis?). W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź
do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*(Odp: No, she doesn`t)
- Zad. 12 - posłuchaj
nagrania eDesk (3.27) z linku poniżej i dokończ zdania nazwami sportów. W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do
tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*(Odp: 1 – diving, 2 – surfing, 3 – tenis, 4 - riding)
- ĆWICZENIA S. 62 - 63 zad. 8, 9,
10, 11. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań –
również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika
przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
LESSON 2 (LEKCJA 2):
SUBJECT (Temat): Extreme sports.
Rozpoczniemy
od kilku nowych słówek:
- Fall off the horse – spaść z konia
- Scuba diving – nurkowanie głębinowe
- Hiking – piesze wędrówki
- Climbing – wspinaczka
- Unit
7 – Podręcznik s. 66 - 67 zad. 14, 17
Wykonaj poniższe zadania w zeszycie do j. angielskiego. PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ
ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
- Zad. 14 - posłuchaj
nagrania eDesk (3.29) z linku poniżej o sportach ekstremalnych śledząc
tekst na s. 66 w podręczniku. Zwróć uwagę na nowe słówka. Odpowiedz ustnie
na następujące pytania: Która dyscyplina jest według ciebie najciekawsza?
Która dyscyplina jest według ciebie najbardziej niebezpieczna
- Zad. 17 - posłuchaj nagrania eDesk (3.30) z linku poniżej. Przeczytaj zdania opisujące obrazek i zdecyduj, o której osobie jest mowa 1,2, 3 oraz wybierz prawidłową odpowiedź w zdaniach pod obrazkami. W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
(*Odp: osoby: 2, 3; zdania: 1 – surfing,
2 – swimsuit, 3 – doesnt like, 4 – surfboard)
- ĆWICZENIA S. 64 -65 zad. 12, 13,
14, 15 (można wkleić naklejkę). Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie
polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony,
korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ
ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
27.05-02.06
Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach
przypomnienia:
- link do naszego bloga
(szukamy na nim swojej klasy i klikamy na kwadracik 3 a – tu znajdują się
wszystkie zadania z języka angielskiego na kolejny tydzień):
- link do poradnika dla rodziców do
kursu New English Adventure 3, w którym znajdziecie Państwo
cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu materiału
(propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami, teksty piosenek):
Poniższe
zadania z dziś 27.05.2020 r. obejmują 2
jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie
lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa we
wtorek 02.06. 2020 r.
☺☺☺
!!! W TYM TYGODNIU ZADANIA SĄ TYLKO DLA
CHĘTNYCH !!!
☺☺☺
LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): She likes swimming.
!!! ZAPAMIĘTAJ!!!
HE/SHE LIKES … = ON/ONA LUBI
HE/SHE DOESN`T LIKE…= ON/ONA NIE LUBI
DOES HE/SHE LIKE..? = CZY ON/ONA LUBI…?
!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE
LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY
ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE
KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z
DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT:
ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ
NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!
- Unit
7 – Podręcznik s. 62- 63:
Wykonaj poniższe zadania w zeszycie do j. angielskiego. PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ
ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
- Zad.
6 - posłuchaj nagrania eDesk (3.22) z linku poniżej i dokończ
zdania nazwami odpowiednich czynności.
*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
*ODP: (a – swimming, b – surfing, c – diving, d - surfing)
- Zad.
7 – popatrz na obrazek i dokończ zdania odpowiednimi słowami
zapisanymi przy ilustracjach.
SWIMSUIT – STRÓJ KĄPIELOWY
TRUNKS – KĄPIELÓWKI
SURFBOARD – DESKA DO SURFOWANIA
*ODP: (1 – swimsuit, 2 – trunks, 3 -
surfboard)
- Zad.
8 – posłuchaj nagrania eDesk (3.23) z
linku poniżej i podaj numery opisywanych obrazków.
*Zapis nagrania i odpowiedzi do
sprawdzenia poniżej:
(*Odp: 6, 5, 2, 3, 4, 1)
PROSZĘ NIE
WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z POWŻSZYMI ZADANIAMI!
- ĆWICZENIA S. 60-61 zad. 5, 6, 7. Wykonaj
poniższe zadania w swoich ćwiczeniach
(przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na
pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich
wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
LESSON 2 (LEKCJA 2):
SUBJECT (Temat): International
Children's Day. Międzynarodowy Dzień dziecka.
Kiedy zamknę oczy i przypomnę sobie swoje
dzieciństwo, widzę:
- puszkę z cukierkami w kuchni u moich Dziadków
(zawsze była pełna łakoci!)
- wyprawy do lasu i na działkę z Dziadkiem
- pyszne obiady mojej Babci
- pikniki z kuzynami w lesie
- mojego tatę, który idąc ze mną do przedszkola-
uczył mnie nazw marek napotkanych samochodów…
*** ZADANIE DLA CHĘTNYCH (NA OCENĘ)
A Tobie- z czym Ci się kojarzy Twoje
dzieciństwo?
Kto jest zawsze obok Ciebie?
Co sprawia, że jesteś wesoły?
Dzięki komu masz nowe wspomnienia, których nie
zapomnisz do końca życia?
Narysuj mi to proszę!
Ale......żeby nie było tak łatwo- dodaj kilka
słów/haseł na swoim plakacie po angielsku (poniżej znajdziesz
kilka podpowiedzi, ale oczywiście liczę na Twoje pomysły!)
Uwaga uwaga- jedno słówko musi być dla Ciebie
zupełnie nowe!
(Znaczenie słów możesz sprawdzić np. na
babla.pl)
radość- happiness
wesoły- happy
fun- zabawa
love- miłość
szkoła- school;p
family/
brother/sister...
Użyj dowolnej techniki/ materiałów, a swoją sfotografowaną pracę
wyślij do 2 czerwca na mój adres mailowy: agrzesik@op.pl
wpisując w temacie wiadomości DZIEŃ DZIECKA.
I zgodnie
z obietnicą i już chyba cotygodniową tradycją, poniżej linki do bajek i
piosenki w języku angielskim w wersjach dla dzieci. Mam nadzieję, że się Wam
spodoba ten prezent z okazji Dnia Dziecka- miłego oglądania!!!
Song:
Peter Rabbit
Story for Kids | Animated Bedtime Story | Kids Academy
Cinderella -
ChuChu TV Fairy Tales and Bedtime Stories for Kids
Snow White
story & Snow White songs | Fairy Tales and Bedtime Stories for Kids
20.05-21.05
Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach
przypomnienia:
- link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i
klikamy na kwadracik 3 a – tu znajdują się wszystkie zadania z języka
angielskiego na kolejny tydzień):
- link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 3, w
którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu
przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami,
teksty piosenek):
Poniższe
zadania z dziś 20.05.2020 r. obejmują 2
jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie
lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa we
wtorek 26.05.2020 r.
☺☺☺
!!! W TYM TYGODNIU ZADANIA SĄ TYLKO DLA
CHĘTNYCH !!!
☺☺☺
LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): Sports.
- Unit
7 – obejrzyj filmiki poniżej, które pozwolą wprowadzić i utrwalić
słownictwo dotyczące dyscyplin sportowych (SPORTS):
!!! ZAPAMIĘTAJ!!!
I LIKE … = LUBIĘ
I DON`T LIKE…= NIE LUBIĘ
DO YOU LIKE..? = CZY TY LUBISZ…?
2.
ZADANIE DLA CHĘTNYCH
(BEZ OCENY). Jeśli masz
ochotę, rozwiąż poniższe zadania interaktywne, aby utrwalić słownictwo związane
ze sportami. Po ukończeniu- kliknij
Check, żeby sprawdzić, czy miałeś/miałaś jakieś błędy). !!! Nie
wysyłaj do mnie odpowiedzi. W przypadku braku głosu w zadaniach należy spróbować
zmienić przeglądarkę.
- Po relaksie
piosenkowym klasycznych zadań z podręcznika i ćwiczeń.
!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE
LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY
ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE
KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z
DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT:
ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ
NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!
- Unit 7 – Podręcznik
s. 60 - 61:
- Zad. 1 -
posłuchaj nagrania eDesk (3.16) z linku poniżej i zastanów się z jakiej
znanej ci bajki Disneya pochodzą bohaterowie i jak mają na imię?
*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
*(Odp: „Lilo and Stich” - Lilo,
Stich, Nani)
- Zad. 2
-posłuchaj nagrania eDesk (3.17) z linku poniżej i powtórz na głos nazwy
sportów, które widzisz na obrazku:
- Zad. 4 – posłuchaj nagrania eDesk (3.19) z
linku poniżej i ustnie odpowiedz na pytania YES/NO w zależności od tego,
czy osoby wspomniane w nagraniu lubią dane sporty czy nie.
*Zapis nagrania poniżej:
(*Odp: 1 – Yes, 2 – No, 3 – Yes, 4 – No, 5 – Yes, 6 – No)
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z
POWŻSZYMI ZADANIAMI!
- Zad. 5 – posłuchaj nagrania piosenki (3.20)
z linku poniżej, zwróć uwagę na nazwy sportów w tekście piosenki.
Posłuchaj nagrania jeszcze raz i śledząc tekst piosenki postaraj się
dołączyć do śpiewania:
- ĆWICZENIA S. 58-59 zad. 1,
2, 3, 4. Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie polecenia do zadań –
również te na pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika
przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
LESSON 2 (LEKCJA 2):
SUBJECT (Temat): Mother's
Day. Dzień Matki. Lekcja kulturowa.
1.26
maja obchodzimy w Polsce Dzień Matki. A jak to święto wygląda w Wielkie
Brytanii? Zapraszam do poczytania:
2.I
kilka piosenek dla z okazji Dnia Mamy w języku angielskim:
3.Po relaksie piosenkowym
klasycznych zadań z podręcznika i ćwiczeń.
!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE
LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY
ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE
KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z
DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT:
ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ
NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!
- Mother`s Day - Podręcznik
s. 72:
·
Zad. 1 - posłuchaj nagrania eDesk (3.39) z
linku poniżej i ustnie podaj numer osoby wypowiadającej się w nagraniu.
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
(*Odp: 2,3,1,4)
- Zad. 2 - Przeczytaj
zdania, spójrz na obrazek i zdecyduj, czy zdania są prawdziwe czy
fałszywe.
(*Odp: 1.no, 2.yes, 3.yes, 4.no, 5.no , 6.yes)
Mother`s Day - ĆWICZENIA s. 70 zad. 1, 2. Wykonaj
poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj
uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony,
korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z
ZADANIAMI!
Rozwiąż zadania ze str. 70 (w zad. 2 możesz użyć
sformułowania I wish You...- życzę Ci.../I love You/ Have a good day!)
*** ZADANIE DLA CHĘTNYCH (BEZ OCENY).
Jeśli masz ochotę, przygotuj coś miłego dla swojej mamy z okazji
Jej święta:
Oto moje propozycje:
Albo po prostu.... mocno przytul Swoją Mamę i powiedz jak bardzo
ją kochasz!: - I LOVE YOU MUM!!!)
13.05-19.05
Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach
przypomnienia:
- link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i
klikamy na kwadracik 3 a – tu znajdują się wszystkie zadania z języka
angielskiego na kolejny tydzień):
- link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 3, w
którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu
przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami,
teksty piosenek):
Poniższe
zadania z dziś 13.05.2020 r. obejmują 2
jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie
lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa we
wtorek 19.05.2020 r.
☺☺☺
!!! W TYM TYGODNIU NIE MA ŻADNYCH ZADAŃ NA
OCENY!!!
☺☺☺
LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): Carnivore, herbivore and omnivore
animals.
Dziś
rozpoczniemy od kilku trudnych słówek:
- herbivore- roślinożerca
- carnivore- mięsożerca
- omnivore- wszystkożerny
- sharp
teeth – ostre zęby
- flat
teeth – płaskie zęby
- beak -
dziób
A teraz poniżej link do piosenek i filmików w języku angielskim w
wersji dla dzieci, które wyjaśnią nasze trudne pojęcia – mam nadzieję, że się Wam
spodoba - miłego oglądania!!!
Herbivore,
Carnivore, Omnivore Song
Herbivore
Carnivore Omnivore Animals
Herbivores |
Carnivores | Omnivores | Types of Animals
What do
Carnivores, Herbivores and Omnivores Animals Eat?
Po relaksie piosenkowo – bajkowym pora na trochę klasycznych zadań
z podręcznika i ćwiczeń.
!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE
LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY
ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE
KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z
DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT:
ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ
NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!
- Unit 7 – Podręcznik
s. 58-59:
- Zad. 14 i zad. 15 - posłuchaj
nagrania z eDesk (3.14) z linku poniżej, popatrz na zdjęcia zwierząt oraz
opisy. Zwróć uwagę na nasze nowe słówka. Na podstawie zadania 14 uzupełnij
zdania w zadaniu 15 wpisując YES lub NO. W zeszycie do j. ang zapisz
odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
*(Odp: 1 – NO, 2- NO, 3- YES, 4- YES)
- Zad. 17 - posłuchaj
nagrania z eDesk (3.15) z linku poniżej, popatrz na zdjęcie zwierząt oraz
zdania pod obrazkiem. Uzupełnij luki w zdaniach wpisując nazwy jedzenia
podane w nawiasach w odpowiednią lukę. W zeszycie do j. ang zapisz
odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
*(Odp: 1 – meat, grass, 2- grass, fruit, 3- fruit, grass, 4- meat,
seeds)
- ĆWICZENIA S. 55-57 zad.
10, 11, 12, 13, 14, 15 . Wykonaj poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj uważnie
polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony,
korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ
ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
LESSON 2 (LEKCJA 2):
SUBJECT (Temat): Stories and fables for kids.
Zgodnie z obietnicą poniżej link do bajek w języku angielskim w
wersjach dla dzieci, których bohaterami są zwierzęta – mam nadzieję, że się Wam
spodoba - miłego oglądania!!!
Mickey Mouse
Clubhouse - Safari (Disney Cartoons)
The Stubborn
Baby Elephant Bedtime Stories for Kids
Dimbo The
Stubborn Baby Elephant 2 Bedtime Stories for Kids in English
The Jungle
Book (Jungle Boy) | Fairy Tales and Bedtime Stories for Kids | Adventure Story
06.05-12.05
Dzień
dobry,
Drodzy
Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach przypomnienia:
- link
do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i
klikamy na kwadracik 3 a – tu znajdują się wszystkie zadania z języka
angielskiego na kolejny tydzień):
- link
do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 3, w
którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu
przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami,
teksty piosenek):
Poniższe zadania z dziś 06.05.2020 r. obejmują
2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie
lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa we
wtorek 12.05.2020 r.
!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY
PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA
NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI
JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI
LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ
KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ
SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!
LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat): Does Goofy like monkeys? –
historyjka.
!!! Kochani Uczniowie, ponieważ po
niespodziance bajkowo-piosenkowej z poprzedniego tygodnia dostałam bardzo dużo
wiadomości od Was z informacjami, że taka forma zadań bardzo się Wam spodobała,
postanowiłam ją kontynuować w kolejnych tygodniach naszego zdalnego nauczania jako
dodatek do zadań z podręcznika i ćwiczeń!!!
Dziś rozpoczniemy od przypomnienia
sobie piosenki z bajki `The Lion King`,
której bohaterowie towarzysza nam w U. 7. Poniżej link, w którym znajduje się filmik z piosenką `Hakuna Matata` w języku
angielskim oraz tekst piosenki i jego tłumaczenie na język polski. Być może
śledząc tekst niektórzy z Was dołączą do śpiewania?
Hakuna
Matata | The Lion King 1994
A teraz poniżej link do bajki `The Lion King` w języku
angielskim w wersji dla dzieci – mam nadzieję, że się Wam spodoba - miłego oglądania!!!
Lion King
Full Story in English | Fairy Tales for Children
Po relaksie piosenkowo – bajkowym pora na trochę
klasycznych zadań z podręcznika i ćwiczeń.
- Unit 7 – Podręcznik
s. 56-57:
- Zad. 10
-posłuchaj nagrania z eDesku do HISTORYJKI (3.10) z linku poniżej i i
śledząc obrazki w podręczniku
odpowiedz na pytanie: Does Goofy like monkeys? (Czy Goofy lubi małpki?). W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź
do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*(Odp:
No, he doesn`t)
- Zad. 12
-posłuchaj nagrania z eDesk (3.12) z linku poniżej, popatrz na zdjęcia
zwierząt oraz opisy/zagadki. Uzupełnij opisy nazwami zwierząt w j. ang,
których one dotyczą. W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania:
PROSZĘ NIE
WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*(Odp:
1 – crocodiles, 2- monkeys, 3-antelopes, 4- giraffes)
- ĆWICZENIA S. 52-54 zad. 5, 6, 7,
8, 9 . Wykonaj
poniższe zadania w swoich ćwiczeniach
(przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na
pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich
wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
!!! ZAPAMIĘTAJ!!!
Kiedy
mówimy o zwierzętach w liczbie mnogiej, o tym co jedzą i piją używamy
następujących zdań:
- Zdania twierdzące: nazwa zwierzęcia w l. mn +
eat/drink + nazwa pokarmu/napoju
Przykład: Lions eat meat.
- Zdania przeczące: nazwa zwierzęcia w l. mn + don`t
eat/drink + nazwa pokarmu/napoju
Przykład: Lions don`t eat meat.
- Zdania pytające:
a)
Do +
nazwa zwierzęcia w l.mn + eat/drink + nazwa pokarmu/napoju?
Krótkie odpowiedzi: Yes, they do./No, they don`t
Przykład: Do lions eat meat? Yes, they
do./No, they don`t.
b)
What + do + nazwa zwierzęcia w l.mn + eat/drink?
Odpowiedzi: They + eat/drink + nazwa pokarmu/napoju.
Przykład: What do lions eat? They eat
meat.
*Odpowiedzi
do sprawdzenia poniżej:
- S. 52 zad. 5
- S. 53 zad. 6, 7
- S. 54 zad 8, 9
LESSON 2 (LEKCJA 2):
SUBJECT (Temat): Wild animals – stories and
fables.
Zgodnie z obietnicą poniżej link do bajek w języku
angielskim w wersjach dla dzieci, których bohaterami są zwierzęta – mam
nadzieję, że się Wam spodoba - miłego oglądania!!!
The Old Lion
and the Fox | Aesop's Fables
The Lion and
the Rabbit | Bedtime Stories For Kids
The Lion and
the Mouse | Bedtime Stories for Kids in English |
!!! ZADANIE NA OCENĘ (WAGA 2)!!!:
Zbuduj z dowolnych klocków (dzikie lub domowe) zwierzę
lub spróbuj
z kartki papieru wyczarować
jakiegoś zwierzaka ORIGAMI. Na Youtube
jest dużo tutoriali jak to zrobić. Wystarczy wpisać ANIMAL i nazwę wybranego
przez siebie zwierzaka. A może pójdziecie o krok dalej i zrobicie...prawdziwą
dżunglę z papieru?:-) To byłby czad!!!!! Niech ogranicza się tylko Twoja
wyobraźnia! Wykorzystaj te materiały, które posiadasz w domu. Zdjęcia prac zostaną
umieszczone na szkolnym profilu Facebook.
Do swojej pracy dołącz
do niego karteczkę z angielskim podpisem, np. Crocodiles eat meat
(Krokodyle jedzą mięso); Birds eat bugs (Ptaki jedzą robaki) itp. Zdjęcie gotowej budowli lub origami z
opisem (imię, nazwisko, klasa) prześlij mi na maila: agrzesik@op.pl
*** Jeżeli ktoś z Państwa potrzebuje i chce skorzystać z mojej
pomocy
proszę o kontakt telefoniczny 605 929 696***
29.04. – 05.05
Dzień
dobry,
Drodzy
Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach przypomnienia:
- link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy na kwadracik 3 a – tu
znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego na kolejny tydzień):
Poniższe zadania z dziś 29.04.2020
r. - Ostateczny termin wykonania
zadań upływa we wtorek 05.05.2020 r.
Mam dla Was
Drodzy Uczniowie NIESPODZIANKĘ!!!
W tym tygodniu odkładamy na bok
podręczniki i ćwiczenia! Nie będzie też żadnych zadań na ocenę w nagrodę za
Waszą dotychczasową sumienną pracę. Dla tych
uczniów, którzy mają jeszcze jakieś zaległości, będzie to czas na ich
nadrobienie i uzupełnienie.
Ogłaszam ten tydzień WIELKIM TYGODNIEM ANGIELSKICH BAJEK I PIOSENEK! Cieszycie się? Nie słyszę!!!
Ogłaszam ten tydzień WIELKIM TYGODNIEM ANGIELSKICH BAJEK I PIOSENEK! Cieszycie się? Nie słyszę!!!
Poniżej podaję linki do bajek i piosenek w
języku angielskim, które chciałabym, żebyście obejrzeli i posłuchali. Jest to
doskonała forma nauki języka poprzez zabawę. Nie martwcie się jeśli nie
rozumiecie każdego słowa, postarajcie się zrozumieć ogólny sens – to ćwiczenie
na osłuchanie się z językiem. Mam nadzieję, ze Wam się spodoba. Pamiętajcie, że
nie musicie oglądać i słuchać wszystkiego od razu – macie na to cały tydzień.
Miłego oglądania i słuchania!
Miłego oglądania i słuchania!
BAJKI:
Bajka o Franklinie “Franklin Plants a Tree”
Bajka o Franklinie “Franklin Plants a Tree”
Bajka o Gruffalo
“Nawet nie wiesz jak bardzo Cię kocham”/
“Guess How Much I Love You”
“Tug the Pup- Big Pig”
“MR BIRTHDAY by Roger Hargreaves”
“Where's Spot?”
Bajki Erica Carla:“The Very Quiet
Cricket”
“The Mixed-Up Chameleon”
“Papa, Please Get The Moon For Me”
PIOSENKI:
The
Alphabet song
Are you hungry?
What`s the weather like today?
Action verbs
Places in town
My day
22.04. – 28.04
Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach
przypomnienia:
- link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i
klikamy na kwadracik 3 a – tu znajdują się wszystkie zadania z języka
angielskiego na kolejny tydzień):
- link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 3, w
którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu
przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami,
teksty piosenek):
Poniższe
zadania z dziś 22.04.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje
języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny
termin wykonania zadań upływa we wtorek 28.04.2020 r.
LESSON 1 (LEKCJA 1):
- Unit
7 – obejrzyj filmiki poniżej, które pozwolą wprowadzić i utrwalić
słownictwo dotyczące dzikich zwierząt (WILD ANIMALS):
!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z
PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO
eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA
eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03).
BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE
SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM
eDesku!!!
- Unit
7 – Podręcznik s. 52-53:
- Zad. 1 - posłuchaj
nagrania (3.1) z linku poniżej i zastanów się z jakiej znanej ci bajki
Disneya pochodzą bohaterowie i jak mają na imię?
*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
*(Odp: „The Lion King” („Król Lew”) – Simba lion, Rafiki – monkey,
Zazu - bird)
- Zad. 2
-posłuchaj nagrania (3.2) z linku poniżej i w cz.1 powtórz na głos nazwy
zwierząt, które widzisz na obrazku, a w cz.2 powtórz zdania o tym, co
jedzą te zwierzęta:
*Zapis nagrania poniżej:
- Zad. 4 – posłuchaj nagrania (3.4) z linku
poniżej i ustnie odpowiedz na pytania co jedzą zwierzęta z tego zadania?:
*Zapis nagrania poniżej:
PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z POWŻSZYMI
ZADANIAMI!
- Zad. 5 – posłuchaj nagrania piosenki (3.5)
z linku poniżej, zwróć uwagę na nazwy zwierząt i tego co jedzą w tekście
piosenki. Posłuchaj nagrania jeszcze raz i śledząc tekst piosenki postaraj
się dołączyć do śpiewania:
- Wykonaj poniższe 1 zadanie interaktywne
(ZADANIE NA OCENĘ) i
prześlij je na maila nauczyciela według załączonej poniżej instrukcji:
(dopasuj
prostokąty z nazwami dzikich zwierząt do odpowiedniej ilustracji)
***Uczeń rozwiązuje wybrane przez nas zadanie,
wpisuje mail swojego nauczyciela oraz swoje dane i rozwiązanie wysyła się
automatycznie do nas. Nie trzeba
zakładać żadnego konta na tej stronie.
Instrukcja: po
wykonaniu każdego zadania klikamy na dole strony FINISH. Następnie kliknij
w ikonkę z kopertą i wypełnij dane. (Pod grafiką jest instrukcja):
*** Enter your full name - Wpisz swoje
imię i nazwisko
Grade – Klasa (3 A)
Subject - Wpisz nazwę zadania podaną przez nauczyciela: WILD ANIMALS
Enter your teacher’s email - wpisz email
nauczyciela: agrzesik@op.pl
LESSON 2 (LEKCJA 2):
- Unit
7 : obejrzyj filmik poniżej, które pozwolią utrwalić słownictwo
dotyczące dzikich zwierząt oraz dźwięków, które wydają (WILD ANIMALS AND
SOUNDS):
- Unit
7 : obejrzyj filmik poniżej, które pozwolią utrwalić słownictwo
dotyczące dzikich zwierząt oraz ich pokarmów (WILD ANIMALS AND FOOD)
- ĆWICZENIA S. 50-51. Wykonaj
poniższe zadania w swoich ćwiczeniach
(przeczytaj uważnie polecenia do zadań – również te na
pomarańczowym pasku na dole strony, korzystaj z podręcznika przy ich
wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
- S. 50 zad. 1,
2
- S. 51 zad. 3,
4
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
- Wykonaj poniższe 1 zadanie interaktywne (ZADANIE NA OCENĘ) i prześlij je na maila nauczyciela według załączonej poniżej instrukcji:
(dokończ zdania odpowiednią nazwą jedzenia i wybierz
poprawną odpowiedź w zdaniach)
***Uczeń rozwiązuje wybrane przez nas zadanie, wpisuje mail
swojego nauczyciela oraz swoje dane i rozwiązanie wysyła się automatycznie do
nas. Nie trzeba zakładać żadnego konta na tej stronie.
Instrukcja: po wykonaniu każdego zadania klikamy na dole
strony FINISH. Następnie kliknij w
ikonkę z kopertą i wypełnij dane. (Pod grafiką jest instrukcja):
*** Enter your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko
Grade – Klasa (3 A)
Subject - Wpisz
nazwę zadania podaną przez nauczyciela: ANIMALS
FOOD
Enter your teacher’s email - wpisz email
nauczyciela: agrzesik@op.pl
15.04. – 21.04
Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach
przypomnienia:
- link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy
na kwadracik 3 a – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego
na kolejny tydzień):
- link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 3,
w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu
przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami,
teksty piosenek):
Poniższe zadania z
dziś 15.04.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka
angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań
upływa we wtorek 21.04.2020 r.
!!! SZANOWNI PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z
PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO
eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA
eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD WCZEŚNIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03).
BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE
SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM
eDesku!!!
LESSON 1 (LEKCJA 1):
SUBJECT (Temat):
Days of the week. Hobbies.
Unit 6 – Podręcznik s. 48-49:
Unit 6 – Podręcznik s. 48-49:
- Zad. 10
-posłuchaj nagrania HISTORYJKI (2.42) z linku poniżej i i śledząc obrazki
w podręczniku odpowiedz na pytanie: What day is it? (Jaki jest dzień
tygodnia?). W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ
NIE WYSYŁAĆ
ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*(Odp: It`s Thursday.)
- Zad. 12
-posłuchaj nagrania (2.45) z linku poniżej, popatrz na obrazki – chmurki
Sama i Lucy. Odpowiedz na pytanie: Kto jest opisywany w nagraniu? W
zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ
ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*(Odp: Sam)
2. ĆWICZENIA S. 46-47. Wykonaj
poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj
uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony,
korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z
ZADANIAMI!
- S. 46 zad. 9
Posłuchaj nagrania (2.44) z linku poniżej potrzebnego do
wykonania zadania w ćwiczeniach: (Połącz obrazki 1,2,3 z odpowiednimi nazwami
tygodnia)
*Zapis nagrania i
odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
- S. 46 zad. 10
Uczniowie rysują w ramce Myszkę Miki wykonującą jakąś
czynność i uzupełniają zdanie czynnością zgodnie z rysunkiem.
- S.47 zad 11
!!! Pamiętaj o
zmianie formy czasownika dla He/She:
I go – He/She goes
I do – He/She does
I have – He/She has
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
- S. 47 zad 12
LESSON 2 (LEKCJA 2):
SUBJECT (Temat):
Scouts.
1.Zobacz filmik z poniższego linku, który przybliży Ci temat
Scouts (odpowiednik Zuchów):
2.Unit 6 – Podręcznik s. 50-51:
- Zad. 14
-posłuchaj nagrania o Scouts i ich umiejętnościach (2.47) z linku poniżej.
Podane słówka mogą być pomocne w zrozumieniu tekstu/nagrania:
to have
fun- bawić się
to help
people- pomagać ludziom
exciting-
ekscytujący, ciekawy
a
badge- odznaka
a
neckerchief- apaszka
archery-
łucznictwo
- Zad. 15
– na podstawie wcześniejszego nagrania (2.47) i tekstu z zad. 14 w
podręczniku połącz odpowiednie połówki zdań. W zeszycie do j. ang
zapisz odpowiedź do tego zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
- *Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
- Zad. 17 – na
podstawie nagrania (2.48) z poniższego linku odpowiedz na pytania 1-6 YES
(TAK) lub NO (NIE). W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedź do tego
zadania: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*Zapis nagrania i odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
2. ĆWICZENIA S. 48-49. Wykonaj
poniższe zadania w swoich ćwiczeniach (przeczytaj
uważnie polecenia do zadań – również te na pomarańczowym pasku na dole strony,
korzystaj z podręcznika przy ich wykonaniu): PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIAMI!
- S. 48 zad. 13
- S. 48 zad. 14
- S. 49 zad. 15
!!! Pamiętaj o
zmianie formy czasownika dla He/She:
- I go – He/She goes
- I do – He/She does
- I have – He/She has
*Odpowiedzi do sprawdzenia poniżej:
!!! ZADANIE NA OCENĘ (WAGA 2):
Czy
masz jakieś specjalne umiejętności? W czym jesteś dobry/dobra?
Chciałbyś/chciałabyś zostać harcerzem/harcerką? Zastanów się.
What
can You do?
Can
you put up a tent?
Can
you swim?
Do You
help other people?
!!! Zaprojektuj harcerską odznakę (Scout`s
badge)!!! i prześlij mi jej zdjęcie z opisem (imię, nazwisko, klasa oraz nazwa
umiejętności (w j. ang np. swimming, archery, fishing…) na maila: agrzesik@op.pl
Odznaka
może być zrobiona w dowolnej technice. Może to być praca 2D lub 3D (rysunek,
praca z plasteliny, wycinanek, bibuły, klocków…) - niech ogranicza Cię tylko
Twoja wyobraźnia! Wykorzystaj te materiały plastyczne, które posiadasz w domu.
Zdjęcia prac zostaną umieszczone na szkolnym profilu Facebook.
*** Jeżeli ktoś z Państwa potrzebuje i chce
skorzystać z mojej pomocy
proszę o kontakt telefoniczny
605 929 696***
08.04.2020
Drodzy Rodzice,
Kochani Uczniowie,
z okazji zbliżających
się Świąt Wielkanocnych
życzę Wam dużo zdrowia
i radości
oraz mnóstwo
wiosennego uśmiechu na co dzień.
HAPPY EASTER!
Dzisiejsze
zadania są dla chętnych, nie są na ocenę i nie trzeba odsyłać żadnych
materiałów.
Poniższe zadania przybliżą dzieciom słownictwo i
zwyczaje związane z Wielkanocą - EASTER
- Z czym kojarzy Ci się Wielkanoc. Posłuchaj i
powtórz:
Dzieci w krajach anglosaskich wierzą, że jajka
wielkanocne przynosi i chowa zajączek wielkanocny (Easter Rabbit lub Easter
Bunny), dlatego jedną z tradycji jest zabawa w szukanie czekoladowych jajek,
zwana Easter Egg Hunt.
- Czas na piosenki:
- Jesteście ciekawi czy śwince Peppie udało się znaleźć
Easter Bunny?
Zobaczcie koniecznie:-)
***ZADANIE DODATKOWE
NA OCENĘ (DLA OSÓB CHĘTNYCH!!!):
Stwórz JEDEN
Z SYMBOLI WIELKANOCNYCH (EASTER BUNNY, CHICK, LAMB…). Jeśli chcesz możesz zbudować też EASTER BASKET
(KOSZYCZEK WIELKANOCNY). Praca przestrzenna - technika pracy dowolna
(klocki, tektura, pudełka, plastikowe butelki, nakrętki, plastelina… -
cokolwiek podpowie Ci wyobraźnia i pomysłowość!). Do pracy dołącz karteczkę z
podpisem/podpisami w j. ang (np. Easter Bunny, chick, lamb, Easter basket) oraz
swoim imieniem i nazwiskiem.
Zdjęcie gotowej pracy/budowli wyślij na mój
adres mailowy: agrzesik@op.pl
Nadesłane zdjęcia zostaną umieszczone na
szkolnym profilu Facebook:) (zadanie na dodatkową ocenę).
01.04. – 07.04
Dzień dobry,
Drodzy Uczniowie, Szanowni Rodzice kilka informacji w ramach
przypomnienia:
- link do naszego bloga (szukamy na nim swojej klasy i klikamy
na kwadracik 3 a – tu znajdują się wszystkie zadania z języka angielskiego
na kolejny tydzień):
- link do poradnika dla rodziców do kursu New English Adventure 3,
w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do pracy z dzieckiem w domu
przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek z tłumaczeniami,
teksty piosenek):
Poniższe zadania z
dziś 01.04.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka
angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny
termin wykonania zadań upływa we wtorek 07.04.2020 r.
!!! SZANOWNI
PAŃSTWO, ABY PONIŻSZE LINKI DO ZADAŃ Z PODRĘCZNIKA I ĆWICZEŃ BYŁY AKTYWNE Z
POZIOMU BLOGA NALEŻY ZALOGOWAĆ SIĘ DO
eDesku (DLA TYCH Z PAŃSTWA, KTÓRZY NIE
ZAKŁADALI JESZCZE KONTA DZIECKU NA eDesku INSTRUKCJA ZNAJDUJE SIĘ POD
DZISIEJSZYMI LEKCJAMI Z DATĄ 28.03). BEZ ZALOGOWANIA LINKI NIE DZIAŁAJĄ I
POJAWIA SIĘ KOMUNIKAT: ERROR. ZALOGOWANIE SIĘ JEST WYSTARCZAJĄCE – NIE MUSICIE
PAŃSTWO JUŻ SZUKAĆ NAGRAŃ W SAMYM eDesku!!!
LESSON 1 (LEKCJA
1):
- Unit 6 – Podręcznik s. 44-45:
- Zad. 1 -posłuchaj nagrania (2.32) z linku poniżej i zastanów
się z jakiej znanej ci bajki Disneya pochodzą bohaterowie?
*(Odp: „ODLOT” – bohaterowie Mr.
Fredricksen i chłopiec Russel)
- Zad. 2 -posłuchaj nagrania (2.33) z linku poniżej i powtórz na
głos słownictwo związane z hobby:
- Zad. 3 – posłuchaj nagrania (2.35) z linku poniżej i wskaż palcem
w książce odpowiedni obrazek pasujący do zdania, które słyszysz:
W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedzi do tego zadania: PROSZĘ
NIE WYSYŁAĆ ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
*(Odp: 1D, 2F, 3B, 4E, 5C, 6A)
- Zad. 4 – posłuchaj nagrania (2.36) z linku poniżej, zwróć
uwagę na nazwy hobby, które pojawiają się w tekście piosenki. Posłuchaj
nagrania jeszcze raz i śledząc tekst piosenki postaraj się dołączyć do
śpiewania:
- Wykonaj poniższe 1 zadanie
interaktywne (ZADANIE NA OCENĘ) i prześlij je na maila
nauczyciela według załączonej poniżej instrukcji:
(pod każdym obrazkiem zaznacz/kliknij odpowiednie wyrażenie,
które określa hobby pokazane na obrazku)
***Uczeń rozwiązuje 1
zadanie z linku powyżej, wpisuje mail swojego nauczyciela oraz swoje dane i
rozwiązanie wysyła się automatycznie do nas. Nie trzeba zakładać żadnego konta na tej stronie.
Instrukcja: po
wykonaniu przydzielonego zadania klikamy na dole strony FINISH. Następnie kliknij w ikonkę z
kopertą i wypełnij dane według następującej instrukcji:
*** Enter your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko
Grade – Klasa (3 A)
Subject - Wpisz
nazwę zadania podaną przez nauczyciela: HOBBY
Enter your teacher’s email - wpisz email
nauczyciela: agrzesik@op.pl
LESSON 2 (LEKCJA
2):
- Unit 6 : Podręcznik s. 46:
- Zad. 6 - posłuchaj nagrania (2.38) z linku poniżej, aby
przypomnieć sobie/powtórzyć dni tygodnia. Posłuchaj nagrania jeszcze raz i
postaraj się dołączyć do śpiewania:
- Zad. 7 - popatrz na terminarz
dziewczynki z tabeli, posłuchaj nagrania (2.39) z linku poniżej:
W zeszycie do j. ang zapisz odpowiedzi do następujących
poleceń: PROSZĘ NIE WYSYŁAĆ
ZDJĘĆ Z ZADANIEM!
a)
Jakiego dnia tygodnia brakuje? (do jednego z dni
tygodnia brakuje opisu w nagraniu)
*(Odp: Saturday)
b)
Przeczytaj zdania 1-7 i dopasuj do nich dni
tygodnia zgodnie z tym, co widzisz w terminarzu dziewczynki
*(Odp: 1D, 2F, 3G, 4B, 5A, 6C,
7E)
- Wykonaj poniższe 1 zadanie interaktywne (ZADANIE NA
OCENĘ) i prześlij je na maila nauczyciela według załączonej
poniżej instrukcji:
(posłuchaj piosenki utrwalającej dni tygodnia a następnie
wykonaj zadania pod spodem: w zadaniu po lewej stronie uzupełnij brakujące
litery, w zadaniu po prawej stronie wpisujemy nazwy dni tygodnia w kolejności zaczynając
od niedzieli)
***Uczeń rozwiązuje 1 zadanie z linku powyżej, wpisuje mail
swojego nauczyciela oraz swoje dane i rozwiązanie wysyła się automatycznie do
nas. Nie trzeba zakładać żadnego konta
na tej stronie.
Instrukcja: po
wykonaniu przydzielonego zadania klikamy na dole strony FINISH. Następnie kliknij w ikonkę z
kopertą i wypełnij dane według następującej instrukcji:
*** Enter your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko
Grade – Klasa (3 A)
Subject - Wpisz
nazwę zadania podaną przez nauczyciela: 7
DAYS
Enter your teacher’s email - wpisz email
nauczyciela: agrzesik@op.pl
28.03.2020 INSTRUKCJE DO eDesku
!!! Szanowni Państwo często zadajecie
pytanie jak założyć konto w STERFIE UCZNIA na portalu eDesk?
(w pierwszym tygodniu zdalnego nauczania
nie podałam klasom, w których uczę jeszcze niczego, co wymagałoby korzystania z
tego portalu. Jednak w kolejnym tygodniu/tygodniach korzystanie z nagrań tu
dostępnych może okazać się niezbędnę do wykonania zadań).
Dla tych z Państwa, którzy chcieliby
założyć dziecku konto na spokojnie, w wolnej chwili podaję wyjaśnienia jak to
zrobić. Mam nadzieję, ze te wskazówki i wyjaśnienia okażą się pomocne.
eDesk to PORTAL UCZNIOWSKI, w którym na czas zawieszenia
zajęć w szkole uczeń otrzymuje bezpłatny dostęp do: zeszytów ćwiczeń i
podręczników dopuszczonych przez MEN do użytku szkolnego (w formacie pdf
online, bez możliwości wydruku) oraz materiałów multimedialnych, w tym audio
oraz gier wspomagających naukę języka (zależnie od kursu).
Podczas zawieszenia zajęć dostęp wymaga rejestracji na
stronie edesk.pearson.pl, ale nie wymaga użycia
kodu aktywacyjnego.
Podaje link do instrukcji jak założyć konto po raz pierwszy i
jak później zalogować się do eDesku (czasami kiedy sieć jest mocno przeciążona
to są kłopoty z logowaniem, proszę spróbować założyć konto w mniej
"obleganych" godzinach):
Kiedy już założą Państwo konto i zalogują się to po lewej
stronie będą widoczne zakładki, które trzeba rozwinąć:
*Język angielski
*Szkoła podstawowa
*New English Adventure
(to kurs dla klas 1-3, szukamy odpowiedniego
poziomu podręcznika i tak z numerem 1 –
klasa 1, numerem 3 – klasy 3; po
kliknięci ma tu Pani dostęp do wszystkich potrzebnych materiałów i nagrań.
Pozdrawiam
Agnieszka Grzesik
Drodzy
Uczniowie, Szanowni Rodzice bardzo się cieszę, że będziecie korzystać z naszego
bloga podczas zdalnego nauczania. Mam nadzieję, ze to rozwiązanie się Wam
spodoba i znacznie ułatwi naszą współpracę w zdalnym nauczaniu. Doradzam
skopiowanie linku do bloga (działa on przy dostępie do internetu z komputera,
telefonu komórkowego nawet, jeśli nie ma dostępu do dziennika elektronicznego
Vulcan).
Dla klasy 3 A zadania będą się pojawiały w środy z terminem oddania we wtorek w
kolejnym tygodniu (termin nieprzekraczalny). Wszystkie zadania będą szczegółowo
opisane komentarzem i
instrukcjami i będą zawierały linki bezpośrednio do stron lub zadań. Nie
wszystkie zadania podlegają ocenie (zaznaczę każdorazowo, które zadania będą
oceniane). Będą pojawiały się zadania obowiązkowe dla wszystkich oraz zadania
dodatkowe dla chętnych.
Poniżej podaję
link do poradnika dla rodziców do kursu
New English Adventure 3, w którym znajdziecie Państwo cenne wskazówki do
pracy z dzieckiem w domu przy utrwalaniu materiału (propozycje zabaw, listy słówek
z tłumaczeniami, teksty piosenek):
Rekomenduję także
zalogowanie do eDesku. eDesk.pearson.pl
to portal
uczniowski dedykowany nauce języka angielskiego, w którym uczeń
otrzymuje dostęp do wielu materiałów multimedialnych pomocnych w utrwalaniu
słów, wyrażeń i struktur gramatycznych (tu zanjdują się nagrania, gry i zabawy
oraz podręcznik i ćwiczenia w wersji online). Pod tym linkiem znajduje się
strona, na której trzeba się zarejestrować:
Poniższe zadania z dziś 25.03.2020 r. obejmują 2 jednostki lekcyjne (mamy 2 lekcje języka angielskiego w tygodniu w planie lekcji). Ostateczny termin wykonania zadań upływa we wtorek 31.03.2020 r.
LESSON 1 (LEKCJA
1):
- Revision Unit 5 – powtórka Unitu 5: obejrzyj filmik poniżej, który pozwoli utrwalić słownictwo dotyczące czynności dnia codziennego i godzin:
- Wykonaj poniższe 2 zadania interaktywne (ZADANIA NA OCENĘ) i prześlij je na maila nauczyciela: agrzesik@op.pl według załączonej poniżej instrukcji:
(przeciągnij podpisy z godzinami pod odpowiedni zegar)
b) https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Telling_the_time/What_time_is_it$_-_O'clock_em46863lg
(uzupełnij brakujące litery w
godzinach)
***Uczeń rozwiązuje wybrane przez nas
zadanie, wpisuje mail swojego nauczyciela oraz swoje dane i rozwiązanie wysyła
się automatycznie do nas. Nie trzeba
zakładać żadnego konta na tej stronie.
Instrukcja: po
wykonaniu każdego zadania klikamy na dole strony FINISH. Następnie kliknij w ikonkę z kopertą i wypełnij dane. (Pod grafiką jest
instrukcja):
*** Enter
your full name - Wpisz swoje imię i nazwisko
Grade – Klasa (3 A)
Subject - Wpisz nazwę zadania podaną przez
nauczyciela:
a)
godziny
a
b)
godziny
b
Enter your teacher’s email - wpisz email
nauczyciela: agrzesik@op.pl
LESSON 2 (LEKCJA
2):
1. Unit 6 : obejrzyj filmik
poniżej, który pozwoli utrwalić słownictwo dotyczące hobbies:
·
S. 42 zad. 1,2
·
S.43 zad 3,4
·
S. 44 zad 5,6


































Komentarze
Prześlij komentarz